Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

4e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za feb 12, 2011 12:53 


Wrock vind ik wel leuk om te luisteren. Ik heb zo mijn periodes waar ik een paar dagen eens í  volonté luister naar Wrock en dan maanden weer niet en dan terug weer. Mijn favoriet is 'Bravest man I ever knew' van Ministry of Magic omdat dat het eerste Wrock-liedje was dat ik ooit opzette en dat vond ik ineens zo'n prachtig nummer. : )

Eva schreef:
Misschien zijn er inmiddels wel hele getalenteerde band bij gekomen, maar voor zover ik weet klinkt Wrock nogal amateuristisch.


Dat vind ik net zo leuk. Ik vind het helemaal niet zo erg dat het eens amateuristisch kan klinken, dat heeft wel iets. Niet alles moet grote toeters en bellen hebben om leuk te zijn. Gewoon een goed gitaar- of pianospel en een mooie stem is genoeg voor mij om er van te kunnen genieten.

Luna schreef:
Er is ook een online Wrockstation, voor de geĂ­ÂŻnteresseerden; wrockBOX.


Dat wist ik nog niet! Eens kijken of het werkt op mijn computer. :)

_________________
    GRYFFINDOR


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 12, 2011 18:18 

Raya schreef:

Eva schreef:
Misschien zijn er inmiddels wel hele getalenteerde band bij gekomen, maar voor zover ik weet klinkt Wrock nogal amateuristisch.


[color=lightgoldenrodyellow]Dat vind ik net zo leuk. Ik vind het helemaal niet zo erg dat het eens amateuristisch kan klinken, dat heeft wel iets. Niet alles moet grote toeters en bellen hebben om leuk te zijn. Gewoon een goed gitaar- of pianospel en een mooie stem is genoeg voor mij om er van te kunnen genieten.

Ja dat is het mij juist. Ik vind dus niet dat ze een "mooie stem" hebben. xD Grote toeters en bellen hoeft voor mij ook absoluut niet, maar de liedjes zijn soms gewoon simpel en de zangkunsten zijn allemaal niet even geweldig.

Maar ik geloof wel dat er inmiddels getalenteerde, goed zingende Wrock band erbij zijn gekomen. Je had ze alleen (nog) niet toen ik er veel naar luisterde. xD

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jun 21, 2011 5:25 

Even een paar van mijn favorieten: *schopt topic omhoog*

Lena Gabrielle (''The Butterbeer Experience'') is voor mij de beste zangeres van alle wrockbands. Ze doet het conservatorium, dus ja... Het eerste filmpje laat zien hoe ze met een paar akkoorden opeens een nieuw nummer uit haar mouw schud.



Dit nummer is van The Moaning Myrtles. Ik vind dat Lauren een minder mooie stem heeft dan Nina (ik denk dat je het verschil wel hoort ^^), maar dat geeft niet. Ik vind the Moaning Myrtles zo leuk omdat de muziek vrolijk en/of musical-achtig is. Het nummer hierboven was ook van The Moaning Myrtles.



Opnieuw Lena Gabrielle en opnieuw musical-achtig, want daar houd ik dus van. ^^



Wat mij betreft HET Deadly Hallows nummer. Wel weer een geval van dat-je-toon-kunt-houden-wilt-niet-zeggen-dat-je-een-mooie-zangstem-hebt, maarja, soit.



...I can go on forever. xD
Ik weet dat veel bands amateuristisch klinken, maar ik denk dat het ergens ook handig is. Het enige wat je nodig hebt om wrock te maken, is een beetje verstand van muziek maken en een dosis HP-liefde.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Keer terug naar Algemeen
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme