Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: wo sep 28, 2011 12:01 

Zoals bekend is, is dat iedereen goed en slecht in zich heeft. Dat is, denk ik, een vand eboodschappen die rowling heeft duidelijk proberen te maken. Het komt ook vaak voor in de boeken. Maar kijk nou naar de personage's wat is eht goede en slechte van diegene? Maakr dat juist een karkater cool of interessant? geef je mening hier!


 Profiel  

3e jaars



Offline

Woonplaats: Ergens in Nederland
BerichtGeplaatst: wo sep 28, 2011 21:02 

Neem nou Draco Malfdus, hij is erg gemeen maar heel diep van binnen is hij heel erg lief en aardig. Ik vind dat dat een personage wel interesant vind maken


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: ma okt 10, 2011 15:17 

@wouter15 Draco vanbinnen heel lief en aardig? Ik heb nooit geweten wanneer hij plots een supervriendelijke jongen bleek te zijn. : P Die jongen werd verscheurd door de verkeerde keuzes te maken, hij was natuurlijk erg onzeker op een bepaald moment. Maar heel lief en aardig? Nee dat was hij allesbehalve.

Iedereen heeft zijn goede en slechte kanten natuurlijk, en dat heeft Rowling allemaal zeer goed teboven gebracht. Iemand die geen positieve kanten heeft of flaws is niet interessant en begint al snel saai te worden.
Ik vind Harry opzich een interessant personage, hij is 'the good guy' (om hem dan maar zo te noemen) maar hij heeft ook veel negatieve kantjes zoals zijn arrogantie. Het feit dat hij ook zeer opvliegend is in OoTP was bijzonder ergelijk maar daardoor ga ik hem niet haten. Ik merk wel dat heel wat mensen Harry totaal niet kunnen hebben maar ikzelf heb niet zoveel problemen met hem. Ik erger mij soms wel aan hem als hij weer eens 'een opvliegende bui' heeft maar hoe zou je zelf zijn in zijn situatie?

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

3e jaars



Offline

Woonplaats: Ergens in Nederland
BerichtGeplaatst: zo okt 16, 2011 14:28 

@Sophie Weasley: Hij was aardig op het moment dat hij in boek 6 Perkamentus moet vermoorden maar dat gewoon weg niet kan.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 


Keer terug naar Algemeen
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme