Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: ma jun 04, 2012 11:52 

Ik had dus de MTV movie awards opgenomen van gisteravond. bleek, dit had ik beter niet kunnen doen. wat afknapper zeg! Harry Potter and The Deathly Hallows part 2 vond ik een ware afsluiting. Ze waren genomineerd voor Best hero, best Cast, Best male performence, best female performence, best movie of the year, best kiss, best fight. Ze hadden er slechts 2 gewonnen!! Best cast en Best hero. Natuurlijk dit zijn geweldig mooie awards zeker iets om trots op te zijn als fans! maar als je ziet waar die andere awards heen gingen. niet te geloven. Weer kaapten twilight en Hunger Games, prijzen die voor ons en de cast en crew verdiend waren weg. En daarbij kwam nog is Alan Rickman heeft voor zijn performence als Professor Severus Snape in Hallows part 2 niks gewonnen! echt helemaal niets! Terwijl het, obviously zo heartbreaking was. ik vind het belachelijk en werkelijk schadalig!. en werkelijk onterecht! wat vinden jullie van deze uitslag?


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 04, 2012 20:16 

Ik kan me hier werkelijk waar helemaal niet druk om maken, wat maakt mij het uit wat andere van de film vinden en of ze een prijs winnen, ik vind de films mooi en daar draait het om.. Dus sorry ik heb hier geen mening over.

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: ma jun 04, 2012 21:38 

@Lilyflower

jaa, hebt inderdaad gelijk..ik zeg altijd niet voor niets : It Is Only The Heart Speaking.

maar het gaat mij erom dat ze nooit de bekendheid hebben gekregen die ze verdien. Ze hebben zo weinig gewonnen, je gunt het ze gewoon ze ontzettend! maar inderdaad.gaat het erom vind je vind, uiteindelijk, inderdaad.


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jun 05, 2012 11:02 

Ja, het is jammer dat HP 'maar' twee awards heeft gewonnen, maar aan de andere kant doet het me ook niet zo veel. HP heeft veel fans, maar ze zijn gewoon niet zo enthousiast met het stemmen. Ik weet dat een groot deel van de fans van Twilight en The Hunger Games dagelijks gingen stemmen, terwijl Potterfans dit vaak maar 1 of 2 keer doen. Dan is het ook niet zo vreemd dat andere films winnen ;)
Voor mij zijn awards, waar niet op gestemd kan worden, meer waard dan de awards waar de fans op moeten stemmen.

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: di jun 05, 2012 11:32 

@patricia

Ja je hebt helemaal gelijk , eigenlijk. Ik hecht veel meer waarde aan de BAFTA's ( British Academy Film Tv Awards) Oscars dat is ook één grote flop. allemaal vriendjespolitiek. degene die dat bij de oscars beslissen stemen op degene waar ze zelf fan van zijn. En bovendien Harry Potter heeft nooit de bekendheid gekregen die ze verdienden, verantwoordelijk; de oscars. dus wat mij betreft Bafta hecht ik veel maar waarde aan.

Daarintegen, zeg ik altijd : It Is Only The Heart Speaking. Dus zulke awards betekent gewoon niets. Maar je het heeft wel mijn dag geruineerd , gisteren!


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: wo jun 06, 2012 17:29 

Ik heb hetzelfde hoor Lordmistery, ik snap er echt helemaal niks van.
Zoveel jaren, leed en blijheid, meegroeien en weet ik het veel. En dit is hun dank?
Ze winnen wat kleine prijzen, maar geen eer of grote awards die ze verdienen.
Het is een van de grote en langste dingen, en voor vele heeft het levens veranderd.
En Hunger games steelt de glory weg die er net pas is, en zelfs Twilight terwijl die reeks meer een Hype is, en veel mensen het niks vinden.

Ander kant begrijp ik het ook wel, het heeft lang geduurd dus voor vele is de passie en magie gezakt, en ondertussen zijn er ook nieuwe dingen gekomen.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: wo jun 06, 2012 22:56 

@2deamon exactly!!! :-)


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jun 10, 2012 11:59 

lordmistery schreef:
maar het gaat mij erom dat ze nooit de bekendheid hebben gekregen die ze verdien.


De Harry Potter films zijn echt heel beroemd, ik denk beroemder dan die van Twilight en The Hunger Games. Je kan niet zeggen dat ze nooit bekend zijn geworden, dat klopt niet.

Ik begrijp dat 't balen is, maarja. Er zijn zoveel films die geniaal zijn maar bijna geen prijzen hebben gekregen. En inderdaad, er komen altijd weer nieuwe films. Ik vond The Hunger Games fantastisch, ben blij dat ze veel prijzen kregen.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: zo jun 10, 2012 17:17 

@sweethermione

Dus jij gunt het Hunger games, ik ga er niet over oordelen maar ik ben gewoon HP fan dus ga me niet in HG verdiepen, maar jij gunt het hun maar dan Harry Potter? dat snap ik voor geen meter..Ik vind dat niet echt solidariteid.


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: zo jun 10, 2012 17:32 

@LordMistery: No offence, maar ik geloof dat iedereen zijn mening mag hebben. Als SH het HG gunt, dan moet dat mogen. Dat heeft niets met solidariteit te maken. The Hunger Games was gewoon een hele goede film, net zoals Deathly Hallows part 2 een goede film was, naar mijn mening. Om eerlijk te zijn is dit niets echt iets waar ik me druk over maak, zeker omdat het geen prijs van de kenners is. Een publieksprijs is namelijk geen prijs voor de beste film, maar een prijs voor de populairste film. Ik bedoel, dat verklaart ook waarom Twilight prijzen wint. Het is populair, maar om het nou goed te noemen...

Heb je The Hungers Games eigenlijk wel gezien? Ik denk namelijk dat je niet kan zeggen dat het één beter is, als je het ander nog nooit gezien hebt. Want ik maak nu min of meer uit je post op dat je nog geen moeite hebt genomen om die film eens te gaan bekijken.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jun 10, 2012 18:51 

Ik heb The Hungers Games ook nog niet gezien, dus ik ga niet oordelen of het verdiend is of niet.
Maar ik vind het ook jammer dat HP zo weinig prijzen wint, terwijl het echt super films zijn en zo bekend is. Dat Twilight altijd met de prijzen weg loopt vind ik ook niet leuk, Twilight is gewoon een fase, terwijl HP een "generatie" is.

Ik stoor me het meest aan het feit dat HP nooit oscars wint. Want dat verdienen ze echt wel.

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: zo jun 10, 2012 19:17 

Fantasyfilms (uitzonderingen als LotR daar gelaten) zijn over het algemeen niet zo geliefd bij de Oscar Jury. HP is wel meerdere keren genomineerd in Categorieën als Beste kostuum enzo. Beste films, acteur ect. zijn niet echt categorieën waarin je veel fantasyfilms zal aantreffen.

Het punt is dan je niet zomaar genomineerd wordt voor een Oscar, laat staan er één wint. Een nominatie is al een big deal voor een film.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: ma jun 11, 2012 15:51 

Om een paar van jullie te beantwoorden. Oh het is geen offence..ik vind alleen dat films als Twilight en uhm..Hunger games gewoon niet leuk vanwege dat ze de prijzen afnemen die voor ons zijn. En nee ik oordeel niet over HG heb hem nog niet gezien. Het is nl. heel irritand. De bioscopen zijn tegenwoordig aardig duur en als je hem op dvd koopt weet je niet eens of hij wel leuk is..dus ik wachtw el tot hij een keer op film 1 of HBO komt.Nou ik denk juist dat het wel met solidariteid te maken heeft want opd at moment verkies je HG boven HP. Ik zoek geen ruzie dit is gewoon een discussie,heel normaal heel gewoon. My fellow dear potterheads :-)


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 11, 2012 19:13 

lordmistery schreef:
ik vind alleen dat films als Twilight en uhm..Hunger games gewoon niet leuk vanwege dat ze de prijzen afnemen die voor ons zijn.


Wat Jalf volgens mij probeert te zeggen, is dat je niet kan bepalen dat Harry Potter de prijs meer verdient dan de Hunger Games, als je niet allebei de films hebt gezien. Pas dan kan je ze vergelijken en bepalen welke beter is. Je kan dus niet zeggen dat die award voor "ons", als Harry Potter fans is. Natuurlijk ben ik het met je eens dat we als Harry Potterfans heel graag willen dat Harry Potter eens een award vind. Maar omdat wij zulke grote fans zijn, kan je ook niet objectief en eerlijk kiezen tussen HP en de Hunger Games.

Overigens ben ik het er wel mee eens dat het onterecht is dat Harry Potter bijna nooit een "grote" prijs heeft gewonnen. Natuurlijk gaat het om de kwaliteit van de films, maar ik denk dat je er als jury ook rekening mee moet houden wat een film heeft losgemaakt bij het grote publiek.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 11, 2012 20:56 

lordmistery schreef:
Om een paar van jullie te beantwoorden. Oh het is geen offence..ik vind alleen dat films als Twilight en uhm..Hunger games gewoon niet leuk vanwege dat ze de prijzen afnemen die voor ons zijn. En nee ik oordeel niet over HG heb hem nog niet gezien. Het is nl. heel irritand. De bioscopen zijn tegenwoordig aardig duur en als je hem op dvd koopt weet je niet eens of hij wel leuk is..dus ik wachtw el tot hij een keer op film 1 of HBO komt.Nou ik denk juist dat het wel met solidariteid te maken heeft want opd at moment verkies je HG boven HP. Ik zoek geen ruzie dit is gewoon een discussie,heel normaal heel gewoon. My fellow dear potterheads :-)


Het spijt me zeer maar dit slaat werkelijk nergens op, dus je vind de Hunger Games niet leuk omdat ze prijzen van de HP films afpakken? Ten eerste is dat niet de schuld van de film zelf, ten tweede kan de Hunger Games die prijzen ook gewoon verdienen, ik heb hem nog niet gezien maar ben de boeken aan het lezen en ik vind ze goed. Ten derde waarom moet je HP verkiezen boven iets wat je ook leuk vind? Omdat we toevallig op een HP forum zitten en dat dan maar wil zeggen dat we niks anders leuk vinden dan de Potter films/boeken? & dat we uit solidariteit maar voor HP moeten kiezen? Zo werkt het voor mijn niet en je reacties werken echt irritaties bij me op omdat ik het allemaal nogal kleinzielig vind.

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende


Keer terug naar Algemeen
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme