Geplaatst: za jul 06, 2013 11:13
Gryffindor & Ravenclaw Beide afdelingen spreken me erg aan, qua eigenschappen vooral. Ik ga niet zeggen dat ik super slim ben, want ik haal geen 90 voor elk vak, ik studeer niet elke avond en ik kan soms te bot reageren (ja, dat heeft er ook mee te maken), maar ik ben echt niet dom. Sorry als dat stoeferig klinkt. Wat Griffoendor betreft: ik ben koppig, wat een Gryff eigenschap is. Soms net iets te koppig, want als ik iets in mijn hoofd gestoken heb, krijg je dat er niet gemakkelijk weer uit. Echt heel dapper als Harry of Perkamentus ben ik niet, ik zie mezelf eigenlijk eerder als een Marcel, die dus, als het er echt op aankomt, best wel genoeg lef kan hebben.
Slytherin Oké, ik zet deze niet op de voorlaatste plek omdat "ik niet slecht ben", want dat is zever. Zwadderich is geen afdeling voor "slechte" mensen. Ze zijn ambitieus, iets wat niet helemaal ben. Ik heb dromen, en ik wil er alles voor doen ze waar te maken, dat is waar, maar ik heb gewoon geen uitgesproken arrogantie over mijn lijf hangen, en dat is wel een typische eigenschap van Zwadderich.
Hufflepuff Ik zet deze niet op de 3de/4de plaats omdat ik vind dat Huffelpuf voor "dutsjes" is, want dat is het niet. Ik zie mezelf gewoon niet als een Huffelpuf. Ik ben geen harde werker, en ijdel (in de goede betekenis), ben ik ook niet. Nee, ik zie Huffelpuf echt niet als een minderwaardige afdeling, maar ik zie mezelf er gewoon niet in zitten.
Laatst bijgewerkt door Lilly op zo aug 04, 2013 14:29, in totaal 1 keer bewerkt.
|