Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: vr aug 05, 2011 17:15 

Gisteren las ik wel zoiets moois, ik dacht ik moet het even op het forum plaatsen, en te weten komen wat jullie vinden. Want er is namelijk weer Potter news. Ik las dat er een prequel en sequel op de weg is. The prequel zal gaan over james and lily en de eerste tovenaarsoorlog, en the sequel gaat over the future class!! mogelijk in 2014 komt het eerste deel uit. wat vinden jullie? Moet J.K.R dit wel doen? Of niet? En naar welke serie kijk je meer uit? the sequel of the prequel?


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 05, 2011 17:59 

Ik vind dat ze het zeker moet doen. Dan komen we meer te weten over James en Lilly en de rest van de toverwereld. Waar heb je het bericht gevonden? Want ik dacht dat ze niet direct nog een verhaal zou schrijven i.v.m. Harry Potter. Maar natuurlijk zou het wel zalig zijn. Ik weet niet zo goed naar welk ik zou uitkijken. Het lijkt mij allebei interessant

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: vr aug 05, 2011 18:33 

Uhm, waar heb je dit vandaan? Op Mugglenet kan ik niets terug vinden. Ik ben hier wel nieuwsgierig naar, maar het lijkt me een roddel.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 05, 2011 18:36 

Jalf schreef:
Uhm, waar heb je dit vandaan? Op Mugglenet kan ik niets terug vinden. Ik ben hier wel nieuwsgierig naar, maar het lijkt me een roddel.

Ja, ik denk het ook. Maar ja, we kunnen toch wel even weg dromen xD

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: za aug 06, 2011 11:36 

nou, ja ik heb het nieuwtje van de prequel gevonden...eenbetrouwbare bron..BBC beter kan niet toch..

Dit is hem:

BBC.co.uk: JK Rowling to write 'Harry Potter' prequel series.

Though Harry’s adventures may be over, you’ll get to learn more about his parents, James and Lily, in this new series coming from authoress JK Rowling. While the details are still foggy, it appears it will detail the adventures of Harry’s parents, as well as Severus Snape, and other members of the Potter gang. Said Rowling, of the new series:

“I expect to finish the first book around 2014, I have no plans for a movie immediately, but if it’s what the fans will want, I’ll be sure to oblige their wishes.â€

Rowling had planned on an extended break from writing, but it appears she simply could not wait to get back to the keyboard.

(Source: BBC)


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 06, 2011 16:00 

hmm, BBC is inderdaad redelijk betrouwbaar. Ik weet het niet. Ik hoop dat het juist is. Het gewoon ontzettend verwarrend doordat ze altijd volhoud dat ze nooit nog iets over Harry Potter zou schrijven.

Ik denk niet dat het klopt.

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


Laatst bijgewerkt door Leintje op za aug 06, 2011 17:55, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 06, 2011 17:47 

Ik heb even wat gegooglet, maar ik kan nergens de bron hiervan vinden. Ook niet op de site van de BBC. Het enige wat ik vind zijn livejournal-posts van het bericht dat jij plaatste, en die berichten zijn van november 2010. Bovendien zou JK Rowling dit waarschijnlijk zelf wel bekend maken via Pottermore.com of jkrowling.com. Dus, tenzij iemand het tegendeel kan bewijzen, ben ik bang dat het een hoax is!


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Best
BerichtGeplaatst: za aug 06, 2011 18:02 

Ik denk niet dat het een hoax is. Zeker als het van vorig jaar is, is de kans groter dat het een eerste gerucht was voor Pottermore. De bron dacht toen nog dat het om een boekenreeks ging, maar het is een site. Op Pottermore worden ook de achtergronden van alle personages uit de boeken (vooral de minder belangrijke waar ook minder over bekend is) beschreven door Rowling. Toen was er waarschijnlijk iets over gelekt en omdat het over Rowling ging dacht de bron natuurlijk aan boeken en niet aan een site! Of is dit heel raar door mij gedacht?


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 06, 2011 18:24 

AlbertRADIO schreef:
Ik denk niet dat het een hoax is. Zeker als het van vorig jaar is, is de kans groter dat het een eerste gerucht was voor Pottermore. De bron dacht toen nog dat het om een boekenreeks ging, maar het is een site. Op Pottermore worden ook de achtergronden van alle personages uit de boeken (vooral de minder belangrijke waar ook minder over bekend is) beschreven door Rowling. Toen was er waarschijnlijk iets over gelekt en omdat het over Rowling ging dacht de bron natuurlijk aan boeken en niet aan een site! Of is dit heel raar door mij gedacht?

nee, het is juist een goede opmerking. Het zou best kunnen. We weten niet wanneer ze het idee kreeg van pottermore.

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: ma aug 08, 2011 19:42 

Ik blijf altijd hoop houden, dat er nog een serie in het potter universum komt..


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 30, 2012 17:16 

Ik hoop het ook echt!! Maar ik ben ook bang dat dit niet uit de mond van JK komt.. Het enige wat ze altijd zegt, is: misschien schrijf ik ooit nog een boek. Daar kan ik me eerlijk gezegd best wel pissig over maken, ze weet dat ze miljoenen fans heeft die wachten tot dat ze daar duidelijkheid over geeft, ze hoeft van mijn echt geen 'ja' te zeggen, ik snap het best als ze het gevoel heeft dat het verhaal al verteld is en dat ze niet nog een keer zoveel jaar in een project wil stoppen - zei heeft nou eenmaal ook een gezin waar ze graag bij is - maar ik raak best gefrustreerd van dat zelfde antwoord steeds weer: je weet maar nooit, misschien ooit nog. Geef ons gewoon duidelijkheid!

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: thuis

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 08, 2012 19:51 

Ik vind zeker wel dat ze dat moet doen want alles over hp is super cool!!!

_________________
Gryffindor
Rocks!!!


and nobody else


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: do feb 09, 2012 8:59 

@hesselkarsten ben het helemaal met je eens..heb me geen seconde geïrriteerd aan Potter


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 


Keer terug naar Boeken
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme