Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo okt 23, 2011 16:27 

Het is inderdaad zo dat de gasten zelf kiezen hoeveel ze vragen. De organistatie probeert de kosten zolaag mogelijk te houden. Ik vind het wel niet bepaald laag. Ik las op internet dat de kosten tussen de 25 en 45 euro liggen. 45 euro voor een foto :shock:

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: zo okt 23, 2011 17:10 

Zoals Jessica al zegt, zo'n groot evenement kost veel geld en volgens mij hebben ze echt zeer veel moeite moeten doen om Tom Felton erbij te halen. 25 euro is inderdaad zeer veel maar ik heb er geen spijt van dat ik al dat geld heb neergelegd voor 1 foto, ben speciaal gaan werken voor dat geld en ik had het opzij gelegd voor F.A.C.T.S., en ik wist dat als ik het niet ging doen dat ik er later heel veel spijt van zou krijgen. Je kunt niet verwachten dat ze eventjes 5 euro vragen voor een groot acteur zoals Tom Felton. Als ze bv 45 euro zouden hebben gevraagt dan zou ik wel niet hebben gedaan, ben blij dat ze het bij 25 hebben gehouden, ookal is het nog steeds erg veel.

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo okt 23, 2011 18:47 

Ik vond de 25 euro ook duur, maar ik zou het er voor over hebben gehad, ware het niet dat ik te laat op FACTS arriveerde. De treinen in Belgiƫ deden er ten eerste allemaal langer over dan op internet stond en vervolgens begon de ramp. Eindelijk in Gent aangekomen, vriendin stapt uit, ik wil uitstappen ---> gaan de deuren van de trein voor m'n neus dicht. Dus ik ram als een gek op de knop om ze weer open te laten gaan, en wijs hysterisch buiten naar m'n vriendin dat ze de conducteur moet roepen, maar er was niemand en toen reed de trein door met mij... en al die mensen daar in de trein spraken Frans wat ik niet kan @@ dikke stress en keihard balen dus. Toen kwam ik na een half uur ofzo in Brugge aan, uur moeten wachten op de trein terug naar Gent, toen nog weer drie kwartier in die trein gezeten, eindelijk herenigd met die vriendin en toen snel de tram genomen om om friggin half 3 nog eens aan te komen zetten op FACTS. @@ Terwijl ik om 4.45 op was gestaan en vertrok om 6.00 uur. @@
Ik wist al dat ik er spijt van zou krijgen als ik niet met Tom op de foto zou gaan, maar nu had ik niet eens een keuze. Ben wel om 5 uur nog bij de Q&A geweest, dus heb hem in ieder geval nog gezien.

Verder dus ook niet meer echt tijd gehad om lekker rond te lopen en te shoppen. Ik zocht de hele tijd naar HP merchandise omdat ik een sjaal wou, maar toen echt op het allerlaatste moment zag ik een vrouw met een Slyth sjaal en voor ik doorhad wat ik deed sprong ik op haar af en raakte haar sjaal aan in excitement en toen kon zij me vertellen waar ze de sjaals verkochten. ^_^ Dus die heb ik nog snel gehaald. Andere vriendin van me kon ook al de hele dag geen sjaals vinden en die heb ik toen om een paar minuten voor sluitingstijd ook nog net kunnen wijzen waar ze hem kon halen. xD

Jammer van de treinen en Tom, maar het was erg gezellig met de mensen waar ik mee daar was en uiteindelijk kwam ik niet meer bij om het trein incident...


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za okt 29, 2011 20:46 

"Oh god, another bunch of freaky fans."

Afbeelding


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo okt 30, 2011 10:42 

Mrs. Golden schreef:
"Oh god, another bunch of freaky fans."

Afbeelding

Hahahaha zalig :D Ik denk dat hij dat soms echt denkt :)

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do nov 03, 2011 23:34 

Ik wist niet eens dat dit topic er was, lol.

Ik heb achter hem gelopen in Gent toen hij even naar buiten mocht, haha. Ik ben niet op de foto gegaan en heb ook geen handtekening gehaald, want dan voel ik mij onwijs awkward. Verder... hm, hij was best skinny.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3


Keer terug naar Algemeen
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme