Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

The Dark Mod

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 22, 2011 13:51 

Harry Potter en de Geheime Kamer

Afbeelding Afbeelding

Het tweede boek in de Harry Potter-reeks. Dit boek is in 1998 voor het eerst uitgekomen in Groot-Brittannií« als Harry Potter and the Chamber of Secrets. In 1999 is dit boek vertaald en in Nederland uitgekomen.

Hier kan je alles over dit boek bespreken. Wanneer heb je dit voor het eerst gelezen? Vond je het gelijk geweldig of juist niet? Wat vind je er nu van? Wat zijn je favoriete hoofdstukken/gebeurtenissen/personages? Hoe lang is het geleden dat je dit boek gelezen hebt? Alles wat je over dit boek kwijt wil kan je hier vertellen.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 15:24 

Om heel eerlijk te zijn vond ik dit het sufste boek van allemaal. Dat hele gedoe van de Basilisk...
Soms had ik het gevoel dat ik delen over wilde slaan. Maar dat is ook niet echt handig voor het vervolg van het verhaal.
Aan de andere kant, zit ik me net te bedenken, was dit wel echt het begin van het einde. We krijgen met het eerste Gruzielement te maken. Al heb je het op dat moment nog niet door.
Aan de andere kant waren er natuurlijk ook weer leuke dingen. Maar over het algemeen vond ik de film leuker dan het boek.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: za maart 12, 2011 16:56 

Ik ben het wel met Aisling eens. Alhoewel.. suf is niet het goede woord. Minst interessant ook niet. Ja, ik weet niet. Ik ben helemaal gek op Tom Riddle en dus is dat echt het hoogte punt voor mij in dit boek. Maar slangen en spinnen. Dat is niet heel erg voor mij weggelegd xD Ik vind Aragog stom en Hagrid met zijn ''misunderstood creature'' pff. Maar uiteindelijk vind ik het dagboek wel interessant.
Vind het een beetje moeilijk uit te leggen waarom dit mijn minst favoriete boek is.

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 


Keer terug naar Boeken
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme