Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: wo jul 20, 2011 17:50 

Okay, mijn lijstje. Varierend van cadeautjes, tot serieuze aankopen XD

- Slytherin Tie
- Slytherin Trui (Tenminste, een trui waar ik een Slytherin logo op genaaid heb XD)
- Ron's Wand van The Noble Collection
- Tonks' Wand van The Noble Collection
- Hogwarts brief
- Harry Potter Film Wizardry Boek
- Een Film 1 Notitie Boekje
- Een Hedwig Knuffel-sleutelhanger-iets
- Een muur hangding van Ron
- Een Lego Knightbus

Uiteraard heb ik ook de boeken en DVD's, maar die vallen niet onder Merch vind ik.

En ik wil nog heel graag meer Wands (Vooral Lucius' Cane en Narcissa's wand staan hoog op mijn lijstje)

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Aboard of the SAR 19D 3360 Shaun

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 21, 2011 17:51 

Ik wil graag een gewaad kopen maar ik kan maar niet kiezen tussen een replica van Cinema Replicas of Museum Replicas. Volgens Cinema Replicas kan ik beter als maat medium/M aan houden (S : you measure between 150cm (59.1 in) and 162cm (63.8 in) tall M : you measure between 163cm (63.8 in) and 175cm (68.9 in)). Maar ik vind her en der slechts een Cinema Replica in medium met Slytherin kleuren. De Gryffindor is wel in medium te vinden maar tegen een flinke meerprijs.

Aan de andere kant heb je dus Museum Replicas. Die kun je wel in elke maat en afdelingskleur krijgen. Vraag is alleen: welke krijg je? deze of deze? Ik vind die van Cinema Replicas enorm dicht in de buurt komen van de stijl zoals je ze ook zag in Prisoner of Azkaban. Het goedkoopste ben je uit als je Slytherin kiest. Want gek genoeg zijn die overal te vinden en voldoende verkrijgbaar :lol: Het kost flink wat geld, maar dan heb je ook wat. Zit mij alleen enorm af te vragen voor welke ik ga sparen. De Cinema replica's in Gryff kleuren. Neem ik dan small (of valt dat echt te kort uit) of medium? Of toch de Cinema replica's in Slytherin kleuren. Dan neem ik gewoon medium. (want volop verkrijgbaar) Of neem ik die van Museum Replica's.

Zoveel keuzes. En als het nu maar 10 euro kostte tja, dan kocht ik gewoon meerdere en keek ik het allemaal wel aan. Maarja, daar wordt het toch een beetje te gortig voor. Denk dat ik maar ga wachten tot Pottermore op 31 juli de beta-deuren opent. Inschrijven, snel laten sorteren. Weet ik meteen welke kleur ik nemen zal. Blijft enkel de vraag: Cinema of Museum replica's :-| Als je het trouwens hebt over merchandise... HP-fan, geen punt. Maar zoveel merchandise in bezit? Only in America denk ik dan maar (a)

_________________

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The Burrow
BerichtGeplaatst: vr jul 22, 2011 22:46 

Hmmm ... wat heb ik eigenlijk :S

Uhm ... alle boeken in het engels
Fantastic beasts boek
Quidditch boek
De films
Een film over de achtergrond enzo.
Een aantal pc spellen en 1 Wii spel
Een wand alleen niet een uit de film
een cape
een .. nee 2 Gryff sjaals. 1 gekochte (te korte) en een zelf gemaakt (te dik)
pleisters (mijn broer dacht grappig te zijn)
Ik heb ooit een keer een bord beschildert in de Gryff kleuren en 1 in Slyth kleuren (voor Cissa)

Verder weet ik eigenlijk niet wat ik heb.

_________________
G R Y F F I N D O R

    Gryffindor Rule # 1: Be a hero


 Profiel  

Dreuzel



Offline
BerichtGeplaatst: vr jul 29, 2011 9:33 

Erg veel heb ik niet, al ben ik wel van plan enkele replica's van the Noble Collection aan te schaffen. Ik heb de dubbeldisceditie dvd's, op de Ps2 heb ik Harry Potter Jaar 1-6 (maar Orde van de Feniks niet) en de Zwerkbalversie en op de Wii Harry Potter Lego jaren 1-4 en Harry Potter 7.1. Verder heb ik de schatkluis met alle 7 boeken, de toverstok van Sneep (Noble Collection) en ook kleine, porseleinen beeldjes van de meeste personages. Plus een Hedwig knuffeltje van J.K. Rowling, en ook haar handtekening.


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hogwarts
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 18:10 

Ik doe echt mijn best om aan spulletjes te komen maar ik vind ze N-E-R-G-E-N-S
En ik weiger om het van internet te bestellen.
Ik wil echt graag alles van Ravenklauw hebben.

_________________
~ We are only as strong as we are united, as weak as we are divided. ϟ
Gryffindor, Slytherin, Ravenclaw and Hufflepuff.


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 18:13 

Kim schreef:
Ik doe echt mijn best om aan spulletjes te komen maar ik vind ze N-E-R-G-E-N-S
En ik weiger om het van internet te bestellen.
Ik wil echt graag alles van Ravenklauw hebben.

Zelfs niet van webwinkels? Niet zoiets als marktplaats/ebay maar echte webwinkels? Zoals bijvoorbeeld Gator.nl? Je hebt inderdaad weinig echte winkels waar je dingen kunt kopen. En dan is het nog moeilijk want Ravenklauw kom je sowieso heel weinig tegen. Het is toch altijd Gryffindor en Slytherin dat je tegenkomt.

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Aboard of the SAR 19D 3360 Shaun

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 18:44 

Dat merk ik nu ook ja. Wil je merchandise, dan is er van Griffoendor en Zwadderich het meeste verkrijgbaar. Zo wacht ik af tot ik bij Pottermore de sorteerceremonie/quiz kan doen voordat ik een eigen outfit ga kopen. Maar na veel uitzoeken merk je gewoon dat menig webshop enkel Griffoendor/Zwadderich aanbied. Nu kan ik bijv. wel komen aan een leuk schooluniform voor elke afdeling. Maar een mooi replica gewaad vind ik enkel voor Griffoendor of Slytherin. Ik heb de makers van dat type gewaad al gemaild. Kreeg ik een reactie terug: de productie ervan is stil gelegd. En schijnbaar hebben zij enkel voor Griffoendor en Zwadderich dergelijke gewaden in grote getalen gefabriceerd.

Maar dan zul je gewoon zien (zoals ik ook wel verwacht) dat ik meer Huffelpuf en/of Ravenklauw ben. Tja, waar haal je dan een leuk replica gewaad? :roll: Dit komt dan nog in de buurt. Maar alleen wanneer het er zo uitziet vind ik zelf. En niet zoals op de foto van Museum Replica zelf. Dus mocht Huffelpuf en/of Ravenklauw eruit komen dan neig ik eerder naar zoiets. Noem mij maar gek, maar voor mij staat of valt het wel welke afdeling ik in terecht kom straks op Pottermore ;) En ja, ik ben gek/fanatiek genoeg om er zoveel geld aan uit te geven. Vind ik gewoon leuk, want enkel HP is voor mij reden genoeg om spullen te verzamelen. Dat heb ik met geen enkel ander iets. Duur is het zeker maar tegelijkertijd maakt dat mij niet veel uit, ookal ben ik student. Kwestie van sparen en hard werken/bijbaantje nemen om geld te verdienen enzo!

_________________

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hogwarts
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 18:49 

Ja. Ik ben op de Gater site geweest en heb ontdekt dat die in Nijmegen zit. Ik ga er dus binnenkort persoonlijk heen en veel kopen! Want bij Gater heb je wel dingen van Ravenklauw, en ik wil perse van die afdeling, want die afdeling vind ik het leukste van het hele begrip Harry Potter!
En als ik een beetje door spaar en uiteindelijk genoeg geld heb, wil ik een beeldje van Cho Chang. Maar ik ga eerst voor de Ravenklauw pen en de Ravenklauw sjaal.

Eva schreef:
Zelfs niet van webwinkels? Niet zoiets als marktplaats/ebay maar echte webwinkels? Zoals bijvoorbeeld Gator.nl? Je hebt inderdaad weinig echte winkels waar je dingen kunt kopen. En dan is het nog moeilijk want Ravenklauw kom je sowieso heel weinig tegen. Het is toch altijd Gryffindor en Slytherin dat je tegenkomt.

_________________
~ We are only as strong as we are united, as weak as we are divided. ϟ
Gryffindor, Slytherin, Ravenclaw and Hufflepuff.


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 19:11 

Als je een outfit wil kopen, kan dat bijvoorbeeld bij whimsicalley.com
Daar heb ik ook een outfit gekocht, en hij is awesome xD

Als je spul wilt van het WWoHP, dan kan je dat ook online kopen *klik*, hoewel de verzendkosten volgens mij wel ridiculusly hoog zijn.

Verder raadt ik inderdaad Gator aan, want zij zijn best epic xD

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hogwarts
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 19:13 

Ja. Ik heb een hele lange tijd rondgezocht maar Gator is echt de beste keuze, vind ik. Ook erg uitgebreid en je kan er met euro's betalen. Ebay is ook leuk, alleen als je Paypal hebt en dat heb ik niet.

Patricia schreef:
Als je een outfit wil kopen, kan dat bijvoorbeeld bij whimsicalley.com
Daar heb ik ook een outfit gekocht, en hij is awesome xD

Als je spul wilt van het WWoHP, dan kan je dat ook online kopen *klik*, hoewel de verzendkosten volgens mij wel ridiculusly hoog zijn.

Verder raadt ik inderdaad Gator aan, want zij zijn best epic xD

_________________
~ We are only as strong as we are united, as weak as we are divided. ϟ
Gryffindor, Slytherin, Ravenclaw and Hufflepuff.


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hogsmeade.
BerichtGeplaatst: wo aug 03, 2011 0:08 

Heeft er iemand hier wel eens wat op Ebay besteld :) ?

_________________
"Happiness can be found even in the darkest of times, when one only remembers to turn on the light." ϟ


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: wo aug 03, 2011 7:51 

Sabrina schreef:
Heeft er iemand hier wel eens wat op Ebay besteld :) ?


Zat, wat wil je weten?

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hogsmeade.
BerichtGeplaatst: wo aug 03, 2011 13:36 

Nou ik zat dus laatst rond te kijken op eBay en zag een verkoper die allemaal stuff uit The Wizarding World of Harry Potter verkoopt en ik zag een Time Turner måår hij was aardig goedkoop dus ik dacht misschien weet iemand of dit dan wel een betrouwbare verkoper is MÁÁR ik kan em niet meer vinden nu :roll: :roll:
Maar heb je veel HP spullen van eBay gekocht?

_________________
"Happiness can be found even in the darkest of times, when one only remembers to turn on the light." ϟ


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 03, 2011 13:49 

Ik ben in het WWoHP geweest, dus ik kan de prijzen wel voor je vergelijken. Stuur me maar even een pb en dan zullen we zien of hij betrouwbaar is ^^

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Aboard of the SAR 19D 3360 Shaun

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 03, 2011 14:19 

Sabrina schreef:
Nou ik zat dus laatst rond te kijken op eBay en zag een verkoper die allemaal stuff uit The Wizarding World of Harry Potter verkoopt en ik zag een Time Turner måår hij was aardig goedkoop dus ik dacht misschien weet iemand of dit dan wel een betrouwbare verkoper is MÁÁR ik kan em niet meer vinden nu :roll: :roll:


Dat je hem niet langer kunt vinden kan komen omdat Ebay wellicht zijn/haar account heeft verwijderd wegens verkoop van imitatiespullen. Vandaar dat die Time Turner zo goedkoop was.


Sabrina schreef:
Maar heb je veel HP spullen van eBay gekocht?


Niet persé van Ebay. Wel bij Gator, Alivans en Elbenwald. Straks bij Moony Coutures, Lochaven (die heeft alle sweaters/spencers voor de films geleverd!) Elbenwald & Museum Replica. Op ebay haal ik vaak non-HP gerelateerde zaken. Voor HP merchandise richt ik mij iig eerder op specifieke websites.

Dit staat nog op mijn wensenlijstje:

Een replica toverstok van Noble Collection > Gator.nl
Een zo goed als replica nagemaakt gewaad > Moony Coutures
Een spencer zoals die ook in de films te zien is > Lochaven
Een overhemd, sjaal zoals die ook de films te zien is > Museum Replica
Een (Griffoendor)zijden (Ravenklauw) replica (Huffelpuf) stropdas (Zwadderich) zoals uit de film > Elbenwald

Nu nog afwachten in welke afdeling ik via Pottermore terecht kom. En dan kan ik de spullen gaan bestellen :D En afhankelijk van de afdeling haal ik dan een andere toverstok. Griffoendor: bijv. die van Ron of Hermione of Sirius of Neville. Ravenklauw: bijv. die van Luna of Cho Chang of Flitwick. Huffelpuff: die van Tonks of Cedric. Zwadderich: die van Narcissa of Bellatrix of Draco.

_________________

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 78 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende


Keer terug naar Algemeen
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme