Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: zo jan 15, 2012 16:27 

hey,

Hier een vraagje aan jullie...

Ik ben namelijk nog steeds wat triest en emotioneel dat harry Potter voorbij is..zijn jullie dat ooknog? of zijn jullie er eigenlijk niet meer mee bezig?

ben benieuwd naar de reacties..


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 15, 2012 18:10 

Jawel, ik heb dat wel, ik hoop ook nog steeds dat JK meer zal gaan schrijven over de toverwereld, niet eens percee over Harry maar misschien over zijn kinderen, maar het liefst nog over de geschiedenis die aan Harry vooraf gaat, zijn ouders, ik zou helemaal gelukkig zijn als er boeken over Lily/James/Sirius etc. zouden komen :D
Verder heb ik het de laatste tijd erger, ik heb de HP boeken nu al zo vaak gelezen dat het niet meer leuk is om ze te lezen, om het feit dat ik het hele verhaal uit mijn hoofd ken en precies weet wat er komt als ik de bladzijde omsla en dat vind ik best wel erg, want de Harry Potter boeken zijn nog steeds mijn lievelingsboeken.

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The Hall of Prophecy
BerichtGeplaatst: zo jan 22, 2012 22:25 

Ik heb precies hetzelfde als Lily_flower. De boeken heb ik allemaal al zo vaak gelezen dat ik nu zeker een pauze van 2 jaar moet nemen wil ik alles weer kunnen lezen. Maar op zich raak je er wel gewend aan. Pottermore begint er aan te komen en ik kijk echt uit naar de additional info die we per boek krijgen. Hopen dat daar iets leuks tussen zit.

_________________
"Draco Dormiens Nunquam Titillandus"
Never Tickle a Sleeping Dragon


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 


Keer terug naar Algemeen
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme