Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: At the Triwizard Tournament
BerichtGeplaatst: di aug 16, 2011 13:37 

Ik had (ik schaam er nu zelfs voor) eerst een hekel aan Harry Potter. Mijn hele klas las de boeken in groep 6 (ik was een jaar of 10) en speelden in de pauze 'Harry Potter'. En ik mocht altijd 'Hedwig' zijn, al had ik geen idee wat mijn rol dan was en was ik op die leeftijd een beetje bang voor uilen. Ik vond het maar stom dat ik moest meedoen aan iets wat ik niet kende en begon me maar te ergeren aan dat nerderige jongetje met die ronde bril. Pokemon was het enige wat mij op dat moment interesseerde.

Tot mijn vader mij opeens dwong op de eerste film te kijken. Hij had hem gekeken en zei: "Dit is echt een film voor jou, geloof me." Met tegenzin ging ik zitten om de film te kijken. Eerst zette ik een chagerijnig gezicht op, maar zo halverwege de film begon dat te veranderen. En aan het eind van de film vond ik het geweldig en wilde meteen het eerste boek lezen, dat ik toen ook kreeg voor Kerstmis. En zo groeide mijn liefde voor Harry Potter boek voor boek en film voor film!

_________________
    We're only young and naive


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw common room
BerichtGeplaatst: ma aug 22, 2011 17:42 

Ben blij dat ik de niet de enige was die oorspronkelijk geen Harry Potter wilde lezen ^^
Ik had een stukje gezien in het nieuws over Ă©Ă©n van de boeken die in het Nederlands uitkwam (weet zelfs niet meer welk) en ze toonden een vreselijk lelijke poster enzo... Ik had ook het verhaal verkeerd begrepen in de nieuwsuitzending en zag het helemaal niet zitten.
Mijn grootvader zette toch door (eeuwige dankbaarheid daarvoor, echt waar!) en kocht toen ik 10 of 11 het eerste boek voor m'n kerst. Ik denk dat ik het in 2 dagen uithad fzo :p En vanaf dan is de liefde alleen maar blijven groeien :mrgreen:

_________________
Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?



 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma aug 22, 2011 18:50 

Lileika schreef:
Ben blij dat ik de niet de enige was die oorspronkelijk geen Harry Potter wilde lezen ^^

Dit.

Ook ik wilde eerst absoluut niet aan de boeken. Te moeilijk, te dik, niet interessant genoeg. Ik weet niet precies hoe oud ik toen was, de film had ik namelijk gezien en die vond ik wel super. Mijn moeder wilde me ook aan het lezen krijgen, maar hiertoe kon ik gewoon niet aangezet worden. Ik heb geen idee wanneer ik het boek voor het eerst las, maar ik denk dat ik echt fan ben sinds mijn tiende. Toen begon ik ook ongeveer met het bezoeken van Harry Potter-sites en kwam net 'De orde van de feniks' uit. Ik denk dat je mij sindsdien wel fan kunt noemen.

_________________
It does not do to dwell on dreams and forget to live, remember that.


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Breda
BerichtGeplaatst: zo aug 28, 2011 22:00 

Ik ben fan sinds eind 2005. Ik zag destijds op het Jeugdjournaal dat boek 6 uitkwam en toen dacht ik toch van: "Misschien maar eens gaan lezen," xD
De films 1 t/m 3 had ik dus al wel gezien, maar kon het me nog niet echt boeien. Ik vond het destijds dus echt niet leuk. Mijn vader vond het toen ook raar dat ik na het lezen van de boeken ineens fan was. xD

Ik heb de boeken eerst geleend van de bibliotheek, daarna zelf gekocht. ^^

_________________
    You can think I'm wrong, but that's no reason to quit thinking.

    - Gregory House


 Profiel  

Dreuzel



Offline
BerichtGeplaatst: za sep 03, 2011 13:12 

Ohh,, eehmm, nou ik ben nieuw en ik snap t hier TOTAAL niet.
wil iemand mij helpen? :roll:


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: za sep 03, 2011 13:41 

Loonnyy. schreef:
Ohh,, eehmm, nou ik ben nieuw en ik snap t hier TOTAAL niet.
wil iemand mij helpen? :roll:

Wat bedoel je?

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo sep 04, 2011 18:42 

Leintje schreef:
Loonnyy. schreef:
Ohh,, eehmm, nou ik ben nieuw en ik snap t hier TOTAAL niet.
wil iemand mij helpen? :roll:

Wat bedoel je?


Hier vind je alle informatie over het forum, dit is een apart topic voor een bepaald onderwerp ; )


Zelf ben ik eigenlijk ook pas fan sinds de films. De eerste film kwam november 2001 uit, dus ik gok dat ik ergens rond september 2001 ben gaan lezen (en nog niet meteen "fan" was), dus ik heb nu bijna een soort van 10-jarig jubileum @@ Ik heb alle boeken altijd eerst willen lezen voor ik de film zag en mijn moeder vond dat ik eerst het boek uit moest hebben voor de naar de film gingen, dus we zijn pas iets later naar de film gegaan. En ik werd eigenlijk pas Ă©cht fan toen ik de film had gezien, dus ik gok dat ik in december Ă©cht mijn 10-jarig fanjubileum mag vieren :')

Wat grappig om te lezen dat een groot aantal mensen HP eerst haatte, haha!

_________________
the pavement is my friend
it will take me where I need to go


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Malfoy Manor
BerichtGeplaatst: zo sep 18, 2011 17:15 

Ik ben fan sinds 2001. Toen ik hoorde dat de eerste film uit zou komen wilde ik toch wel de boeken eerst gaan lezen en ik had PS ook de nacht voordat ik naar de film ging uitgelezen! Toen ik bij het eerste hoofdstuk was, was ik al verkocht. En 10 jaar later ben ik nog steeds obsessed..

_________________
Now now Draco.. play nicely.


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo okt 30, 2011 16:49 

Ik ben fan sinds de eertse keer dat ik HP las, en dat zal zo'n 5 jaar geleden zijn denk ik :)


 Profiel  

Dreuzel



Offline
BerichtGeplaatst: wo nov 16, 2011 21:55 

Ik weet niet meer precies wanneer ik fan ben geworden. Wel toen de eerste film uit kwam vond ik dit héélemaal geweldig! Samen met me moeder naar de bioscoop. Ik was nog erg jong. Na iedere dag de film te kijken wou ik wel meer van Harry Potter :] Heb toen het eerste boek gekregen en ik was helemaal verkocht! Ik kon niet wachten op de volgende boeken en films. Ieder plaatje wat ik zag van Harry Potter knipte ik uit en plakte dat in een schrift. ( haha echt kansloos maar was nog maar 11/12 ) Ik was een fan geworden, ben nu inmiddels 19 en heb de boeken altijd gelezen! Van 1 tot 7 en weer opnieuw en weer opnieuw. Mn vriend verklaart me voor gek maar ik krijg er nooit genoeg van.

Ik ben JK rowling erg dankbaar want ik heb er erg veel van genoten en nog steeds :)

_________________
<3


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: ma jan 23, 2012 10:29 

Toen ik drie jaar was kreeg ik het eerste boek cadeau... om te gaan lezen ( toen vond ik dat niks aan, dankzei HP wel)

dus ik ben al zo'n 14 jaar fan..:)


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 23, 2012 10:50 

lordmistery schreef:
Toen ik drie jaar was kreeg ik het eerste boek cadeau... om te gaan lezen ( toen vond ik dat niks aan, dankzei HP wel)

dus ik ben al zo'n 14 jaar fan..:)

Je kreeg op je derde Harry Potter cadeau als een leesboek? Of bedoel je dat een van je ouders het boek toen aan je voorlazen? Het lijkt mij namelijk sterk dat een 3-jarige een Harry Potter boek kan lezen. Sowieso lijkt mij Harry Potter niet geschikt voor een peuter, maar dat is mijn mening.

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: ma jan 23, 2012 11:15 

mijn ouders lazen het voor...problemen mee?

Nou en, lijkt me niet erg boeiend daar over te oordelen..


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 23, 2012 11:49 

lordmistery schreef:
mijn ouders lazen het voor...problemen mee?

Nou en, lijkt me niet erg boeiend daar over te oordelen..

Ik oordeel ook helemaal niet. Ik geef alleen aan dat het raar is dat een 3-jarig kind een Harry Potter boek kan lezen. Aangezien jouw bericht wel zo overkwam. Ik was alleen verrast door jouw bericht.

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: ma jan 23, 2012 12:00 

Ik heb ook nooit egzegd dat ik toen ik 3 was ben gaan lezen alleen dat mijn ouders toen dat boek aan mij cadeau deden. Later, ja, toen begon ik hetz elf te lezen..maar natuurlijk kan een 3-jarige niet lezen..


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 85 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende


Keer terug naar Algemeen
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme