Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: di apr 10, 2012 11:40 

Dat snap ik ook best hoor, maar ik krijg dan toch liever iets persoonlijks.

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: di apr 10, 2012 12:48 

Ik ben het helemaal eens met Lordmistery.
Wat ik ook totaal niet leuk vind, is dat toch een aantal mensen hier iets terug hebben gekregen en als ik kijk naar mijn zus en haar vriend zij schrijven naar NCIS acteurs (die zijn natuurlijk iets minder bekend, maar toch...) krijgen ze ook telkens iets terug (1 keer zelfs een deel van het script). En ik heb nog nooit iets terug gekregen. Dan begin je je ook af te vragen of je iets verkeerd doet.

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: di apr 10, 2012 17:06 

Als kind wilde ik altijd graag brieven sturen naar acteurs/actrices/Rowling. Nooit gedaan, maar toch xD Ik dacht er wel altijd aan en hoe cool het zou zijn als je dan wat terug zou krijgen. Nu interesseert het me eigenlijk weinig meer. Zo'n standaard brief vind ik totaal niet interessant, want die kan ik nu ook lezen aangezien lordmisery hem hier heeft gepost. No offence, maar niet echt heel boeiend. Sowieso moet je dan een jaar wachten op een standaard brief. Neuh, dat interesseert me niet. Een ''echte'' brief zou wel leuk zijn, maar ja, hoe weet je ĂĽberhaupt of de brief ''echt'' is. Hetzelfde geldt voor handtekeningen. De handtekening zal wel van diegene zijn, maar of ie echt door diegene gezet is.
Daarbij krijgen dat soort mensen honderden brieven per dag. Mijn brief maakt daar geen verschil in. Die mensen weten heus wel dat ze populair zijn, dus ik vind niet dat je dan echt laat merken dat je fan bent.
En ik ben ook niet echt helemaal omgRowlingfan! Ik weet dat zij verantwoordelijk is voor het fenomeen, maar toch... xD Ik zie HP als iets wat me naar het hart ligt en ik denk niet meteen aan een auteur dan. I <3 HP, niet Rowling, om het maar even zwart/wit te zeggen. Dus ja, een brief van haar, is voor mij niet van zoveel waarde.

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: do mei 31, 2012 13:09 

vorige week een dag na mijn verjaardag kreeg ik een reactie van Scarlett Byrne, Pansy Parkinson in Harry Potter. Ze stuurde een foto van haar met een brief. Was en ben er super blij mee!!! en heb laatst brieven op de bus gedaan naar Sean Biggerstaff, Jessie cave, Katie Leung, Domhnall Gleeson, Joshua herdman!!! hoop natuurlijk weer op een reactie maar heb geen verwachtingen.


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Nederland
BerichtGeplaatst: do mei 31, 2012 13:35 

Eind 2011 had ik een brief gestuurd naar One Direction. Ik was er zo trots op dat ik een brief in goed Engels kon sturen naar Ă©Ă©n van -toen der tijd- mijn favoriete bands. Nooit meer iets van terug gehad, iets waarvan ik in het begin erg teleurgesteld over was.

_________________
"Always do, what you are afraid to do."


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jun 02, 2012 7:56 

Ik heb wel eens iets gestuurd naar Emma Watson, maar ik heb ook nog nooit iets terug gehad.

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


Laatst bijgewerkt door Lilly op zo okt 28, 2012 17:07, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: vr okt 05, 2012 10:30 

@lily

Emma heb ik ook nooit wat teruggehad! Maar Ik kreeg laatst wel wat van Matt Lewis.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo okt 07, 2012 12:34 

Ik heb nog nooit fanmail gestuurd. Er zijn een aantal schrijvers die ik echt wil laten weten wat hun boeken voor mij betekenen. Ik moet er alleen een keer voor gaan zitten... Wel jammer dat de kans groot is dat ze het nooit persoonlijk zullen lezen, dus ik weet eigelijk nog niet of ik het ga doen. Van Ă©Ă©n schrijver weet ik dat hij het waarschijnlijk persoonlijk zou beantwoorden, maar de anderen...


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: do nov 29, 2012 10:44 

@sweethermione kan het je aanraden, nie geschoten is altijd mis. Heb zelf een jaar moeten wachten voordat ik een reactie kreeg van the queen, J.K.Rowling, maar ik kreeg wel een standaardbrief terug maar dat maakt voor mij niet uit. Het was bevestiging dat ze het gelezen heeft en er stonden mooie woorden in. En het is een prachtige beloning als die-heart fan. En een soort erkenning. Dus ik zou het je adviseren.

Heb zelf laatst een reactie gekregen van Shirley Henderson ( Moaning Mirtle). Dit motiveerd je echter weer om meer te gaan schrijven! Morgen doe ik brieven van David Thewlis, Warwick Davis, Anna shaffer, Afshan Azad o.a op de bus!! wil zo graag iets terugf avn Mister David Thewlis! maar ook Warwick Davis die ik erg waardeer als acteur!


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 22, 2013 19:47 

Ik heb wel op J.K. Rowlings site gewoon een mailtje in het Engels gestuurd met een paar vragen, we moesten een interview met iemand over zijn of haar beroep voor school inleveren. Natuurlijk geen antwoord.

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 04, 2013 14:49 

Ik heb 1x iets gestuurd, maar ik heb nooit iets terug gekregen. Niet dat het me echt veel kan schelen, maar het zou toch leuk geweest zijn :)
Maar het probleem is dat ik nooit weet wat ik in zo'n brief moet gaan schrijven... bij mij gaat dat echt like: ik ga beginnen. *neemt pen en papier*...
Dear blabla,


en dan is mijn inspiratie op. Dus als iemand weet hoe je zoiets moet opstellen, je mag het me altijd zeggen, want ik heb altijd al dolgraag iets naar Alan Rickman of Gary Oldman willen schrijven.

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 07, 2013 21:21 

*steekt hand op*

Geachte professor Omber,

Na een beetje op Google gezocht te hebben heb ik de adressen van een aantal acteurs (de beroemdste) en hier zijn ze dan! http://home.hccnet.nl/h.kip/film/page8.html
Thx to Mugglenet! Dus, als je voortaan post wilt sturen naar een van de acteurs of actrices, gebruik deze adressen dan! (En thx to me dat ik ze hier bij elkaar heb gevonden XP)

Gelezen en goedgekeurd door Dorothea Johanna Omber

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3


Keer terug naar Algemeen
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme