Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 22, 2011 20:55 

Wat voor merchandise heb jij? Is het officií«le merchandise, of heb je het zelf gemaakt.

Hier mag je alles posten, van een zelfgemaakte Hedwig tot een officií«le toverstok. Ook eventueel snoepgoed valt hieronder.

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 15:16 

Omdat het andere berichtje verkeerd stond:

Over de jaren heen heb ik wel enorm veel producten gespaard, van bekers, posters, spellen tot weet ik veel wat. Niet dat er specifiek een maker tussen zat waar ik helemaal weg van was.
Aan de andere kant weet ik niet of ik alles nu zomaar weg zou kunnen doen. Het is een deel van mij geworden en een deel dat er ook zal blijven.
Om heel eerlijk te zijn denk ik dat ik ooit nog wel een een toverstaf zal kopen, maar nog eerder vermoed ik dat ik er zelf eentje zal maken. Al is het maar omdat het dan nog persoonlijker is.
Nee, ik denk dat mijn merchandise zo groot is geworden de afgelopen jaren, dat ik al niet eens meer weet wat ik allemaal in mijn bezit heb...

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: District 4

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 21:51 

Ik heb een door mijn vriendin gemaakte DH ketting. En ik heb voor mijn 18de verjaardag de official Marauders Map gekregen. En hij is echt awesome<3

Verder heb ik.. Harry's bril, een Smekkies verpakking(XD), een paar posters.. En dat was het denk ik. Heel weinig vergeleken bij wat ik eerder altijd had.

_________________
BONES <3


 Profiel  

Dreuzel



Offline

Woonplaats: Tilburg
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 0:36 

Tja er ligt hier de nodige officiele merchandise van de Noble Collection, voor de verkoop.

Moniek: Ook dat is reclame, en dat willen we inderdaad niet.


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 11:12 

Ik heb echt al mijn merchandise nog liggen hier! Het meeste is wel netjes in dozen opgeruimd, maar echt no way dat ik het allemaal weg ga geven of bij het vuilnis zet.

Eigenlijk zal ik alles even op een rijtje moeten zetten maar ik heb in ieder geval Harry's Wand, Harry's bril, Every Flavour Beans, fotolijstjes, beeldjes, spelkaarten, kleurboeken, kaartenboeken, posters, allerlei verschillende Legopakketen. Ik heb zelfs een map met allemaal artikelen die ik zelf uit kranten en tijdschriften heb geknipt. Waarschijnlijk komt het later allemaal op de rommelzolder terecht, maar dat maakt niet uit [a]

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

Unspeakable

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Team Mystic

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 11:21 

Ik ben nogsteeds actief bezig met het verzamelen van HP spul. Ik koop niet alles dat ik tegen kom, alleen wat ik echt leuk vind.

En dit heb ik:
*Voldemort beker
*Slytherin beker
*Voldemort's wand replica
*Death Eater (skull) wand replica (volgens de wiki is ie van Dolohov, maar dat moet ik zelf nog even bespeuren in de films)
*Lucius' cane/wand replica
*een wand van Alivans
*Slytherin patch
*Hogwarts patch
*Slytherin mouwloos-trui-ding (kom even niet op de naam xD)
*Slytherin sjaal
*Slytherin stropdas
*Postzegels
*Snitch
*Timeturner
*Tom Riddle action figure

En verder heb ik nu mijn oog op de wands van Yaxley en Greyback. @@

_________________
    Hohoho~


 Profiel  

Dreuzel



Offline

Woonplaats: Tilburg
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 16:32 

Indrukwekkende collectie :shock: Maar heb je ze stafjes dan van de character edition of Noble collection (das met die gekleurde doorzichtige flapjes die over het stafje gelegd zijn)?


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 02, 2011 19:24 

Malou schreef:
....
*Slytherin mouwloos-trui-ding (kom even niet op de naam xD)
...



Das een spencer ;)

_________________
You are Braver than you Believe,
Stronger than you seem
and
Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!
_________________
I do believe in Fairy's! I do! I do!


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Once upon a time.
BerichtGeplaatst: wo feb 02, 2011 20:19 

Ook al ben ik een grote fan van HP, mijn collectie gaat niet verder dan een kleurboek en een poster :') Ik weet niet, ik vind het zonde van mijn geld om een toverstok te kopen, omdat zoiets voor mij niet echt een toegevoegde waarde heeft. Misschien als ze goedkoper zouden zijn, want om de wand van Severus neer te zetten is wel super, maar nu vind ik ze te duur.

_________________
"The Dark Lord does not complain that I stayed, so I do not see why you do."


 Profiel  

4e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower
BerichtGeplaatst: wo feb 02, 2011 20:32 

Mijn moeder heeft ooit eens een Gryffindor sjaal voor me gebreid, en zelf heb ik recenter een Ravenclaw sjaal gebreid.

Ik heb ook een kurk-ketting en Dirigible Plum oorbellen gemaakt.

Ik heb een Deathly Hallows armband gehaakt en ben op het moment bezig met het maken van Luna's vestje uit OotP.

Ik ben duidelijk iemand van de zelfmaak dingen! Meestal omdat het zelf maken van dingen goedkoper is ;) maar ook omdat sommige dingen gewoon niet te koop zijn.

EDIT: Oh, vergeet ik bijna dat ik ook een infamous Luna-sjaal heb XD Zoals de grijze die ze droeg in OotP (Luna heeft echt de beste kleding :D ).

_________________
Wit beyond measure is man's greatest treasure


 Profiel  

Dreuzel



Offline

Woonplaats: Tilburg
BerichtGeplaatst: za feb 12, 2011 20:39 

Zelf ben ik begonnen aan de Hogwarts Expres van Lego. Ook een leuke ontspanning.. ff niks en bouwen maar.

Ik zal ook de andere sets wel bestellen.


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 13, 2011 14:12 

Ik heb de toverstok van Sirius Zwarts. Ik heb ook een kaartspel van de Vuurberker. Posters en een postkaart heb ik ook, maar dat hebben de meeste wel ergens. Van de kermis heb ik ook nog een Hermelien pop. Ook heb ik een plakboek van de Orde van de Feniks.
Eigenlijk heb ik niet zoveel, maar het is moeilijk om dingen te vinden. Vind ik toch. Mijn toverstok heb ik gekocht in een winkel in Brugge, maar die winkel is nu weg. Wat ik verschrikkelijk jammer vind :(

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 16, 2011 1:55 

Ik heb tegenwoordig eigenlijk bijna niks meer qua merchandise. Vroeger had ik echt immens veel posters en had ik kleine dingetjes zoals een stickerboek en balpennen en opbergblikken enzo. Nu heb ik niet eens alle DVD's. (a)
Ik heb deel 1 tot 4 op dubbel DVD. Deel 5 gewoon op single disc en deel 6 heb ik niet eens. Wat ik eigenlijk best wel erg vind. Maar ik wil per se de dubbel DVD en ik vind hem toch nog redelijk duur.

Qua boeken heb ik natuurlijk 1 tot 7 in het Nederlands. 6 en 7 heb ik in het Engels. Verder heb ik ''De Wereld van Harry Potter'' en ''Het grote toverwoordenboek Engels-Nederlands''. Dat woordenboek was best handig toen ik deel 6 dus ging lezen in het Engels. Ik kende toen nog niet alle Engelse termen/spreuken/namen en zo kon ik het dus meteen opzoeken.
Verder heb ik deel 3 en deel 5 als audioboek. Ik kan me nog herinneren dat ik deel 5 voor €50,- ofzo kocht. Helemaal blij dat ik dat toen van mijn verjaardagsgeld kon betalen xD
Nu heb ik stiekem alle dele gedownload dus ik heb ze allemaal op mijn externe harde schijf staan. De Nederlandse, trouwens. Maar ik wil ook de Engelse. Ik heb gemerkt dat dit vooral heerlijk is als je op vakantie gaat en je moet lang in de auto zitten. Die CD's duren uuuuuren. Heerlijk dus. En ook als ik ziek ben, zet ik er vaak eentje op. Ik moet wel bekennen dat die man soms hele grappige stemmetjes doet en dat ik dan keihard moet lachen. Vooral als ik samen met een vriendin luister.

Maar goed, ik dwaal af. Veel merchandise heb ik dus niet. Vooral omdat ik gewoon geen geld heb. Dus ja, ik kan het niet betalen. Zou ik genoeg geld hebben, zou ik de toverstokken van Voldemort, Lucius en Bellatrix willen hebben ow en de gouden snaai (ook al heb ik dus niets met zwerkbal xD) en een tijdverdrijver. Lijkt me super.

Misschien dat ik tzt wel weer een poster aanschaf. Van Bellatrix <3 Of in ieder geval van de Dooddoeners.

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 16, 2011 16:32 

Ik haat het eigenlijk dat ik alleen The Order of the Phoenix op dvd heb. Alle andere films behalve 6 heb ik opgenomen van de tv. Wat verschrikkelijk hatelijk is want er zit om het halfuur reclame tussen. Maar ik ben van plan om alle dvd's te kopen.
O ja, ik heb ook nog het Lexicon.

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: wo feb 16, 2011 18:18 

Ik heb geen merchandise!! Wat erg! :oops: Maar ik heb wel alle dvd's die nu uit zijn. Maar die laat ik allemaal bij mijn moeder achter (die ook een hpfan is @@ ). Ik spaar nu alle Ultimate Editions, die zijn echt heel mooi. Ik heb nu de eerste film in BluRay. Er zitten wel hele mooie dingen tussen :cool: Ik heb niet zo veel geld, maar toch kan ik niet wachten tot PoA en GoF in Nederland word uitgebracht in Ultimate Editions @@

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 78 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende


Keer terug naar Algemeen
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme