Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: za jun 18, 2011 10:41 

Ik vraag me af hoe jullie zouden reageren als dreuzelouders (zoals de ouders van Hermelien) als je hoort dat je kind een tovenaar of heks is. En wat als je meerdere kinderen hebt en de een wel magisch begaafd is en de ander niet? En hoe kan dat dan, vanwaar heb je dan je krachten?

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jun 18, 2011 22:39 

Ik zou beginnen flippen. En mij afvragen waarom ik geen magische krachten heb. Ik zou zelf super graag een heks zijn dus ja... Maar toch zou ik trots zijn op mijn kind. Zoveel kansen dat het zou krijgen. Het zou wel jammer zijn moest niet al mijn kinderen de krachten hebben. Want zij zouden kunnen jaloers zijn en dat zou ruzie veroorzaken. Net zoals tussen Lilly en Petunia.

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: zo jun 19, 2011 5:35 

Die krachten heb je dan van een ander familie lid die ook kan toveren, het kan zijn dat magie een generatie overslaat. Voor mezelf zou ik dat niet leuk vinden het is niet eerlijk dat ik het niet ook heb, maar zou er proberen mee te leven.
Ik zou blij zijn voor de kids, maar toch ergens denken dat het een grap kon zijn.
Tussen het magisch kind en de niet magische zou het problemen kunnen veroorzaken, maar er door te praten of iets te regelen bij hun of de school. Zouden we vast wel iets kunnen vinden als oplossing, anders weet ik het niet?

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: ma jun 20, 2011 19:20 

Waarschijnlijk zou ik me eerst afvragen waar de verborgen camera zit xD Maar goed, even serieus. Als ik zoiets zou horen zou ik even de tijd moeten hebben om het allemaal te begrijpen, om te horen dat er een compleet andere wereld bestaat, dat is niet niks. Ik zou me heel veel dingen afvragen.

Maar uiteraard zou ik er open voor staan. Ik zou heel erg enthousiast zijn erover en mn kind de hele tijd vragen stellen haha.

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The Burrow
BerichtGeplaatst: ma jul 04, 2011 20:28 

2daemon schreef:
Ik vraag me af hoe jullie zouden reageren als dreuzelouders (zoals de ouders van Hermelien) als je hoort dat je kind een tovenaar of heks is. En wat als je meerdere kinderen hebt en de een wel magisch begaafd is en de ander niet? En hoe kan dat dan, vanwaar heb je dan je krachten?

Goed ... ik ben niet helemaal dreuzelig dus ik zal eerst denken dat ze (of hij) de dingen kan die ik ook kan.
daarna wil ik wat dingen zien en dan,als er idd een brief komt en ik het geld heb, haar of hem naar die speciale school doen.
Verder zou ik trots en toch best wel een beetje jaloers zijn.

Als ik 2 (of meer) kinderen zou hebben en de ene zou wel kunnen toveren en de ander niet zou ik rustig met z'n allen rond de tafel gaan zitten en alles uitleggen enzo.

Ik kijk niet zo snel ergens van op geloof ik.

_________________
G R Y F F I N D O R

    Gryffindor Rule # 1: Be a hero


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hogwarts
BerichtGeplaatst: vr aug 12, 2011 17:56 

Ik zou er echt geen bal van geloven totdat ik het met eigen ogen heb gezien, klaar.

En anders zou ik zo'n jaloerse trut zijn die wilt dat ze zelf kon toveren in plaats van haar kind. (a)

_________________
~ We are only as strong as we are united, as weak as we are divided. ÏŸ
Gryffindor, Slytherin, Ravenclaw and Hufflepuff.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 


Keer terug naar Algemeen
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme