Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

Dreuzel



Offline
BerichtGeplaatst: vr mei 30, 2014 15:01 

Hoi! Ik ben een beetje in de war. Als je hogwarts even voor je ziet, dan heb je de eetzaal links vanuit de courtyard bij de eetzaal loopt een brug naar een ander deel van het kasteel. Een stenen brug. Maar als je nou naar DH part2 kijkt staan die stenen ridders op dezelfde brug alleen dan loopt die brug naar de overkant, bij het bos enzo zegmaar. Zie ik dit nu verkeerd? Ik snap er niks meer van.


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za mei 31, 2014 23:08 

dat vroeg ik me nou ook altijd af.
maar oke, aan de achterkant van de astronomietoren (de dikste toren)
- het deel dat bijna nooit wordt gefilmd - is de houten brug, dus brug
die wordt opgeblazen in DH terwijl neville daarover heen rent.
de brug waar de death eaters in DH overheen rennen, en waar ook harry
ron en hermelien op het einde staan, is gwn (als ik de film terugkijk) dezelfde brug als die brug die het ene deel van het kasteel met het andere verbindt. maar die blijkt op het einde dan ook kapot te zijn.
dus volgens mij leidt het niet direct naar het bos, maar vanuit de film zie je de death eaters dan denk ik eerst naar het kasteel rennen en dan over die brug,
maar het is raar gemonteerd dus dan kan je in de war raken, wat ik nu eigenlijk ook ben.
anders moet je even naar google gaan en hogwarts 3d intypen.

_________________
“Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
“It is important to fight and fight again, and keep fighting, for only then can evil be kept at bay though never quite eradicated.â€


 Profiel  

Dreuzel



Offline
BerichtGeplaatst: za jun 21, 2014 13:54 

Hoi! Ik ben er achter, je hebt die schuine stene brug die de twee delen van het kasteel verbinden maar ook een lange stenen brug die naar de overkant gaat. Ik speel minecrft en download veel soorten Hogwarts maps, maar daar is die grote brug waar de trollen etc over heen komen nooit gebouwd dus was het even verwarrend maar die is er dus wel en het zijn dus twee verschillende.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 


Keer terug naar Algemeen
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme