Geplaatst: di apr 10, 2012 17:06
Als kind wilde ik altijd graag brieven sturen naar acteurs/actrices/Rowling. Nooit gedaan, maar toch xD Ik dacht er wel altijd aan en hoe cool het zou zijn als je dan wat terug zou krijgen. Nu interesseert het me eigenlijk weinig meer. Zo'n standaard brief vind ik totaal niet interessant, want die kan ik nu ook lezen aangezien lordmisery hem hier heeft gepost. No offence, maar niet echt heel boeiend. Sowieso moet je dan een jaar wachten op een standaard brief. Neuh, dat interesseert me niet. Een ''echte'' brief zou wel leuk zijn, maar ja, hoe weet je ĂĽberhaupt of de brief ''echt'' is. Hetzelfde geldt voor handtekeningen. De handtekening zal wel van diegene zijn, maar of ie echt door diegene gezet is. Daarbij krijgen dat soort mensen honderden brieven per dag. Mijn brief maakt daar geen verschil in. Die mensen weten heus wel dat ze populair zijn, dus ik vind niet dat je dan echt laat merken dat je fan bent. En ik ben ook niet echt helemaal omgRowlingfan! Ik weet dat zij verantwoordelijk is voor het fenomeen, maar toch... xD Ik zie HP als iets wat me naar het hart ligt en ik denk niet meteen aan een auteur dan. I <3 HP, niet Rowling, om het maar even zwart/wit te zeggen. Dus ja, een brief van haar, is voor mij niet van zoveel waarde.
_________________ Hard work never killed anybody, but why take a chance?
|