Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

Wanted: Dead or Alive

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di jan 18, 2011 16:45 

AFDELINGSEIGENSCHAPPEN

Wie door Griffoendor verkozen werd, viel op door leeuwenmoed;
Voor Ravenklauw was schranderheid, het allergrootste goed.
Bij Huffelpuf was noeste vlijt, tot kern der zaak verheven;
En bij machtswellustig Zwadderich, was ambitie het hoogste streven.


Griffoendors die uitblinken in moed, Ravenklauws die intelligentie hoog in het vaandel hebben staan, Huffelpufs met hun werkethiek en de ambitie van Zwadderich. Iedere afdeling heeft zijn karakteristieke eigenschappen. Maar naast deze vier eigenschappen zijn er nog veel meer eigenschappen die iemand bijvoorbeeld een Griffoendor of een Hufflepuf maken.

Welke eigenschappen horen volgens jou nog meer bij iedere afdeling? In dit topic kun je vertellen welke karaktereigenschappen volgens jou kenmerkend zijn voor een bepaalde afdeling, naast degene die snel in het oog springen.

Zo kun je bijvoorbeeld beargumenteren dat Ravenklauwers gevoelsmensen zijn, met als voorbeeld Loena die op haar intuí¯tie af gaat, of de snel geí«motioneerde Cho Chang.

_________________

Never give up on the things that make you smile


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: ma maart 07, 2011 2:22 

Slytherins zijn heel goed in het ontkomen van problemen. Ik weet niet echt of daar een woord voor is... We hebben altijd wel een antwoord klaar. Kijk maar naar de Malfoys.., hoe vaak zijn zij ontkomen van Azkaban? @@

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  

Zielig Dichtertje

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma maart 07, 2011 16:58 

Deianira~ schreef:
Slytherins zijn heel goed in het ontkomen van problemen. Ik weet niet echt of daar een woord voor is... We hebben altijd wel een antwoord klaar. Kijk maar naar de Malfoys.., hoe vaak zijn zij ontkomen van Azkaban? @@

Dat noemen ze liegen.


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 07, 2011 23:08 

Whaha xD Ja, dat kunnen Slyths waarschijnlijk ook heel goed. Maar ik denk dat Deianira doelt op zelfbehoud en een vlotte babbel hebben ofzo :P

Ik denk zelf dat toch de grootste eigenschap van Slytherin ambitie is. Slytherins willen graag macht hebben en overal de beste in zijn. Ze houden nou eenmaal van winnen. En ik denk ook dat Slyths niet van verandering houden. Ze hebben het liefst alles zoals het altijd was. Ook denk ik dat ze veel waarde hechte aan manieren. En ook ''oude rituelen''. Ik heb altijd het idee dat de Blacks vroeger met z'n allen thee gingen drinken enzo xD Misschien zit dat gewoon een beetje in mijn hoofd. Maar dan laat ik mezelf lekker in die waan, want ik vind het een leuke gedachte.

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 


Keer terug naar Algemeen
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron

Powered by phpBB :: FI Theme