Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: ma mei 02, 2011 14:06 

ik zit al een tijd met een vraag in mijn hoofd. In de 1e film word gezegd dat harry geen andere familie heeft, maar in boek 7 word toch duidelijk over de ouders van harry's vader James Potter gesproken, en de ouders van Lilly.

weten jullie waarom Harry niet bij een vanz ijn grootouders kon opgroeien? En wat er met de ouders van james Is gebeurd? :wizard: ??


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: ma mei 02, 2011 14:49 

Ik weet niet meer zeker wat er gebeurt is met de ouders van Lily, maar over de ouders van James kan ik me nog wat herinneren van een interview.

De ouders van James waren al op leeftijd toen ze James kregen, vandaar dat hij enigst kind is en ook vrij verwend. Zijn ouders zijn tussen 1978 en 1981 overleden.

Harry heeft nooit bij zijn grootouders kunnen opgroeien, omdat hij geen had. Ze waren al overleden voor zijn geboorte/dood van zijn ouders.

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: wo mei 04, 2011 12:08 

Ok...

bedankt, voor de info.


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 04, 2011 13:04 

Voor zover ik weet zijn de ouders van Lily ook aan een natuurlijke dood gestorven. Volgens mij heeft JKR gezegd dat alle vier de grootouders gewoon natuurlijk gestorven zijn. Dat er niks bijzonders was aan hun dood.

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

The Pink Operator

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw, my house.

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 04, 2011 13:19 

Eva schreef:
Voor zover ik weet zijn de ouders van Lily ook aan een natuurlijke dood gestorven. Volgens mij heeft JKR gezegd dat alle vier de grootouders gewoon natuurlijk gestorven zijn. Dat er niks bijzonders was aan hun dood.


Ja, dat heeft ze inderdaad in een interview bevestigd. Meer mensen vroegen zich dit namelijk af; het was immers logischer geweest dat hij bij zijn grootouders was opgegroeid dan bij de Duffelingen die hem eigenlijk niet eens wilde hebben. En Rowling heeft inderdaad gezegd dat ze allemaal zonder magische oorzaken gestorven zijn.

_________________
    There's like a million kinds of cazy, and I kinda like mine.

    Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do mei 05, 2011 0:12 

Daarnaast heeft Dumbledore ook gezegd dat hij bij de Duffelingen opgroeide omdat het hem beter leek dat hij in een normaal gezin zou opgroeien, in plaats van in een magisch gezin. Vanwege zijn roem zouden ze hem misschien te veel verwennen, I guess.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 


Keer terug naar Boeken
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme