Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: ma nov 07, 2011 19:07 

Hallo, iedereen die dit leest!

Ik weet niet of ik dit op de goede plaats staat, of dat ik voor mijn vraag bij Boeken of films of ergens moet staan..maar ik vraag het gewoon en hoop op een antwoord!

Als " Potterhead" kan ik natuurlijk niet achter blijven, dacht ik zo, Ik ben van plan om de castleden een brief te schrijven met vragen. Maar weet iemand hun adres waar ik het naartoe kan sturen? heeft iemand nog tips waar ik op moet letten? PLEASE laat het weten..


 Profiel  

3e jaars



Offline

Woonplaats: Ergens in Nederland
BerichtGeplaatst: ma nov 07, 2011 21:37 

Je zou eens onze grote vriend GOOGLE kunnen gebruiken.


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: di nov 08, 2011 0:29 

Eigenlijk vind ik dit wel een leuk topic. Ik zal de titel veranderen in ''Fanmail'' en dan kunnen we bespreken over brieven naar cast/crew/Rowling herself.

Wie heeft er wel eens een brief gestuurd en heb je antwoord gehad?
Heb je er altijd over nagedacht, maar heb je het nooit gedaan? Waarom dan niet?

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

3e jaars



Offline

Woonplaats: Ergens in Nederland
BerichtGeplaatst: di nov 08, 2011 14:19 

Ik heb zelf eigenlijk nooit een biref gestuurd omdat ik er simpelweg nooit aan had gedacht!


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: di nov 08, 2011 16:24 

@jessica

Goed Plan!

Sta ook op het punt om vele castleden een brief te sturen. Zoals; Gary oldman, Dan radcliffe, Helena Bonham Carter, David Thewlis, Alan rickman, Bonnie wright, Tom Felton..Beetje veel dat weet ik maar er zijn zovvel topacteurs en actrices!!

Ik ben benieuwd naar de rest!


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: di nov 08, 2011 17:08 

Eigenlijk ben ik best wel benieuwd hoeveel tijd acteurs besteden in het beantwoorden van een mail. Is het zo'n standaard antwoord of zijn ze werkelijk geïnteresseerd in wat hun fans te vragen hebben.
Zelf ben ik toch wel het stadium voorbij van het schrijven van fanmails. Ik heb er ooit 2 gestuurd, maar nooit antwoord gekregen. Tegenwoordig stap ik wel op mijn idolen af om ze dingen te vragen. Veel eenvoudiger en een stuk leuker.
Hoewel, met zo'n brief heb je toch wel een heel leuk aandenken!

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di nov 08, 2011 17:46 

Ik heb vroeger het 'trio' met hun verjaardag allemaal een zelfgemaakte kaart gestuurd. Ik was denk ik een jaar of 13 en was toen nog helemaal into kaarten maken, vandaar :') Ik heb volgens mij alleen van Daniel iets terug gehad, maar ook niet persoonlijk. Het was een A4 foto van hemzelf met een handtekening erop, met een kaartje erbij dat hij helaas niet alle kaarten persoonlijk kan beantwoorden, maar hij het wel erg leuk vind dat ik de moeite had genomen om een kaart te sturen. Heel standaard, maar toch vond ik het erg leuk :)

Ik weet niet meer waar ik de adressen had gevonden, moet ik heel eerlijk bekennen, maar mocht ik ze nog eens tegen komen zal ik ze hier zeker plaatsen!

_________________
the pavement is my friend
it will take me where I need to go


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr nov 11, 2011 17:44 

Ik heb naar Rupert Grint en James & Oliver Phelps gestuurd. En geen enkel antwoord gehad. Waar ik nogaltijd super kwaad voor ben @@

Ach, ik kan wel begrijpen dat ze niet persoonlijk antwoorden enzo. Maar Als Daniel iets terug stuurd, die vast de meeste brieven krijgt, kunnen de rest dat toch ook wel? Ik had ook totaal geen persoonlijk antwoord verwacht, gewoon een foto en handtekening. Ik hoor ook altijd van iedereen dat ze een foto krijgen en ik dus niet :cry:

Ik heb de adressen gevonden op druezels.com

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di dec 20, 2011 20:12 

Ik heb nog nooit fanmail gestuurd. Heb wel eens gehad van 'zou ik het eens doen', maar ik weet toch nooit wat ik in de brieven moet zetten.
Ik vind het wel leuk om een handtekening te krijgen, maar bij mij staat een handtekening meer voor het feit dat ik iemand irl heb gezien, en daar is die handtekening een herrinnering/bewijs van.
Dus het schrijven alleen voor een handtekening is voor mij niks

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di dec 20, 2011 21:38 

Ik heb ook nog nooit fanmail gestuurd. Is niet echt iets voor mij. Daarbij denk ik dat je toch vaak zo'n standaard antwoord terug zal krijgen.

_________________
The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it. - Thucydide


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: di dec 20, 2011 21:54 

Ergens zou dat toch ook wel weer zoiets hebben. Je hebt in ieder geval tastbaar bewijs van een agency. Maar ja, het mooiste is toch dat je van de desbetreffende acteur iets krijgt.
Hoewel mijn oma destijds heel blij was met de brief die ze van een van de medewerkers namens de koningin kreeg.
Ik denk dat het zoiets is dat ze wel de moeite hebben genomen om je enveloppe te openen en überhaupt iets terug te sturen.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: wo dec 28, 2011 15:39 

Ik heb zelf ook nog nooit een brief gestuurd naar iemand van de HP cast gewoon omdat handtekeningen me niet zoveel interesseren. Toen ik wat jonger was (10 jaar ofzo) wou ik dat wel graag doen maar mijn Engels trok op niets en ik vergat het steeds dus er is nooit wat van gekomen. En de kans dat je iets terugkrijgt is meestal klein dus ik doe er ook geen moeite voor.
Zoals hierboven al gezegd, je moet geluk hebben dat ze jouw brief uit de hele hoop nemen en jou iets terug sturen.
Een vriendin van me had naar 4 beroemde mensen gestuurd (naar Tim Burton, Hugh Laurie en nog twee anderen) en ik weet dat ze van Hugh Laurie een foto met handtekening had teruggekregen, van Tim Burton geloof ik ook maar daar ben ik niet zeker van. Van de andere twee weet ik niet.

@Aisling Was dat voor Koninging Beatrice of voor de Queen van Engeland? Want ik had ooit een documentaire gezien over Queen Elizabeth ll en die had 3 medewerksters die alle fanmail naar haar toe beantwoorden en ook zelf handtekenden. Geen idee of dat ook zo is bij de konining van Nederland maar misschien heeft die ook mensen die voor haar brieven antwoorden.

Vind het wel smerig als medewerkers van die ene persoon zijn fanmail gaan handtekenen, dan heb je die foto met zijn of haar handtekening op maar die blijkt uiteindelijk niet ondertekend te zijn door die ene acteur/actrice/regisseur/etc. Ok, ik kan er volledig op inkomen dat die mensen geen tijd hebben om die hopen fanmail te beantwoorden maar je krijgt dan een foto terug met een handtekening op die helemaal niet van die persoon is.

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


Laatst bijgewerkt door Sophie Weasley op za jan 21, 2012 17:07, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Citizen of the World

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: At ALL the parties.

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jan 03, 2012 10:33 

@ Sophie Weasley: dan kunnen ze minstens nog een kopie maken ofzo. Idd wel stom dat het dan ondertekend is door iemand anders.

Ik heb ook nooit fanmail gestuurd. Tuurlijk admireer ik wel sommige mensen, maar 't zijn nog steeds normale mensen, dus ik hoef geen handtekening ofzo xD.

_________________
And sometimes when the world stops floating in the sky,

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: za jan 21, 2012 16:24 

Heb inmiddels twee reacties terug.

dan radcliffe stuurde me al even geleden een foto van zichzelf met handtekening erop.
En eergister kreeg ik een volledig a4 van David Heyman. Echt fantastisch!!


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 21, 2012 17:56 

Ik heb JK altijd een paar vragen willen stellen heb wel is naar haar email gezocht maar die is niet bekend naar mijn weten, het enige wat je kan doen is haar vertegenwoordiger een email sturen en die stuurt hem dan weer door geloof ik, dat heb ik nog niet gedaan, misschien is het een leuk idee als we allemaal vragen bedenken en die dan in één mail naar haar toesturen? Ik zal is een topic openen of meerdere daar iets voor voelen..

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende


Keer terug naar Algemeen
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme