Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: thuis

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 11, 2012 8:41 

toen ik vier was keek ik al naar de films (die toen al uit waren)
sinds dien ben ik fan!!!

_________________
Gryffindor
Rocks!!!


and nobody else


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Mijn wonderlijke wereld

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 17, 2013 18:06 

Ergens een paar jaar geleden vond ik het heel leuk, alleen toen opeens heel lang niet meer.
En toen kerstmis 2012 kwamen er weer HP films op, ging ik die kijken, en sindsdien ben ik eigenlijk pas echt fan...

_________________
Volg je gevoel, recht naar je doel


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Grimboudplein 12

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jan 18, 2013 13:22 

Nadat mijn zoon de boeken had gekocht en ik ze gelezen had. Toen wou ik de films ook zien en die heb ik inmiddels al vaker gezien. Heb ook lang gewacht tot de laatste 2 films eindelijk op dvd uitkwamen. Nu kan ik ze allemaal net zo vaak zien als ik wil.

_________________
Met een glimlach op zijn gezicht viel hij achterover.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Godric's Hollow

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 19, 2013 19:50 

Ik heb de eerste film gezien toen hij nog niet lang uit was. Toen vond ik het nog niet echt zo fijn. Ik was toen ongeveer 6 jaar oud. Later heb ik de film echter terug gezien, en toen vond ik het echt een toffe film. Ik zal toen 8 geweest zijn denk ik. De tweede heb ik dan ook gezien bij mijn tante en de 3e heb ik ook gezien toen die nog niet lang uit was. Ik denk zelfs dat ik die in de cinema heb gezien. De vierde heb ik ook in de cinema gezien, denk ik, toen was ik 10 jaar. Van de vijfde ben ik zeker dat ik die in de cinema heb gezien. In die grote vakantie ben ik dan ook de boeken beginnen lezen. Toen las ik nog niet graag, maar ik heb me er toch aan gewaagd. Ik heb de een na de ander in een keer uit gelezen, ik kon nog amper stoppen. Sinds die vakantie las ik graag en sinds die vakantie durf ik ook zeggen dat ik echt fan ben geworden van Harry Potter. De drie laatste films heb ik dan ook in de cinema gezien. Hoe oud ik was in die bewuste zomer van 2007? Tel even uit... ;) Ik was 12 jaar.

_________________
I'm proud on my little baby: Wolvenpracht!
Music was my first love and it will be my last!


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Grimboudplein 12

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 24, 2013 15:26 

De boeken heb ik één keer gelezen. De films heb ik wel vaker gezien. Maar vooral Ropandina (mijn dochter) heeft de boeken vaak gelezen. Zij heeft ze al voor de 3e keer uit. En het zou me niks verbazen als ze binnenkort voor de 4e keer begint te lezen.
De grap is, dat de boeken eigenlijk van haar broer zijn. Hij heeft het laatste boek nog niet een keer gelezen. De rest al wel één keer.

_________________
Met een glimlach op zijn gezicht viel hij achterover.


 Profiel  

Dreuzel



Offline
BerichtGeplaatst: do jan 24, 2013 16:09 

24 november 2004. Dat was de dag dat PoA op dvd verscheen. We zijn hem meteen gaan kijken (ik had de eerste twee films toen al gezien) en vanaf dat moment ben ik ook de boeken gaan kopen en lezen en GoF was het eerste boek dat ik gelezen had voordat ik de film zag :)
Ik vind het wel jammer dat ik niet eerst de andere drie boeken heb gelezen voordat ik de film zag, maar goed, niets aan te doen.

Ik kende Harry Potter echter al veel langer, maar ik had eens een stukje van de eerste film gezien en ik vond het verschrikkelijk eng! Hoe Voldemort Lily vermoordt en de Duivelsstrik. Ik weet nog dat ik tegen mijn moeder zei dat ik Harry Potter nooit ging kijken. Daar ben ik dus op terug gekomen, want het is mijn eerste fandom!


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 03, 2013 15:00 

Die mooie gebeurtenis nam plaats op mijn 5e... Ik, mijn broer en mijn zusje gingen toen met zijn drieën gezellig bij mijn opa en oma logeren. (Ik zat toen in groep 3, groep overgeslagen, en ik kon dus al lezen.) Toen we langzamerhand naar bed gingen, mochten we voor "het licht uitging" nog even lezen. Ik had dus geen boek bij me, dom dom dom dom, en ik mocht een boek lenen van mijn oma. Mijn broer ging Harry Potter deel 1 lezen, omdat hij ook geen boek meehad, en ik was dus wel gedwongen als ik niet "Het oliebeestje en zijn grote avontuur" wilde lezen, om deel 2 te gaan lezen. De eerste 10 pagina's waren echt super saai, ik herinner me nog dat ik zei dat ze alleen maar aan de keukentafel zaten... Maar toen ik verder las werd het echt leuk. Ik had het boek al snel uit, en toen wilde ik deel 1 gaan lezen, enz... Sindsdien ben ik fan! Ik heb eergisteren dit leuke forum gevonden, dus dat vergroot mijn bewondering voor HP. Dit was dus mijn verhaal...

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 03, 2013 15:02 

Cheryl schreef:
24 november 2004. Dat was de dag dat PoA op dvd verscheen. We zijn hem meteen gaan kijken (ik had de eerste twee films toen al gezien) en vanaf dat moment ben ik ook de boeken gaan kopen en lezen en GoF was het eerste boek dat ik gelezen had voordat ik de film zag :)
Ik vind het wel jammer dat ik niet eerst de andere drie boeken heb gelezen voordat ik de film zag, maar goed, niets aan te doen.

Ik kende Harry Potter echter al veel langer, maar ik had eens een stukje van de eerste film gezien en ik vond het verschrikkelijk eng! Hoe Voldemort Lily vermoordt en de Duivelsstrik. Ik weet nog dat ik tegen mijn moeder zei dat ik Harry Potter nooit ging kijken. Daar ben ik dus op terug gekomen, want het is mijn eerste fandom!


Yay ik ben op 24 november jarig! Maar toen was ik 2 en nog geen fan van Harry Potter. Ik weet niet wat ik toen deed in mijn vrije tijd, maar waarschijnlijk heel saaie dingen.

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Nest

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jun 16, 2013 9:43 

Ik ben eigenlijk al heel lang fan, Ik heb het me alleen nooit gerealiseerd. Ik keek vroeger al graag naar de films, sinds toen was ik eigenlijk fan. Ik deed er alleen niet zoveel mee. Toen vergat ik het eigenlijk een beetje, maar sinds kort ben ik eigenlijk heel veel bezig met HarryPotter.

_________________
You've said to us once before that there was a time to turn back if we wanted to. We've had time, haven't we?- Hermione Granger


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Zwik en Zwachtels Zwerkbalpaleis
BerichtGeplaatst: wo jun 19, 2013 17:30 

GinnyWemel schreef:
Ik ben eigenlijk al heel lang fan, Ik heb het me alleen nooit gerealiseerd. Ik keek vroeger al graag naar de films, sinds toen was ik eigenlijk fan. Ik deed er alleen niet zoveel mee. Toen vergat ik het eigenlijk een beetje, maar sinds kort ben ik eigenlijk heel veel bezig met HarryPotter.


'Sinds kort ben ik heel veel bezig met HarryPotter heb ik ook welja!

_________________
'Follow the Spiders, Follow the Spiders',
'If Hagrid ever comes back out Azkaban, I kill him!'


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 85 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6


Keer terug naar Algemeen
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme