Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo sep 26, 2012 20:56 

JK Rowling heeft een interview gegeven - tijdens de promotie voor haar nieuwe boek - waarin ze zegt dat ze nog niet klaar is met de HP wereld.

Het interview is hier te vinden:

http://gawker.com/5946619/jk-rowling-no ... s-possible

Verder is het filmpje hier te vinden:

http://perezhilton.com/2012-09-26-jk-ro ... GNc-o2Tu84


Oke, een spin-off dus. Ook leuk! Ik hoop het echt, alles beter als niks zullen we maar zeggen. Ze blijft er vaag over maar in dit interview klinkt ze wel al zekerder van haar zaak dan eerst krijg ik het gevoel. Wat vinden jullie?

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo sep 26, 2012 23:01 

Ik hou van de Potterserie zoals ze is. Ik zou het natuurlijk geweldig vinden als ze nog meer in dit universum zou schrijven, of een soort director's cut zou schrijven, maar ik zou niet heartbroken zijn als ze het gewoon laat rusten. Maar natuurlijk zou ik wel meteen gaan pre-orderen als er iets nieuws HP-related uitkomt :')

De commentaren vind ik best wel gek. Mensen die zeuren dat ze de serie uitgerokken heeft, terwijl ze al van in het begin zei dat er zeven boeken zouden komen. Ze heeft ernaast wel kleine bokejes geschreven in het HP-universum, maar de opbrengst daarvan ging naar liefdadigheid. Als ze nu echt zo geobsedeerd was door geld en echt enkel om het geld gaf, zou ze het dan niet - ik weet niet, hoor - zelf houden?

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: do sep 27, 2012 18:50 

Genner schreef:
Ik hou van de Potterserie zoals ze is. Ik zou het natuurlijk geweldig vinden als ze nog meer in dit universum zou schrijven, of een soort director's cut zou schrijven, maar ik zou niet heartbroken zijn als ze het gewoon laat rusten. Maar natuurlijk zou ik wel meteen gaan pre-orderen als er iets nieuws HP-related uitkomt :')

De commentaren vind ik best wel gek. Mensen die zeuren dat ze de serie uitgerokken heeft, terwijl ze al van in het begin zei dat er zeven boeken zouden komen. Ze heeft ernaast wel kleine bokejes geschreven in het HP-universum, maar de opbrengst daarvan ging naar liefdadigheid. Als ze nu echt zo geobsedeerd was door geld en echt enkel om het geld gaf, zou ze het dan niet - ik weet niet, hoor - zelf houden?


Ik ben het helemaal eens met je bericht, ook ik zou het overleven als ze niet meer over de HP wereld zou schrijven maar ik zou het ook echt geweldig vinden als ze het wel deed, toch gaat mijn voorkeur uit naar het laatste ;)

En de mensen die zeggen dat ze HP uitmelkt hebben - naar mijn idee - een hekel aan de serie. Meer kan ik er niet van maken want het is gewoon ook echt niet van toepassing op Rowling.

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 


Keer terug naar Algemeen
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme