Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Headhunter

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Kruideniersstraat 71

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 14, 2011 21:24 

Nou is 't niet helemaal cosplay, maar ik wilde hem toch delen XD En het is misschien een leuke inspiratiebron voor andere cosplayers.

Mijn stiefpa is special make-up artist, en om z'n nieuwe tattoopaint te testen heeft hij The Dark Mark op m'n arm gezet;

Afbeelding

En hij is supernais geworden : D Het blijft een paar daagjes zitten.

Tips voor andere cosplayers; wil je het een paar dagen laten zitten, zal je speciale verf nodig hebben/naar een special make-up artist moeten, maar als je gewoon voor een feest ofzo The Dark Mark nodig hebt, zou je het denk ik ook wel met schmink kunnen doen.

Aandachtspuntjes; zoek een goede foto van het teken als referentiepunt. Ik zou de basis eerst met een soort donkergroenige verf doen - de kleur die oude tattoeages na een tijdje krijgen als ze ooit zwart waren. Dat geeft je Dark Mark een realistischer effect. Daaroverheen kan je met een hele fijne eyeliner zwarte lijntjes trekken (maar pas op dat je eyeliner niet vlekt). Je kan wat accentueren met witte toetsen en tadaa, je hebt The Dark Mark. Eventueel kan je het wat inkleuren, maar in de films is hij dat niet (:

_________________
now my life is sweet like cinnamon


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Keer terug naar Algemeen
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme