Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: wo feb 15, 2012 15:49 

Het zou leuk zijn als hier ook het adres of iets dergelijks geplaatst zou kunnen worden. Niet iedereen weet waar die het kan vinden, of waarheen te schrijven of mailen.

Vind het eigenlijk raar dat je iets kan versturen, het adres van de beroemdheden ligt toch niet zomaar op straat.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 16, 2012 9:42 

2daemon schreef:
Het zou leuk zijn als hier ook het adres of iets dergelijks geplaatst zou kunnen worden. Niet iedereen weet waar die het kan vinden, of waarheen te schrijven of mailen.

Vind het eigenlijk raar dat je iets kan versturen, het adres van de beroemdheden ligt toch niet zomaar op straat.

Het zijn toch meestal gewoon een fan adres ofzo?

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: do feb 16, 2012 11:17 

Is dat zo? zal dan wel ik weet echt niet hoe t werkt.
Ik heb wel opgevangen dat via twitter kan communiceren met elkaar, maar daar zit ik niet op.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 17, 2012 14:16 

2daemon schreef:
Is dat zo? zal dan wel ik weet echt niet hoe t werkt.
Ik heb wel opgevangen dat via twitter kan communiceren met elkaar, maar daar zit ik niet op.

Ik zit wel op twitter en volg James, Oliver en Matthew. Ik merk wel dat ze soms mensen retweeten, maar verder...

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 17, 2012 15:10 

2daemon schreef:
Het zou leuk zijn als hier ook het adres of iets dergelijks geplaatst zou kunnen worden. Niet iedereen weet waar die het kan vinden, of waarheen te schrijven of mailen.

Vind het eigenlijk raar dat je iets kan versturen, het adres van de beroemdheden ligt toch niet zomaar op straat.


Heb je wel eens geprobeerd om gewoon eens te googlen? Er zijn genoeg sites waar adressen op staan. Hier heb ik er bijvoorbeeld Ă©Ă©n.
http://magical-menagerie.com/extras/fanmail/

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: vr apr 06, 2012 23:40 

Na een jaar wachten kreeg ik dan eindelijk antwoord gisteren van J.K.Rowling!!! ik ging naar beneden en zag vanuit mijn ooghoek een witte dikke, maar normale grote envellop liggen op de deurmat. Dus ik ernaar toe lopen pak het op. staat mijn nama erop en rechstboven Schotland. Ik maak het open, onderweg naar de woonkamer. Zit er een brief in van J.K. Rowling!!!!! ik was zo enthousiast!! kan dat gevoel niet beschrijven!! echt blij mee!!! xD Jullie wel is fan mail gehad? van J.K. Rowling?


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: za apr 07, 2012 2:33 

Wat stond er in de brief, als ik vragen mag? Pff een jaar is wel lang joh!

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: za apr 07, 2012 12:05 

@liliyflower dit stond er in:

Dear Jeffrey,

Firstly , let me say that although this is a form response, there is a very good chance that I have read your letter ; I always look through the mail , but I receive so much these days that unfortunately it is not possible to answer evrything individually. Nevertheless, it means the world to me that Harry Potter fans take the time and trouble to write and share their thoughts feelings and life experiences, their favourite characters and parts of the books, and their own creativity. Letters like yours are fantastic, on-going connection with the potter universe, which , of course , I'll never truly leave. After seventeen years writing the books, not to mention my involvement with the films, Harry has been, and continues to be, one of the most important things in my life.

If you have seen ' Deathly Hallows part ll' , I hope you agree that it was the best of the series! The premiere was one of the most emotional nights of my life. Amid all the sadness of the film series ending, however, I meant what I said on the red carpet; whether you choose to come back to the page or the screen, Hogwarts will always be there to welcome you home.

You might also know that I have been spending a lot of time on a project called ' Pottermore.com' , which is a website where the Harry Potter stories have come to life in a completely new form! By joining (which is free) you will be able to access lots of extra information and back-story, written by me. Some was dug out of old boxes , and some is new, and it is has been a wonderful way of using all the extra bits and pieces still swirling around in my imagination..

I am working on new books, too. I very much doubt that I will ever again publish anything that matches Harry for popularity, but my need to invent stories remains undiminished. It is great fun to enjoy entirely private fictional worlds again. I feel as though I am back in the days when I was the only person in the world who knew Harry, Ron and Hermione ( avery odd thought, now).

Thank you again for writing to me. I often reflect on how fortunate I am to have made connections with so many wonderful people; letters like yours are among the greatest rewards of writing.

With very best wishes,

(handtekening)

J.K. Rowling


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In Heaven

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo apr 08, 2012 13:56 

Ik heb ooit eens gestuurd naar James en Oliver Phelps, maar ik heb nooit iets teruggekregen. :cry:
Voor de rest heb ik nooit naar iemand gestuurd, maar ik ben toch boos dat ik niets had teruggekregen en ik wist zeker dat het het officiele adres was aangezien het in De Joepie stond.

x.

_________________
Luna: "Whenever you're ready Sir." Dobby: "Sir? I like her very much."


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo apr 08, 2012 16:46 

badeendjex5 schreef:
Ik heb ooit eens gestuurd naar James en Oliver Phelps, maar ik heb nooit iets teruggekregen. :cry:
Voor de rest heb ik nooit naar iemand gestuurd, maar ik ben toch boos dat ik niets had teruggekregen en ik wist zeker dat het het officiele adres was aangezien het in De Joepie stond.

x.


Ze krijgen waarschijnlijk heel veel brieven, je kunt het ze niet kwalijk nemen dat ze niet naar iedereen iets terug kunnen sturen. (vind ik).

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo apr 08, 2012 17:36 

Lily_flower schreef:
badeendjex5 schreef:
Ik heb ooit eens gestuurd naar James en Oliver Phelps, maar ik heb nooit iets teruggekregen. :cry:
Voor de rest heb ik nooit naar iemand gestuurd, maar ik ben toch boos dat ik niets had teruggekregen en ik wist zeker dat het het officiele adres was aangezien het in De Joepie stond.

x.


Ze krijgen waarschijnlijk heel veel brieven, je kunt het ze niet kwalijk nemen dat ze niet naar iedereen iets terug kunnen sturen. (vind ik).

Waarom antwoord J.K. Rowling dan wel? Zij krijgt nog meer brieven.

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo apr 08, 2012 19:47 

Leintje schreef:
Lily_flower schreef:
badeendjex5 schreef:
Ik heb ooit eens gestuurd naar James en Oliver Phelps, maar ik heb nooit iets teruggekregen. :cry:
Voor de rest heb ik nooit naar iemand gestuurd, maar ik ben toch boos dat ik niets had teruggekregen en ik wist zeker dat het het officiele adres was aangezien het in De Joepie stond.

x.


Ze krijgen waarschijnlijk heel veel brieven, je kunt het ze niet kwalijk nemen dat ze niet naar iedereen iets terug kunnen sturen. (vind ik).

Waarom antwoord J.K. Rowling dan wel? Zij krijgt nog meer brieven.


Ik denk dat zei er mensen voor in dienst heeft, en als je naar het bericht van lordmistery kijkt dan krijg je zon standaard briefje binnen, die ze naar iedereen sturen, dat is naar mijn mening nou ook niet echt leuk om te krijgen.

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In Heaven

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo apr 08, 2012 21:29 

Lily_flower schreef:
Leintje schreef:
Lily_flower schreef:
badeendjex5 schreef:
Ik heb ooit eens gestuurd naar James en Oliver Phelps, maar ik heb nooit iets teruggekregen. :cry:
Voor de rest heb ik nooit naar iemand gestuurd, maar ik ben toch boos dat ik niets had teruggekregen en ik wist zeker dat het het officiele adres was aangezien het in De Joepie stond.

x.


Ze krijgen waarschijnlijk heel veel brieven, je kunt het ze niet kwalijk nemen dat ze niet naar iedereen iets terug kunnen sturen. (vind ik).

Waarom antwoord J.K. Rowling dan wel? Zij krijgt nog meer brieven.


Ik denk dat zei er mensen voor in dienst heeft, en als je naar het bericht van lordmistery kijkt dan krijg je zon standaard briefje binnen, die ze naar iedereen sturen, dat is naar mijn mening nou ook niet echt leuk om te krijgen.


Ik zou gelukkig genoeg geweest zijn met een foto van hun en hun handtekening, dan wist ik tenminste dat iemand het gekregen had, nu weet ik niet eens of iemand mijn brief wel ontvangen heeft.

_________________
Luna: "Whenever you're ready Sir." Dobby: "Sir? I like her very much."


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 09, 2012 11:49 

badeendjex5 schreef:
Lily_flower schreef:
Leintje schreef:
Lily_flower schreef:
badeendjex5 schreef:
Ik heb ooit eens gestuurd naar James en Oliver Phelps, maar ik heb nooit iets teruggekregen. :cry:
Voor de rest heb ik nooit naar iemand gestuurd, maar ik ben toch boos dat ik niets had teruggekregen en ik wist zeker dat het het officiele adres was aangezien het in De Joepie stond.

x.


Ze krijgen waarschijnlijk heel veel brieven, je kunt het ze niet kwalijk nemen dat ze niet naar iedereen iets terug kunnen sturen. (vind ik).

Waarom antwoord J.K. Rowling dan wel? Zij krijgt nog meer brieven.


Ik denk dat zei er mensen voor in dienst heeft, en als je naar het bericht van lordmistery kijkt dan krijg je zon standaard briefje binnen, die ze naar iedereen sturen, dat is naar mijn mening nou ook niet echt leuk om te krijgen.


Ik zou gelukkig genoeg geweest zijn met een foto van hun en hun handtekening, dan wist ik tenminste dat iemand het gekregen had, nu weet ik niet eens of iemand mijn brief wel ontvangen heeft.

Ben ik mee eens, ik hoefde geen antwoord, ik vond het gewoon dom om alleen een handtekening te vragen. Zelfs een standaard brief zou super zijn geweest om te krijgen.

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: di apr 10, 2012 10:34 

Het idee dat een bekende al iets stuurt, of dat je ĂĽberhaupt iets krijgt is gewoon leuk. Ik heb een foto plus handtekening erop van Dan radcliffe, het gaat me er alleen om dat ik iets terugkrijg! David heyman heeft mij echt beantwoord per brief, dat was ook heel leuk. Voor je gevoel heb je dan in ieder geval laten zien dat je een fan bent!


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende


Keer terug naar Algemeen
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme