Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jul 06, 2013 11:13 

Gryffindor & Ravenclaw
Beide afdelingen spreken me erg aan, qua eigenschappen vooral.
Ik ga niet zeggen dat ik super slim ben, want ik haal geen 90 voor elk vak, ik studeer niet elke avond en ik kan soms te bot reageren (ja, dat heeft er ook mee te maken), maar ik ben echt niet dom. Sorry als dat stoeferig klinkt.
Wat Griffoendor betreft: ik ben koppig, wat een Gryff eigenschap is. Soms net iets te koppig, want als ik iets in mijn hoofd gestoken heb, krijg je dat er niet gemakkelijk weer uit.
Echt heel dapper als Harry of Perkamentus ben ik niet, ik zie mezelf eigenlijk eerder als een Marcel, die dus, als het er echt op aankomt, best wel genoeg lef kan hebben.

Slytherin
Oké, ik zet deze niet op de voorlaatste plek omdat "ik niet slecht ben", want dat is zever. Zwadderich is geen afdeling voor "slechte" mensen. Ze zijn ambitieus, iets wat niet helemaal ben.
Ik heb dromen, en ik wil er alles voor doen ze waar te maken, dat is waar, maar ik heb gewoon geen uitgesproken arrogantie over mijn lijf hangen, en dat is wel een typische eigenschap van Zwadderich.

Hufflepuff
Ik zet deze niet op de 3de/4de plaats omdat ik vind dat Huffelpuf voor "dutsjes" is, want dat is het niet.
Ik zie mezelf gewoon niet als een Huffelpuf. Ik ben geen harde werker, en ijdel (in de goede betekenis), ben ik ook niet.
Nee, ik zie Huffelpuf echt niet als een minderwaardige afdeling, maar ik zie mezelf er gewoon niet in zitten.

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


Laatst bijgewerkt door Lilly op zo aug 04, 2013 14:29, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 10, 2013 19:23 

Griffoendor
Dat is eigenlijk best wel logisch omdat het mijn eigen afdeling is, maar vanaf het begin vond ik deze afdeling al leuk. Ik weet ook niet helemaal waarom, want ikzelf ben totaal niet dapper, maar toch...
Ravenklauw
Ik vind dit wel een leuke afdeling, voor slimme kinderen enzo haha. :D Maar het staat echt héél dicht bij Zwadderich, en het kwam bijna op de derde plek. Hij pat ook wel bij mij.
Zwadderich
Natuurlijk met uitzonderingen als Draco Malfidus, maar ik vind dit ook wel een leuke afdeling (wat een simpele redenen geef ik toch) met toch ook wel aardige mensen.
Huffelpuf
Ja, sorry voor de laatste plek, maar deze afdeling, daar heb ik niet zoveel mee. Ik denk dat het ook wel aan de naam licht, want een H in combinatie met een F en U vind ik Dieptreurig.

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3


Keer terug naar Algemeen
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme