Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: za jun 25, 2011 20:47 

Oscar schreef:
Als ik twee objecten zou mogen kiezen, zou ik ook zo'n tas van Hermelien willen hebben (in HP7). Daar stopt ze haar hele kamer in haar tas en kan je zo alles erin stoppen en het raakt nooit vol. Lijkt me best wel handig, want mijn tas zit meestal altijd vol. @@


Dit. Mijn tas zit dus ook altijd overvol ^^'' en al helemaal na het boodschappen doen.

Verder zat ik ook nog te denken aan een vliegende bezemsteel. Het is toch wel een trademark van heksen, en het lijkt me geweldig om te kunnen vliegen op een simpel voorwerp. Al moet ik toegeven dat het me ook een beetje eng lijkt, er is geen garantie dat je er niet af valt xD

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hogsmeade.
BerichtGeplaatst: ma jul 11, 2011 17:55 

Ik denk een Invisibility Cloak en zo'n magisch fototoestel zodat de foto's bewegen haha! :mrgreen:

_________________
"Happiness can be found even in the darkest of times, when one only remembers to turn on the light." Ďź


 Profiel  

Dreuzel



Offline
BerichtGeplaatst: do jul 21, 2011 19:20 

Hmmm, tsja er zijn er zoveel,
ik zou bijvoorbeeld een bezem willen bijvoorbeeld een vuurflits.
Ook zou ik het magische ook willen hebben die dolleman gebruikt.
En een magisch foto toestel.
maar als ik er 1 moest kiezen koos ik de bezem.


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 03, 2011 13:16 

Eerst dacht ik: IK WIL HET ALLEMAAL! En dan dacht ik de onzichtbaarheidsmantel. Het zou super handig zijn om 's nachts naar de keuken op internaat te sluipen. En alle lekkere desserts mee te nemen :D
Als ik dan jullie reacties las vind ik de timeturner ook wel interessant. Ik zou het meer gebruiken voor dingen die ik verkeert gedaan heb recht te zetten. Al lijkt me dat niet gemakkelijk omdat ik mezelf niet mag tegen het lijf lopen. Dus dat voorwerp moet ik niet hebben.
Wat mij ook opviel is dat bijna niemand een bezemsteel koos. Het is een zo voor de hand liggend voorwerp dat we het zouden vergeten. Een bezem vind ik ook wel handig. Je moet wel oppassen dat anderen je niet zien. Maar gewoon eens lekker kunnen vliegen: zallig. Al lijkt het me niet zo comfortabel zitten xD

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In Heaven

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 20, 2011 17:14 

Leintje schreef:
Eerst dacht ik: IK WIL HET ALLEMAAL! En dan dacht ik de onzichtbaarheidsmantel. Het zou super handig zijn om 's nachts naar de keuken op internaat te sluipen. En alle lekkere desserts mee te nemen :D
Als ik dan jullie reacties las vind ik de timeturner ook wel interessant. Ik zou het meer gebruiken voor dingen die ik verkeert gedaan heb recht te zetten. Al lijkt me dat niet gemakkelijk omdat ik mezelf niet mag tegen het lijf lopen. Dus dat voorwerp moet ik niet hebben.
Wat mij ook opviel is dat bijna niemand een bezemsteel koos. Het is een zo voor de hand liggend voorwerp dat we het zouden vergeten. Een bezem vind ik ook wel handig. Je moet wel oppassen dat anderen je niet zien. Maar gewoon eens lekker kunnen vliegen: zallig. Al lijkt het me niet zo comfortabel zitten xD


Miss een bezem met een comfortabel zitje op ofzo.
Maar idd, een bezem is zo voor de hand liggend, dat ik er zelf niet aan gedacht heb. Misschien ga ik voor de Timeturner of de bezem.
Hier moet ik eens goed over nadenken. :P

x.

_________________
Luna: "Whenever you're ready Sir." Dobby: "Sir? I like her very much."


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw common room
BerichtGeplaatst: ma aug 22, 2011 16:29 

AAAAAAAH, ik wil ze allemaal :p

Ik zou iets willen dat de dromen en verhalen in je hoofd echt afspeelt, misschien een bewerking op een Hersenpan. Zo dat je in je eigen verhalen kan meespelen (snapt er iemand wat ik bedoel?) Geen idee natuurlijk of het bestaat!
Het fototoestel vind ik ook heel erg leuk. (ik kan echt niet kiezen, help :p)
De meest praktische keuze zou echt wel de tas van Hermione zijn, die wil ik. Mijn tas zit altijd zo overvol en ik vind nooit iets terug. Ja, ik denk dat ik voor de tas ga!

_________________
Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?



 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In Heaven

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 22, 2011 17:08 

Lileika schreef:
AAAAAAAH, ik wil ze allemaal :p

Ik zou iets willen dat de dromen en verhalen in je hoofd echt afspeelt, misschien een bewerking op een Hersenpan. Zo dat je in je eigen verhalen kan meespelen (snapt er iemand wat ik bedoel?) Geen idee natuurlijk of het bestaat!
Het fototoestel vind ik ook heel erg leuk. (ik kan echt niet kiezen, help :p)
De meest praktische keuze zou echt wel de tas van Hermione zijn, die wil ik. Mijn tas zit altijd zo overvol en ik vind nooit iets terug. Ja, ik denk dat ik voor de tas ga!


Ik begrijp wat je bedoelt, wss omdat we even gestoord zijn. :P
En ik mag die tas zeker wel eens lenen? Aangezien ik je leren handtas ook nog altijd leen.

x.

_________________
Luna: "Whenever you're ready Sir." Dobby: "Sir? I like her very much."


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Breda
BerichtGeplaatst: ma aug 22, 2011 20:57 

Ik denk dat ik dat of voor een goede bezem zou gaan. Lekker vliegen door de lucht. Of inderdaad voor een Onzichtbaarheidsmantel. En dan inderdaad de niet goede dingen doen zoals wegsluipen, ergens insluipen of mensen afluisteren. Sorry, maar ik ben gewoon een nieuwsgierig persoontje. xD

De tas van Hermelien vind ik ook een goeie. Ben ook zo'n rommelkont die altijd alles kwijt is. :P

_________________
    You can think I'm wrong, but that's no reason to quit thinking.

    - Gregory House


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Keer terug naar Algemeen
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme