Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr dec 20, 2013 9:14 

Ik kwam zojuist het volgende nieuwsbericht tegen op Nu.nl:

nu.nl schreef:
J.K. Rowling brengt Harry Potter naar theater


J.K. Rowling werkt aan een toneelstuk over Harry Potter.

Het stuk gaat volgens Daily Mail over de jonge jaren van Harry, voordat hij naar de tovenaarsschool Zweinstein gaat. De schrijfster van de beroemde boekenserie gaat het theaterstuk co-produceren en ze zal samenwerken met de schrijver van het script. Het verhaal moet een inkijkje geven in het hart van de tovenaar, door te focussen op zijn jeugd als een weeskind en buitenbeentje.

Het stuk moet binnen twee jaar te zien zijn in de Londense theaterwijk West End.

http://www.nu.nl/cultuur-overig/3658897/jk-rowling-brengt-harry-potter-theater.html

Wat vinden jullie hiervan? Is het goed nieuws dat Jo het HP-universum blijft uitbreiden? Of vinden jullie dat het te veel wordt uitgemolken?


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: vr dec 20, 2013 10:12 

Ik vind dit leuk nieuws en persoonlijk geen uitmelking. Als het gewoon weer over Harry's Hogwarts jaren zou gaan, dan zou ik misschien twijfelen, maar dit is een verhaal dat we eigenlijk niet zo goed kennen. Ik vind het een leuk idee en hoop dit stuk zelf op Westend te kunnen gaan bekijken.

En ohwee als het laatste nummer geen "Yer a wizard, Harry." heet. @@

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: za dec 21, 2013 13:49 

Nu vind ik het nog meevallen, maar veel meer moet ze er niet mee gaan doen. Harry Potter is afgelopen, sorry. Ik heb ervan genoten, ik het erop gefreakt, en ik ben Jo super dankbaar dat ze dit universum heeft gecreƫerd, maar dit is echt het uiterste. Nog niet uitgemolken, maar als ze er nog veel mee gaat doen, zal het dat wel worden.

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 


Keer terug naar Algemeen
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme