Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 19, 2011 11:27 

Ik heb niet veel officiele merchandise, maar toch heb ik wat xD
Ik heb een Ravenclaw pen, gekocht in London:
Afbeelding

Ook heb ik Neville's wand:
Afbeelding
en het doosje is gesigneerd door Matt Lewis xD

Verder heb ik nog een Ravenclaw patch, die ik zelf op een trui heb genaaid xD:
Afbeelding

Ik heb ook nog een stropdas die lijkt op de Ravi stropdas.. Volgens mij was dat het al, maar in de zomer ga ik veel meer kopen xD

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 19, 2011 13:55 

Patricia schreef:
Ik heb niet veel officiele merchandise, maar toch heb ik wat xD
Ik heb een Ravenclaw pen, gekocht in London


Ik heb een vraagje: waar in London heb je dat gekocht? Want ik heb gehoord dat er een shop in London is waar je super veel van Harry Potter kunt kopen. Maar niemand wist echt waar in London precies.

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 19, 2011 14:39 

Leintje schreef:
Patricia schreef:
Ik heb niet veel officiele merchandise, maar toch heb ik wat xD
Ik heb een Ravenclaw pen, gekocht in London


Ik heb een vraagje: waar in London heb je dat gekocht? Want ik heb gehoord dat er een shop in London is waar je super veel van Harry Potter kunt kopen. Maar niemand wist echt waar in London precies.


In Hamleys, een grote speelgoedzaak, kan je op (volgens mij) de vierde (of vijfde) verdieping merchandise kopen. Volgens mij is er nog een winkel in London waar je wat kan kopen, maar ik weet de naam niet meer xD

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: vr mei 06, 2011 16:45 

He.., dat ziet er allemaal leuk uit. Ik heb zelf helaas niks... behalve al de dvd's dan.

De eerste film heb ik ook de Ultimate Edition ervan, maar die is Blu-ray. En dit gaat raar klinken, maar ik nog geen Blu-ray speler, ondanks dat ik wel Blu-rays heb :lol: ik kan hem dus nog niet kijken. Maar ik heb hem gekregen en ik wilde hem graag in Blu-ray. Dus nog even wachten tot dat ik meer geld heb op een Blu-ray speler te kopen.

Maar goed, in die Ultimate Edition zitten wel een paar leuke dingetjes bij. Er zit een 3d kaart in en een boekje met allemaal leuke informatie en foto's. Het is vrij prijzig, maar het is het zeker waard. Het ziet er allemaal heel mooi uit.

Afbeelding

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr mei 06, 2011 21:20 

Deianira~ schreef:
He.., dat ziet er allemaal leuk uit. Ik heb zelf helaas niks... behalve al de dvd's dan.

De eerste film heb ik ook de Ultimate Edition ervan, maar die is Blu-ray. En dit gaat raar klinken, maar ik nog geen Blu-ray speler, ondanks dat ik wel Blu-rays heb :lol: ik kan hem dus nog niet kijken. Maar ik heb hem gekregen en ik wilde hem graag in Blu-ray. Dus nog even wachten tot dat ik meer geld heb op een Blu-ray speler te kopen.

Maar goed, in die Ultimate Edition zitten wel een paar leuke dingetjes bij. Er zit een 3d kaart in en een boekje met allemaal leuke informatie en foto's. Het is vrij prijzig, maar het is het zeker waard. Het ziet er allemaal heel mooi uit.

Afbeelding

Wow, dat ziet er echt zallig uit. Dat zou ik ook wel willen :)

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za mei 07, 2011 20:20 

Ik heb eigelijk bijna niks, naast de boeken. Vroeger had ik het stickerboek met getekende plaatjes uit het eerste boek. Die heb ik weggegooit. Ik heb op zolder nog een kleine uil liggen, wat officiele HP merch is. Het is een mooi ding, maar ik heb er niet echt veel mee. Hij valt ook zo snel om, al zet je het tegen een muur aan ofzo.

Er zijn nog wel wat dingen die ik zou willen hebben:
+ een Ravenklauw sjaal. Als ik kon haken of breien, had ik 'm zelf gemaakt. Ik vind dat ik wel echt een Ravenklauwer ben en zo kan ik altijd iets van HP bij me hebben...
+ ''Harry, A History'' van (DE) Melissa Anelli
+ een wrock shirt/cd, alleen moet ik dan kiezen welke oO
+ iets zelfgemaakts dat mij doet denken aan HP, een beetje om dezelfde reden als de sjaal. Misschien een kleine pop van Harry, een tas of een zelfbeschilderd shirt. Een sleutelhanger zou ook leuk zijn, maar dan wil ik wel duurzaam materiaal. Ik dacht er eerst aan om het Deadly Hallows teken te kopen, maar ik vind een beetje onpersoonlijk.


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Irritating Umbridge, with Draco at Hogwarts <3.
BerichtGeplaatst: zo mei 08, 2011 22:12 

Ik heb een aantal dingetjes.

Ik heb een Gryff stropdas, maar ik wil ook nog een heel graag Slyth stropdas, want ik ben een echte Slyth. (: Ik wil ook nog wel een Slyth sjaal/das.
Ook heb ik de toverstok van Albus Dumbledore. Hij is echt zó tof in het echt. Ook heb ik een stukje van de originele film waar hij op gefilmd is. (:

Maar er zijn nog wel wat dingen die ik zou willen hebben.

_________________
Dragon <3


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 08, 2011 22:25 

Ik heb enkel de films en de boeken (Nl en Eng). Ik had vroeger wel twee posters, waaronder één van Hogwarts die ik zelf heel leuk vond, maar die kon ik geen mooi plekje geven op mijn nieuwe kamer toen we verhuisden. Ik wil hem wel zeker uithangen als ik alleen woon/samenwoon.

Ik zou wel graag iets van Ravenclaw hebben - liefst een sjaal en/of een stropdas.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: do jun 16, 2011 7:00 

Zo actief ben ik er niet in maar ik ben er mee bezig.
Ik heb wel een aantal dingetjes en als ik iets zie koop er nog steeds wel iets bij.

-De dvd's - die verkoop ik nog want als alles uit is ga ik de box set kopen, met alles erop en eraan.
-De boeken NL versie, maar ga ook nog de box set met alles erop en eraan kopen van de Engelse veris
-Posters en een kalender
-Een toverstok

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jun 17, 2011 13:24 

2daemon schreef:
Zo actief ben ik er niet in maar ik ben er mee bezig.
Ik heb wel een aantal dingetjes en als ik iets zie koop er nog steeds wel iets bij.

-De dvd's - die verkoop ik nog want als alles uit is ga ik de box set kopen, met alles erop en eraan.
-De boeken NL versie, maar ga ook nog de box set met alles erop en eraan kopen van de Engelse veris
-Posters en een kalender
-Een toverstok

Van welk personage heb je een toverstok?

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: vr jun 17, 2011 13:43 

Ik heb die van Fenrir vaalhaar die vond ik de mooiste tussen het stel.
Ik wil die van de andere ook wel of anders die van Perkamentus en Harry, maar die zagen er zo raar uit.
Zoals ik al zei in een ander topic, heb ik hier gekozen of de stok mij? ;)

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Aboard of the SAR 19D 3360 Shaun

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 14, 2011 21:57 

Qua merchandise had ik vroeger ook meer dan nu. Vroeger kocht ik met enige regelmaat spullen bij Alivans. Daar heb ik dan ook De Holly/Ebony wand vandaan. Destijds was ik niet in de veronderstelling dat ik geen replica uit de film had gekocht. Dus heb ik dat als nog een keer gedaan tijdens de EFF 2006. Ditmaal de replica van Snape uit de Noble Collection.

Ik had via Alivans ook een gewaad gekocht + Dumbledore's Tea Tassle hat. En natuurlijk kon een stropdas ook niet ontbreken. Evenals een sjaal. De Tea tassle hat ben ik na mijn enige bezoek aan de midwinterfair in 't Archeon vergeten weer op te zetten. Stapte zo de trein uit zonder hem mee te nemen. Pas toen ik bij mijn fiets stond schoot mij te binnen: "Verhip, ik ben de muts vergeten!" :( :oops: Tegenwoordig resteren nog slechts beide wands, Gryffindor PoA sjaal & een "kapotte" Gryffindor stropdas.

Het gewaad had ik te groot gekocht, was wel erg fijne stof. Maar al met al vind ik het nu leuker om een spencer + nieuwe stropdas e.d. weer te halen. Kun je je eigen schooluniform aantrekken ;) De sjaal doet nog steeds naar alle tevredenheid dienst tijdens de herfst/winter though. Eigenlijk elke kleurstelling matcht wel bij een effen winterjas in de kleur zwart/wit/bruin.

_________________

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hogsmeade.
BerichtGeplaatst: do jul 14, 2011 23:24 

Weet iemand of er ook winkels in Parijs zijn met HP merchandise :) ?

_________________
"Happiness can be found even in the darkest of times, when one only remembers to turn on the light." ÏŸ


 Profiel  

Unspeakable

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Team Mystic

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jul 15, 2011 8:23 

Sabrina schreef:
Weet iemand of er ook winkels in Parijs zijn met HP merchandise :) ?


Bij het metro station Cluny La Sorbonne zitten op dat kruispunt 2 comic winkels van dezelfde keten; 1 van de 2 verkoopt Harry Potter merchandise van WB en Noble Collection

_________________
    Hohoho~


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 19, 2011 13:04 

Ik heb eigenlijk vrij weinig merchandise. Natuurlijk alle boeken (NL), maar ik zou ze toch ook nog graag eens in het Engels lezen. Ik heb vrijwel alle DVD's en mis alleen 7.1 en 7.2 nog. Stiekem hoop ik dat er een box uitkomt en ga ik mijn losse DVD's verkopen en de box kopen. Dat is zoveel handiger.
Daarnaast had ik eerst een zelf gemaakte toverstok, maar die heeft mijn broer gesloopt toen hij me iets te enthousiast voor gek wilde verklaren dat ik zoveel tijd gestoken had in een toverstok. Ook heb ik ergens nog een Harry Potter and the Order of the Phoenix poster liggen, maar sinds de verbouwing ligt die ergens in een doos. Ook ligt er in de kast nog een Harry Potter mok (:
Nu ik film 7.2 gezien heb wil ik toch wel weer mijn eigen toverstok. Stiekem wil ik één kopen van Percy Weasley, maar ik vind het toch een beetje duur. Ik ga zien dat ik deze vakantie weer zelf één ga maken dus. En eigenlijk wil ik heel, heel, heel graag nog mijn eigen Huffelpuf schooluniform. Ook duur om te kopen en ik ben te onhandig om hem zelf te maken. Als ik dus heel veel geld heb......!


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 78 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende


Keer terug naar Algemeen
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme