Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma nov 11, 2013 20:00 

Ik heb mijn eerste toverstok aangeschaft. Ik was dit weekend in Parijs, waar ik ineens de hemel binnenstapte. Zoveel merchandise van bekende franchises. Ik kreeg het ineens heeeeeel warm toen ik alle stokken daar in de vitrine zag liggen. En dan de keuze maken: welke neem ik?! Ik wilde eerst die van Snape (favo character and all) maar die vind ik eigenlijk helemaal niet zo mooi/bijzonder. Dus toen ging het tussen die van Sirius en The Elder Wand/Dumbledore's wand. Gekozen voor The Elder Wand. Zoooo mooi. Hij is van de Noble Collection. Ben er heel blij mee. Ben alleen wel bang dat ik het begin van een dure hobby gestart heb. Toverstokken verzamelen xD

Ow en in een super leuk boekwinkeltje (Shakespeare and Company) heb ik eindelijk The Tales of Beedle the Bard gekocht.

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Zwik en Zwachtels Zwerkbalpaleis
BerichtGeplaatst: di nov 12, 2013 17:18 

Wij zijn naar The Warner Bros Studio Tour gegaan afgelopen week. Ik heb toen de toverstok van Sirius Zwarts en Harry Potter, de Maurauders Map, filmposter van Harry Potter en de Steen der Wijzen, filmposter Harry Potter en de geheime kamer en het Zweinstein logo. Hele mooie spullen wat ze daar verkopen ik wou graag de hele winkel opkopen, maar dit ging helaas niet (te weinig geld).

_________________
'Follow the Spiders, Follow the Spiders',
'If Hagrid ever comes back out Azkaban, I kill him!'


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Far Far Away

Houseitem
BerichtGeplaatst: do nov 14, 2013 17:41 

Cho. schreef:
Cho. schreef:
Ik heb:
-alle boeken en dvd's
-verschillende posters
-boek film wizardry, heel tof!
-The tales, Quidditch en Fantastic Beasts
-een Hufflepuff scarf
- een Hufflepuff patch
-Every Flavour Beans, Chocokikkers
- Een shirt van de Marauders Map
- Xenophilius Lovegood's necklace
Deze laatste vier dingen heb ik bij de Studio Tour gekocht, daar heb ik ook nog de official souvenir guide van.

EDIT: Ik ben totaal mijn Hogwarts pin vergeten! Afgelopen januari gekocht bij Hamleys in Londen!

NIEUW:
- The Elder Wand
- Hogwatrs treinticket
- Platform 9 3/4 sleutelhanger!
Alledrie gekocht in de nieuwe hpwinkel op King's Cross station in Londen!! :love:

En afgelopen september voor mijn verjaardag het boek From page to screen gehad! Which is totally awesome! :wizard:


Inmiddels heb ik ook een Hufflepuff Quidditch Jumper gekocht! :) Ben er erg blij mee en is erg warm! Heb hem gekocht in de winkel van Platform Nine-and-Three-Quarters in Londen :)

_________________
Proud to be a Hufflepuff!^^
We are the Harry Potter generation!


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 78 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6


Keer terug naar Algemeen
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme