Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Professor

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 19:54 

Oscar schreef:
Damn :o Lijkt me echt zo gaaf om te gaan :D Ik zou ook graag heen willen, maar wanneer... En met wie :o .

*stelt zich beschikbaar*

Maar goed - het lijkt mij ook echt heel tof om hierheen te gaan! Het lijkt me zĂł geweldig om daar heen te gaan, en ik denk dat ik ook wel een beetje in character zou gaan, of tenminste als random Hogwarts-leerling gekleed. ^^
Maar ja, ik wil hier dus wel heen. Als is het wel jammer dat het niet zo groot is.

@ Patricia & Vivica: foto's & heel veel ook! :D


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 20:33 

Er zijn genoeg fotos! En ook heel veel video.

Zoals deze complete Hogwarts walk-through. Het zou maar eens allemaal vol staan met mensen die ook in de rij staan....

_________________
May the forces of evil become confused on the way to your house - George Carlin

Ravenclaw FTW!


Team Patricia: Professionele mollenvanger!


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Assiah.
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 14:33 

Ah. Ja. Ik wil hier zeker een keer heen. Het lijkt me echt geweldig. Zodra ik genoeg geld/tijd heb, zal ik het park vast eens bezoeken. Wel heb ik van een vriendinnetje gehoord, die er al eens was geweest, dat het niet erg veel voorstelt. Ze was wel een groot voorstander van het Butterbeer. xD

_________________
T S U N A G A R I


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In de PoiSonkast van Snape..
BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 21:55 

Een vriend van me is er in November heengeweest en die zei dat het echt fantastisch nagebouwd is en dat een echte fan dat gewoon gezien moet hebben. Het is inderdaad niet groot, maar de rest van het pretpark schijnt ook goed te zijn dus het is zowiezo de moeite waard (als je in de buurt zit).:P

_________________
-= Scars have the power to remind us the past is real =-


 Profiel  

5e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Zweinstein

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 02, 2011 12:36 

Zelf hoop ik ooit ook eens naar dit park te kunnen gaan, maar ik wil wel iemand meenemen die net als ik een Harry Potter-fan is en niet met iemand die daar zekers niets aan vind. Geld zal waarschijnlijk de meeste zorg zijn, want als ik over een paar jaar ga werken kan ik vrij nemen in de periode die tenminste niet in de zomervakantie valt en dan is het een stukje rustiger overdag. Scheelt aan wachtrijen...

_________________
Afdeling: Zwadderich!


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: wo feb 02, 2011 15:05 

Dr. Temperance Brennan schreef:
Zelf hoop ik ooit ook eens naar dit park te kunnen gaan, maar ik wil wel iemand meenemen die net als ik een Harry Potter-fan is en niet met iemand die daar zekers niets aan vind. Geld zal waarschijnlijk de meeste zorg zijn, want als ik over een paar jaar ga werken kan ik vrij nemen in de periode die tenminste niet in de zomervakantie valt en dan is het een stukje rustiger overdag. Scheelt aan wachtrijen...



Heb je wel eens naar het weerbericht in de zomer van Midden Florida gekeken? Dan wil je er ook niet zitten. Dan gaan veel mensen smiddags terug naar het hotel en de airconditioning om dan later weer terug te komen. Dus buiten het seizoen is zeker geen slecht idee.

_________________
May the forces of evil become confused on the way to your house - George Carlin

Ravenclaw FTW!


Team Patricia: Professionele mollenvanger!


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: wo feb 02, 2011 17:56 

Ik heb net het filmpje zitten kijken wat Eva postte. Echt super gaaf ziet het eruit! Als ik genoeg geld had zou ik vanavond nog in het vliegtuig zitten richting Florida. Ik heb al samen met een vriendin van me afgesproken die ook HP-fan is dat we ooit een keer gaan... En het lijkt me ook super leuk om daar te werken verkleed als Hogwarts-leerling, haha. Wie wil dat nou niet?


 Profiel  

4e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower
BerichtGeplaatst: wo feb 02, 2011 18:52 

Het ziet er heel mooi uit, alleen een beetje jammer van die vuilnisbakken!

Het zou echt geweldig als ze een gelijksoortig park wordt gebouwd in Groot Brittannií«, omdat de sfeer van het weer en het landschap beter past bij de wereld van Harry Potter.

_________________
Wit beyond measure is man's greatest treasure


 Profiel  

Unspeakable

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Team Mystic

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 02, 2011 19:06 

Waauw die walkthrough is echt gaaf. Al die bewegende schilderijen, en die stukjes met Dumbledore, Harry, Ron en Hermione <3
Waar ik me dan wel heel erg aan irriteer zijn die medewerkers die dan extreem Amerikaans spreken. Dat klinkt gewoon van geen kanten in zo'n HP omgeving.

Maar er waren toch geloof ik plannen om een filmstudio in Londen om te bouwen naar een soort van mini HP-walkthrough?

_________________
    Hohoho~


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Once upon a time.
BerichtGeplaatst: wo feb 02, 2011 20:19 

Daar zou ik echt zo graag heen willen <3

_________________
"The Dark Lord does not complain that I stayed, so I do not see why you do."


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 13, 2011 14:38 

Ik zou er super graag naar toe gaan. Het is echt verschrikkelijk jammer dat het niet dichter bij huis is. Als het nu eens in de UK zou zijn dan zou ik er in de komende 5 jaar zeker naar toe gaan. Maar doordat het in Amerika is is het veel te duur en moet ik dus super veel sparen. Maar wees gerust ik ga er heen!!

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Far Far Away

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 22, 2011 21:55 

Ik wil hier echt heel graag heen.. alleen tja, wel een beeetje duur :)
Gelukkig heb ik wel een paar vrienden die met me mee zouden willen :D Ik heb ook de walkthrough bekeken en een heel aantal foto's. Echt zooo mooi! Het lijkt me echt ontzettend gaaf. :mrgreen: :love:

_________________
Proud to be a Hufflepuff!^^
We are the Harry Potter generation!


 Profiel  

The Phoenix Admin

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Austin, TX

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 08, 2011 0:00 

Weet je, het ziet er allemaal echt fantastisch uit. Maar ik zou er alleen willen komen (OK, natuurlijk zou ik altijd gaan als ik de kans had) als het rustig was in het park. Met de mijlenlange wachtrijen die vast en zeker gaan komen is de charme er wel vanaf.

Overigens vind ik het nog steeds jammer dat het niet in de UK is gebouwd. Volgende meet in het themapark?


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 08, 2011 12:17 

Neville schreef:
Weet je, het ziet er allemaal echt fantastisch uit. Maar ik zou er alleen willen komen (OK, natuurlijk zou ik altijd gaan als ik de kans had) als het rustig was in het park. Met de mijlenlange wachtrijen die vast en zeker gaan komen is de charme er wel vanaf.


Daar ben ik het met je eens. Ik hou totaal niet van lange wachtrijen waardoor je maar de helft van het park ziet. In een gewoon pretpark zou dat nog ok zijn, maar daar... Het is al zo ver en duur en dan zou je nog eens uren in de rij moeten staan. Velen zouden zeggen: je moet er iets voor over hebben. Dat heb ik ook, alleen niet het wachten.

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

Headhunter

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Kruideniersstraat 71

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 14, 2011 21:48 

Omg xD Ik ben zo benieuwd waar butterbeer naar smaakt xD Het lijkt me echt supergaaf, en staat idd bovenaan m'n to-dolijstje MOCHT ik ooit naar Amerika gaan xD Wauw looooll! XD

Ergens wel 'raar', trouwens, dat het niet in de UK gebouwd is. Goed, Amerika mag dan wat extravaganter zijn in z'n (nutteloze?) themeparks, maar het is toch echt een Brits boek? Dan zou het juist in the UK moeten staan. Bovendien is het voor het Hollandse klootjesvolk dan een stuk makkelijker om erheen te komen, en dat is natuurlijk het belangrijkste *puh*

_________________
now my life is sweet like cinnamon


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 59 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende


Keer terug naar Algemeen
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme