Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: vr okt 05, 2012 9:05 

Nou daar komen er een aantal xD

- ` Perhaps it may have escaped your notice, but liffe isn´t fai` the line klopt helemaal maar hij brengt het ook enorm goed! op een komische en op een droge manier.

- En natuurlijk ` It is not our ablilities that show who we truly are, it is our choies` fantastisch! prachtig geacteerd door Poor old Richard Harris. R.I.P- Maar de line klopt ook het is van toepssing op het leven, vind ik.

- "Go and play with your chemistry set!"

- " the world isn't split into good people and death eaters. we've both light and dark inside of us. What matters is the power we choose the act on" Briljant! klopt ook!

- well, let us hope that mister Potter will always be around to save" (the day?) xD geweldig geimprovisseerd door Jason Isaacs.

- "Lily? after all this time?" " always"

- "Sir. is this all real or is this just happening inside my head?" " of course it's just happening inside your head Harry, but should that mean that it's not real?"

- "You've been so brave Sweatheart" Ik hou van die scene. iedere keer tears in my eyes bij de hele Hallows B film trouwes..

- "What a beautiful place to be with friends. Dobby is a happy elf to be with his friend..Harry Potter" prachtige scene! kan hem niet kijken zonder tears in my eyes.

nou en zo kan ik nog wel even doorgaan. xD Maar dit zijn toch wel een aantal fantastische prachtige quotes en lines.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Grimboudplein 12

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jan 22, 2013 13:23 

Bellatrix Lestrange: How dare you defy your master!
Dobby the House Elf: Dobby has no master. Dobby is a free elf, and Dobby has come to save Harry Potter and his friends!

_________________
Met een glimlach op zijn gezicht viel hij achterover.


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 03, 2013 22:07 

"En jij en Belinda dan? Jullie spartelden vaak als twee palingen in het rond!" -Ginny
"Ik heb er helemaal niet aan gedacht om Knijster iets te sturen! Geven mensen kerstcadeautjes aan hun Huis-Elfen" -Harry
"Waarom moeten we per se de spinnen volgen? Kunnen we niet gewoon "de vlindertjes gaan volgen"?" -Ron

En zo zijn er nog talloze meer!

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Keer terug naar Boeken
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme