Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: do okt 06, 2011 12:33 

Ik ga dus effectief naar FACTS :D
En ook als cos'play :p

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: ma okt 10, 2011 15:03 

Ik was zeer aangenaam verrast toen die mededeling plots op de officiele FACTS site stond. Was al op voorhand van plan om naar FACTS te gaan (vierde keer dat ik er naartoe ga) dus dit is echt super! Nu hoop ik heel erg dat hij het plots niet afzegt ofzo, het is al een paar keer gebeurd dat guests op het laatste moment niet meer afkomen. Nouja, zou echt bijzonder jammer zijn.

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Over the rainbow

Houseitem
BerichtGeplaatst: do okt 13, 2011 18:15 

Ik hoop ook echt heel hard dat hij niet afmeld...

En wat wil iedereen gaan kopen ? Of gaan jullie gewoon gaan en de ogen de kost geven en dan misschien iets kopen ?

Ik wil eigenlijk best wel een HP sjaal( liefst van Ravenclaw dan wel :')). En een handtekening van Tom natuurlijk als het niet te duur en te druk is...

_________________
"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do okt 13, 2011 18:23 

Ik ga op de zaterdag en ik wil op de foto met Tom, dus dat moet ik sowieso 'kopen'. Daarnaast ben ik benieuwd naar de merchandise, ik kan niet helemaal losgaan vanwege gebrek aan geld, maar ik moet sowieso nog de Slyth sjaal dus als ze die hebben, it'll be mine. ^_^ dat spaart weer verzendkosten uit.

Als Tom afzegt... oh ik wil er niet aan denken! Maar dan ga ik niet, als ik het op tijd weet. Onze Krum (Stan Ianevski) was op de EFF ook een keer niet komen opdagen en dat werd pas gemeld toen iedereen voor hem klaarzat.


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: za okt 15, 2011 11:59 

Mrs. Golden schreef:
Ik ga op de zaterdag en ik wil op de foto met Tom, dus dat moet ik sowieso 'kopen'. Daarnaast ben ik benieuwd naar de merchandise, ik kan niet helemaal losgaan vanwege gebrek aan geld, maar ik moet sowieso nog de Slyth sjaal dus als ze die hebben, it'll be mine. ^_^ dat spaart weer verzendkosten uit.

Als Tom afzegt... oh ik wil er niet aan denken! Maar dan ga ik niet, als ik het op tijd weet. Onze Krum (Stan Ianevski) was op de EFF ook een keer niet komen opdagen en dat werd pas gemeld toen iedereen voor hem klaarzat.

Ik wil ook op de foto met Tom. Ik wist trouwens niet dat je merchandise kon kopen op FACTS. Dan kan ik eindelijk mijn huff sjaal kopen. Heeft iemand een idee hoeveel het zal kosten?

Of Tom nu afzegt of niet, ik ga toch. Er is nog genoeg te zien behalve hem.

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Over the rainbow

Houseitem
BerichtGeplaatst: za okt 15, 2011 18:55 

Geen idee of ze er gaan ze die sjaals, ik hoop van wel, en als ze er zijn hoeveel ze gaan kosten. Normaal is er echt enorm veel dus het zou me verwonderen als die sjaal er niet zijn.

_________________
"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za okt 15, 2011 20:03 

Die sjaals kosten normaal rond de 25 euro. Maar ik kan niet garanderen dat ze er zijn, ben nog nooit naar FACTS geweest, maar ik neem aan dat het er inderdaad bomvol staat van de merchandise, vooral HP en Star Wars is natuurlijk in trek.


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo okt 16, 2011 10:05 

Laten we hopen dat ze er zijn. Anders kom ik echt nooit aan een sjaal.

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr okt 21, 2011 20:10 

Bijna klaar voor morgen!

Afbeelding


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr okt 21, 2011 20:57 

Mrs. Golden schreef:
Bijna klaar voor morgen!

Afbeelding

Waah, zotjes :D Ik ben mij ook al helemaal aan het voorbereiden. Nog alleen een gepaste rok vinden (:

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: za okt 22, 2011 17:06 

Jammer dat ik teveel schoolwerk heb :/ Gent is zo gek dichtbij, Flanders Expo is zo makkelijk bereikbaar. Helaasch.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: zo okt 23, 2011 13:22 

Ben gisteren naar F.A.C.T.S. geweest en het was echt super! En ik ben ook op de foto geweest met Tom Felton! (foto is te zien in het Smoelenboek).

Heb er wel 25 euro voor moeten neerleggen wat dus echt wel duur is voor 1 foto, maar je mocht ook vrienden meenemen om op de foto te poseren (per persoon zou wel heel erg duur zijn). En er was ook een heel lange rij, voor de andere acteurs/actrices met wie je ook op de foto kon was de rij al heel wat minder lang, Tom was echt wel heel erg in trek.
Normaal gezien begon de photoshoot om 13:30u maar we hebben toch nog zeker 20 minuten extra moeten wachten eer het officieel begon wat dus wel vervelend was maar tegen dat het eindelijk begon ging het vlot vooruit.

Qua Harry Potter merchandise was er eigelijk maar 1 standpunt met spulletjes, heb nergens sjaalen of dassen gezien van de houses. :/ Er waren wel wands te koop, kettingen, een glazen bol, badges en pennen van de houses, ik heb dan maar een Hufflepuff-pen gekocht omdat dat het minste duur was. Ik had gehoopt dat er wat meer HP ging zijn want er was maar 1 standpunt dat ook niet zo groot was. Verder had ik wel HP bookmarks gezien en ook een Dobby statue. En er waren ook veel meer HP cosplayers dan vorig jaar wat wel erg aangenaam was. : D

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo okt 23, 2011 15:18 

Ik ben net terug van Facts.

Ik ben niet op de foto gegaan met Tom. 25 euro alsjeblieft zeg, precies alsof hij nog niet genoeg geld heeft. Ik heb hem wel gezien.

Ik vond ook dat er heel weinig van HP te zien/te koop was. Af en toe zag je eens een popje in de kraampjes. Wel nog redelijk veel stokken. En ik heb wel sjaals en dassen gezien. Alleen waren ze al in zwadderich en griffoendor te verkrijgen. Wat wel stom was, want ik wou een Huff sjaal. Ik heb dan maar de marauder's map gekocht. Duur, dat wel, maar ik wou het wel hebben. Ik heb hem open gedaan in de trein en ik versta er eigenlijk niets van, ik vind niets terug op de kaart. Het is echt super ingewikkeld :)

Toen ik rond liep zag ik nauwelijks HP cosplay's. Maar toen ik langs de rij voor Tom Felton liep heb ik er toch stukken meer gezien. Maar het viel eigenlijk best mee.

Ik had echt graag op de foto geweest maar 25 euro... Pffff

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo okt 23, 2011 16:17 

@Leintje: Het lijkt mij niet zozeer dat Tom wil dat jij 25 euro betaald alleen maar om met hem op de foto te gaan. Maar hij wordt natuurlijk wel ingehuurd door F.A.C.T.S en die moeten hem daarvoor betalen. Lijkt mij dat zij dus die prijs hebben ingesteld. Verder is 25 euro natuurlijk behoorlijk veel, maar ik denk dat dit ook de hoofd inkomst van het evenement is. Zo'n evenement kost natuurlijk behoorlijk wat centen, vandaar die prijzen.
Ik ben zelf nog nooit op een dergelijk event geweest, dus ik weet dit niet zeker, maar zo lijkt mij dat het werkt.

Verder is het in ieder geval super leuk dat je hem in real life hebt gezien!

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Over the rainbow

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo okt 23, 2011 16:19 

Ik ben ook niet op de foto met hem geweest, 25 euro vond ik nu net even dat te veel. Maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat de acteurs zelf het geld bepalen ? volgens mij bepalen zij dan een prijs en komt daar een toeslag van facts bij.

Heb wel gewoon een foto van hem kunnen trekken. En ik stond er even niet zo ver van ^^.

Ik vond het minder dan vorige jaren...Maar het blijft wel leuk ^^.

Ik had dan ook eindelijk sjaals enzo gevonden maar inderdaad alleen Slyth en Gryff, dan vroeg ik of ze er van Ravi ook hadden maar die waren blijkbaar allemaal al weg, jammer. Ik heb wel gekleurde lenzen gekocht (sauron's eye) duur dat wel maar echt wel de max. Leuk voor halloween :).

_________________
"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende


Keer terug naar Algemeen
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme