Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jun 19, 2012 21:06 

Jij vind dat wij jou mening moeten respecteren maar je respecteert die van ons ook niet, je kunt dan misschien zeggen dat het wel zo is maar je voorgaande berichten spreken dat tegen. En als jij je mening mag geven, waarom wij dan niet?

Jij vind dat HP moet winnen, andere vinden dat andere films ook mogen winnen omdat die ook goed zijn. Jouw letterlijke woorden: nou dan vergeet je dus de magie van Potter. Die zin zegt al genoeg als je het mijn vraagt..
& als iedereen zich moet gaan uitschrijven omdat iemand het niet met hun eens is, heeft het HPF binnen no-time geen leden meer, gelukkig weten de meeste hier dat je het niet altijd met elkaar eens kan zijn, en dat vind ik ook helemaal niet erg, anders zou het hier maar een dooie boel zijn.

Maar goed, dit word allemaal een beetje kinderachtig, of mag ik mijn mening ook niet geven? Misschien moet ik me maar gaan uitschrijven :S

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jun 19, 2012 21:09 

Probeer het on-topic te houden, mensen!

Ik heb trouwens The Hunger Games ook gezien in de bioscoop laatst. En hoewel ik het een hele leuke film vond, en ook totaal anders dan Harry Potter, zou ik toch zeker kiezen voor Deathly Hallows Part 2 als awardwinnaar. Die film was zo'n ongelofelijke klapper qua effecten, climax, acteerprestaties, en gewoon de afsluiting van een hele saga. Ik vind wel dat een award daar terecht zou zijn.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: di jun 19, 2012 21:36 

Maar zou je het dan meer als serie gunnen, of juist Deathly Hallows part II. Het is ook weer zo wat om te zeggen dat het een afsluiter is van een saga. Dan zou je complete verhalen ineens moeten gaan vergelijken. En dat lijkt me ook weer heel lastig. Zeker wanneer de ene film beter uitpakt dan de andere.
Hoewel ik het wel weer mee eens ben dat Harry Potter best iets mag verdienen, aangezien het over de hele linie toch wel erg goed gepresteerd heeft. Niet alleen het verhaal dat Rowling geschreven heeft, maar ook zeker de formidabele verfilming die ervan gemaakt is.
Of zou het op zich al wat waard zijn dat er gewoon zoveel bioscoopbezoekers geweest zijn? Ik bedoel, ik ben naar 7 van de 8 delen Harry Potter geweest en vond ze briljant. De Hunger Games heb ik gedownload en hoewel ik de trilogie erg goed vond, zal ik alsnog Catching Fire en Mocking Bird niet in de bioscoop gaan kijken (ok, of er moet erg aangenaam gezelschap bij zijn). Gewoonweg omdat ik de verfilming niet briljant vond.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: di jun 19, 2012 22:46 

@lily_flower

Je moet het maar uitleggen zoals je het zelf wilt uitleggen. ik denk dat ik genoeg hierover gezegd heb. Nogmaals bedankt voor degene die mij WEL respecteren om mijn mening..wat Lily_flower dus helemaal niet doet, maar goed. Ik wou nog wel even gezegd hebben dat , nogmaal ; het werd verkeerd begrepen. ik vind meer films dan Harry Potter leuk alleen zal HP altijd nummer 1 zijn Ik stoor mij aan HG en TL omdat zei slechts de prijzen afnemen die voor Potter verdiend is, hun komen net binnen wandelen in de filmwereld en ze krijgen allemaal gelijk een legio aan prijzen. Maar goed. Ik heb overigens nooit gezegd wat, Lily_flower weer denkt te beweren.

Inderdaad dit is een forum daar horen discussie bij, blijkbaar ook 1 tegen 100..heb het dus wat onderschat. Bedankt voor de tip!

Dennis zegt: nogmaals, houd het on topic! Deze discussie kan ook via PB.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3


Keer terug naar Algemeen
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme