Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Somewhere...
BerichtGeplaatst: vr jun 17, 2011 22:52 

Ik heb twee favoriete koppels uit de boeken:
Ron/Hermelien: Dit is altijd al mijn favoriete koppel geweest. Vooral omdat ze zo leuk samen zijn, dat gekibbel en dan uiteindelijk toch niet zonder elkaar kunnen. Het is ook de enige koppel dat echt vanaf het begin tot eind helemaal wordt opgebouwd eigenlijk en niet dat het opeens een koppel is.
Bill/Fleur: Dit koppel is gewoon lief, omdat Fleur ondanks hoe Bill er op het eind in boek 6 eruit ziet, bij hem blijft en toch trouwt met hem. Dat is gewoon zo mooi.

Remus/Tops: Vind ik dan ook wel een leuk koppel. Alleen jammer dat hun geluk zo kort duurde :( .
Maar de twee bovenste zijn echt mijn favo's.

_________________
''The greatest thing, you'll ever learn is just to love and beloved in return''


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In Heaven

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 14, 2011 14:27 

Ik vond het zo zielig als je ziet dat Lily in Sneep zijn armen ligt, ook al pasten ze totaal niet bij elkaar. Maar wat ik niet begrijp, in de boeken heeft Lily eerst een hekel aan James, en ineenst pats, boem, zijn die samen en hebben ze een zoon.

Mijn lievelingschip is toch Lupos en Tops, ik vond dat echt een leuk koppel. Spijtig natuurlijk dat ze nooit hun zoon zullen zien opgroeien.

Ik heb persoonlijk niets tegen Ginny en Harry. In de 2e film wordt al duidelijk gemaakt dat Ginny een beetje gefascineerd is door Harry. Dus toen vond ik het al logisch moesten die 2 samen gaan.

Ook Ron en Hermelien zijn een goed koppel vind ik. Ze vullen elkaar goed aan.

x.

_________________
Luna: "Whenever you're ready Sir." Dobby: "Sir? I like her very much."


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hogwarts
BerichtGeplaatst: zo aug 14, 2011 14:44 

Harry/Hermelien: Ik blijf erbij dat ik Hermelien beter bij Harry vind passen dan bij Ron, vond ik altijd al zo.

Harry/Loena: Ik vond Loena en Harry echt heel erg bij elkaar passen. Harry en Ginny vind ik zo'n kopie van Harry zijn ouders. En Loena en Harry deden zo lief tegen elkaar.

Draco/Loena: Ja, dit komt voor vele als een verrassing maar ik had het serieus een leuk stel gevonden. Juist omdat ze zo verschillen!

Draco/Patty: Er werd beschreven dat Draco zijn hoofd op Patty's schoot legde. Vanaf dat moment was ik er zeker van dat ik hem duizend maal leuker vond bij Patty dan bij Astoria.

Fleur/Bill: Heel erg schattig, en ze bewijzen maar weer eens dat liefde een hoop kan overwinnen.

Ron/Belinda: De meeste vinden haar irritant, ik echter niet. Ik vind ze wel leuk zo.

_________________
~ We are only as strong as we are united, as weak as we are divided. ÏŸ
Gryffindor, Slytherin, Ravenclaw and Hufflepuff.


Laatst bijgewerkt door Kim op di aug 16, 2011 19:16, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo aug 14, 2011 22:01 

Molly en Arthur zijn natuurlijk een fantastisch stel. Ze passen echt perfect bij elkaar en het helpt natuurlijk ook mee dat ze al zo lang samen zijn. Ze kennen elkaar tot in de puntjes en zouden elkaar nooit kunnen laten vallen.

Ook Ron en Hermelien vind ik leuk, omdat je het al vanaf boek één zag aankomen. Ook in de films merk je het wel een beetje, ongeveer vanaf PoA. Ik vind ze zo lief samen, ze vullen elkaar gewoon aan. Ze zullen waarschijnlijk eens in de zoveel tijd flink bonje met elkaar hebben, maar omdat ze zoveel van elkaar houden zal het ze altijd alleen maar dichter bij elkaar brengen.

_________________
It does not do to dwell on dreams and forget to live, remember that.


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: At the Triwizard Tournament
BerichtGeplaatst: di aug 16, 2011 13:49 

Ron/Hermione is natuurlijk mijn favoriete ship. Valt niet veel meer over uit te leggen.

Daarnaast ben ik waarschijnlijk 1 van de weinig mensen hier die Harry/Ginny ook leuk vind xD Ik vind het juist een logische ship. Ginny was er altijd al. En je kunt altijd gevoelens krijgen voor iemand die er eigenlijk altijd was, en opeens inzien hoe leuk diegene is.

Verder heb ik zo van die momenten dat ik ineens helemaal Draco/Hermione ben. Er hangt toch wel een bepaalde spanning tussen die twee.

Andere favo ships van mij zijn Neville/Luna, Lupin/Tonks, Snape/Lily.
En voor de slash ben ik een hardcore Harry/Draco shipper.

_________________
    We're only young and naive


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw common room
BerichtGeplaatst: vr aug 19, 2011 16:58 

Ik denk dat ik ook één van de weinige Harry/Ginny fans ben... Het was gewoon logisch op één of andere manier.
Ik lees dat velen vinden dat ze elkaar niet goed kennen maar dat vind ik niet. Ze hebben toch veel zomers samen doorgebracht, spelen in hetzelfde Zwerkbal team, zitten in dezelfde leerlingenkamer,... Je leest ook geen complete dagverslagen van de personages dus het kan wel dat ze veel tijd met elkaar doorbrengen.
Ze passen ook gewoon goed bij elkaar: ze houden allebei van zwerkbal, zij kan hem een warm nest bieden, ze is sterk en onafhankelijk en dat heeft Harry volgens mij nodig...

Nuja, dat is mijn mening natuurlijk, ik heb ook alle begrip voor iedereen die er anders over denkt...

De anders ships vind ik best wel goed gedaan. Ben een fan van alle fics die ook maar iets met Draco te maken hebben maar dat is dan vooral fannon :p

_________________
Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?



 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 04, 2012 16:17 

Ik heb nooit echt na gedacht over de ships, JK had het zo geschreven dus ik vond het goed.. Ik heb aan geen een ships van JK een hekel eigenlijk.. Maar de gene die er bij mijn tussenuit springt is toch wel, Bill en Fleur, die vond ik altijd heel leuk samen, een van mijn favoriete stukjes uit de boeken is ook nog steeds dat Fleur boos word aan het ziektebed van Bill en mevrouw Wemel weg duwt om zelf die crème op zijn gezicht begint te smeren, dat is ook nog steeds een stuk wat een glimlach op mijn gezicht tovert.

Verder begrijp ik die vergelijking tussen Ginny en Lily niet zo goed, we weten super weinig over Lily, het enige waarop ze met elkaar vergeleken kunnen worden is hun rode haar, that's it, als je het mijn vraagt.

Wel vind ik die 'zelf gemaakte ships' verschrikkelijk, Luna/Harry bijvoorbeeld, er is geen koppel wat ik minder bij elkaar vind passen, op Sneep/Lily na misschien, die vind ik nog erger, als vrienden vind ik het goed maar als geliefde zie ik ze gewoon echt niet!! En waar ik echt van kan knarsetanden is die Slash ships tussen Sirius/Remus, dat hoort gewoon niet!

En de gedachte achter Astoria/Draco begrijp ik eigenlijk wel, door hem niet met Patty te laten eindigen zie je de ommekeer die zijn leven uiteindelijk maakt, als iemand de logica daarvan begrijpt..

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 07, 2012 18:57 

@ badeentjex5, er staat in de boeken dat Lily op James viel in hun 7de jaar, omdat hij niet iedereen meer zomaar vervloekt op de gangen.

In tegenstelling tot jou, Genner vind ik Harry- Ginny zeer leuk, ik vind gewoon dat ze perfect bij elkaar passen. Ron- Hermelien vind ik ook zeer leuk, gewoon omdat ze zo verschillend zijn, waar ze toch bij elkaar passen. Marcel en Luna vind ik ook wel bij elkaar passen, allebij buitenbeentjes :D .

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The Maze
BerichtGeplaatst: za jan 05, 2013 16:32 

Ik heb Harry/Ginny lange tijd ontzettend leuk gevonden, al snap ik niet goed meer waarom.. Vind de vergelijking met Lily inderdaad iets té. Ik denk dat ik Harry/Luna wel leuk zou hebben gevonden!

Misschien ben ik de enige hoor, maar ik vind Ron/Hermione nou ook niet echt een 'match made in heaven'? In de boeken (en uiteraard) films alleen maar aan het bekvechten.. Mijn eerste keus was het sowieso niet geweest!

And I love Remus/Tonks. <'33

_________________
I love you
for all that you are
all that you have been
and all that you're yet to be


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: za jan 05, 2013 23:20 

Ik heb Romione altijd leuk gevonden. (Ron/Hermione) maar ook Hinny ( Harry &Ginny) vond ik erg leuk.

Wat Lupin betreft. Ik heb hem atijd gezien als zo'n karakter dat geen kind krijgt en nooit trouwt, gewoon omdat hij een weerwolf is, dat is zijn keuze. dat was wel mooi geweest, en logisch. Maar the queen decides. dus Tonks is gewoon de enige persoon die bij hem past.

Op een één of andere manier vond ik Runa ook altijd leuk. (Ron& Luna)


 Profiel  

Dreuzel



Offline
BerichtGeplaatst: vr jan 25, 2013 9:22 

Omdat Remus Lupin vanaf het begin mijn favoriete personage was, vond ik het natuurlijk geweldig dat hij en Tonks iets kregen!
Daarnaast ben ik een enorme fan van Bellatrix x Rodolphus en Narcissa x Lucius, maar dat komt vooral door mijn eigen fanfics van jaren geleden, haha.

Ik lees hier veel dat mensen Ginny x Harry niet snappen, ik meld me ook aan. In de films is het gewoon awkward en bijvoorbeeld in CoS en PoA zie je Harry heel beschermend over Hermione, en in GoF voordat hij de eerste opdracht begint, komt Hermione hem nog eventjes geruststellen en vragen hoe het met hem is. Harmony is dus ook een van mijn favoriete ships.
In het begin van de boekenreeks is Ginny verliefd op hem, maar ze kent hem niet eens. Ze weet alleen dat hij bekend is door dat hele Voldemort gedoe.
Later gaat ze zich normaler gedragen en wordt Harry verliefd op haar. Kan allemaal, maar ik vind én Harry en Ginny én Ron en Hermione een beetje te veel van het goede. Het is natuurlijk super dat Harry nu echt bij de familie Weasley hoort, maar het is wel een beetje heel toevallig.
En ik vind Ginny irritant, net als Cho. Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen, maar ik vind het gewoon heel apart. Ik vind Harry x Hermione veel leuker en beter passen.
Hermione en Ron zat er duidelijk al aan te komen, maar hoe vaak zie je ook niet dat de mannelijke held met zijn vrouwelijke compagnon gaat?

Verder vind ik Neville x Luna ook heel leuk, ook al bestaat die niet in de boeken. Ik vond het ook heel leuk dat dat ineens in de film voorkwam, maar het is wel heel toevallig dat de hele club die naar het ministerie ging in deel vijf ineens allemaal met elkaar gaat! xD


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 18, 2013 0:05 

Loena & Harry
Ik vond dit wel een leuk koppel, ze deden zo schattig tegen elkaar!
Harry & Hermelien
Ik ben gewoon voor haha.
Hagrid & Anderling
Hoe Hagrid Andie een kusje gaf en die bloosde. Haha, en dat vindt ik gewoon een leuk stel!
Hermelien & Victor
Ik vondt ze gewoon leuk samen!

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3


Keer terug naar Algemeen
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme