Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: wo jun 29, 2011 8:17 

Ik denk het ook, ik ben erg benieuwd! Hoe laat van te voren gaan jullie al heen? (;

Ik zelf denk dat ik er rond een uur of 5 heen ga, het is toch 10 min. van mijn huis af. ;D Ik hoop ook dat het weer een beetje mee zal zitten. ^^

Als ik er aan denk word ik wel al wat zenuwachtig hoor! Hopen dat het allemaal goed gaat.


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: somewhere looking for my brains
BerichtGeplaatst: wo jun 29, 2011 14:14 

Misschien is het leuk om een kleine meeting te organiseren voor de mensen die morgen naar Amsterdam gaan. Ik ben er in iedergeval.

_________________
    Said Gryffindor, "We'll teach all those
    With
    brave deeds to their name."


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: do jun 30, 2011 22:00 

Woooh! En wie is er allemaal heen geweest? Hebben jullie nog foto's of handtekeningen kunnen scoren?

Afbeelding

haha ik sta echt O___O < zo maar dan met een hele grote lach op de foto. ;D Lmao.


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Zuid-Holland
BerichtGeplaatst: vr jul 01, 2011 9:57 

^ Leuke foto! :D

Ik was er dus ook, en heb wel een handtekening kunnen scoren van James. Van de rest niet, want toen ik eindelijk een beetje redelijk vooraan stond, gingen ze naar de kant van de limo's om daar te signeren/foto's te maken.
Ik vond het hel erg leuk, en apart om zoiets een keer meegemaakt te hebben. :)


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: somewhere looking for my brains
BerichtGeplaatst: vr jul 01, 2011 10:39 

Ik heb handtekeningen van allemaal, ik heb ook een foto met Rupert maar de pers vrouw heeft de foto verkeerd genomen xP
Naja dit was die zeven uur wachten wel waard xD

_________________
    Said Gryffindor, "We'll teach all those
    With
    brave deeds to their name."


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: vr jul 01, 2011 12:19 

@Astridvg Dankjewel! Nou je hebt iig een handtekening toch!
Ik had hetzelfde trouwens verder, ik ben alleen later naar de limo's gerent en daar hebben we heel veel mazzel gehad! We waren een van de laatste. :]
@Nathalie Oh dat is balen zeg! Maar je hebt in ieder geval wel alle handtekeningen en de memories eraan!


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: zo jul 03, 2011 7:22 

Het zal wel idd wat leuker zijn geweest op de dag dat de acteurs we waren.
Maar ik was er gister en het stelt eigenlijk niks voor, ik had er zoveel meer van verwacht. :( Gewoon wat filmposters, paar scenes uit de film reeks. Die je allang kent, behalve enkele foto's buiten de film om.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo jul 03, 2011 9:24 

2daemon schreef:
Het zal wel idd wat leuker zijn geweest op de dag dat de acteurs we waren.
Maar ik was er gister en het stelt eigenlijk niks voor, ik had er zoveel meer van verwacht. :( Gewoon wat filmposters, paar scenes uit de film reeks. Die je allang kent, behalve enkele foto's buiten de film om.

Inderdaad! Ik dacht dat het echt exclusieve foto's zouden worden aangezien ze dat hadden aangekondigd.

Op een gegeven moment gingen de hekken ook weg maar echt goed geregeld was dat ook niet. Bij de Open Dag van Ajax gaat dat nog beter. :'D


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hogwarts
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 19:16 

Ik mocht niet gaan. Mijn ouders hadden het me beloofd sinds het bekend was dat die fototentoonstelling zou komen alleen op het laatste moment vonden ze het echt te ver weg. Je kan wel begrijpen dat het huis toen even te klein was voor mijn scheldpartij. Mijn opa en oma zouden graag met mee gewild hebben maar ze zijn beide heel erg slecht ter been.

_________________
~ We are only as strong as we are united, as weak as we are divided. ÏŸ
Gryffindor, Slytherin, Ravenclaw and Hufflepuff.


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 19:58 

Ik ben er achteraf ook niet naar toe geweest. Al heb ik niet echt het idee dat ik was gemist heb. Ik heb van de meeste mensen gehoord dat het niet super bijzonder was. Dus ik vond het ook niet waard om helemaal naar Amsterdam te gaan hiervoor. xD

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hogwarts
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 20:03 

Hm, ik vond het wel heel erg dat ik niet geweest was. Nu nog steeds. :cry:

_________________
~ We are only as strong as we are united, as weak as we are divided. ÏŸ
Gryffindor, Slytherin, Ravenclaw and Hufflepuff.


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 20:10 

Ik ben wel even langs de foto's gelopen toen ze er eenmaal stonden. Het stelde inderdaad niet heel veel voor, er waren denk ik 20-25 foto's, waarvan de helft promotiefoto's en posters waren, en de andere helft foto's van achter de schermen. Het was zeker leuk om even langs te lopen, maar niet de moeite waard om speciaal voor naar Amsterdam te komen.


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hogwarts
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 20:15 

Dennis Krauwel schreef:
Ik ben wel even langs de foto's gelopen toen ze er eenmaal stonden. Het stelde inderdaad niet heel veel voor, er waren denk ik 20-25 foto's, waarvan de helft promotiefoto's en posters waren, en de andere helft foto's van achter de schermen. Het was zeker leuk om even langs te lopen, maar niet de moeite waard om speciaal voor naar Amsterdam te komen.

Kon je ook spulletjes kopen van Harry Potter of dat niet? Zo niet, dan heb ik niet veel gemist.

_________________
~ We are only as strong as we are united, as weak as we are divided. ÏŸ
Gryffindor, Slytherin, Ravenclaw and Hufflepuff.


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 21:09 

Nee, er was helemaal niks. Het is gewoon een openbaar plein waar een aantal borden neer waren gezet met foto's erop. That's it.


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hogwarts
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 21:22 

Dat is een pleister op de wond. Dan heb ik niks gemist.

Dennis Krauwel schreef:
Nee, er was helemaal niks. Het is gewoon een openbaar plein waar een aantal borden neer waren gezet met foto's erop. That's it.

_________________
~ We are only as strong as we are united, as weak as we are divided. ÏŸ
Gryffindor, Slytherin, Ravenclaw and Hufflepuff.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Keer terug naar Algemeen
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme