Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: vr okt 21, 2011 23:05 

Ik las op internet dat J.K Rowling een volledige scene uit het script vand Deathly hallows heeft geschrapt. Het gaat om een scene waarin Snape naar " the Heaven" gaat als hij daar eenmaal is, wacht daar een gedaante op hem. Albus Dumbledore. Ik baalde echt en von dhet echt jammer als ze dat ECHT gedaan had! Ik vond de film en het laatste boek al geweldig en de best movie of all time...maar als die scene erbij was, was het nog beter..en als ze die scene dan echt perfect wouden make moest niet Dumbledore maar Lily Evans daar staan..dat zou me nog emotioneler maken! :) maar het si helaas niet gebeurd..


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di okt 25, 2011 12:17 

Het stond ook niet in het boek, daar doen we het voor.


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo okt 30, 2011 16:45 

Het zijn maar geruchten denk ik.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do nov 03, 2011 23:44 

Link!!


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo dec 21, 2011 15:49 

Ik zou graag alle scenes die ze heeft geschrapt willen lezen, misschien een idee voor pottermore ;)

maar ik vind het logischer als hij daar opgewacht zou zijn door Perkamentus, wat had Lily tegen hem moeten zeggen? - bedankt dat je al die tijd voor Harry hebt gezorgd/ ik heb altijd geweten dat je diep in je hart goed was blabla, veel meer had er dan niet kunnen gebeuren + Sneep is altijd gemeen geweest tegen Harry, denk je dat Lily daar begrip voor op kan brengen? Het was niet Harrys schuld was er tussen de Mauraders/Sneep is gebeurt, toch reageerde hij zich wel op haar zoon af..
Het hoofdstuk Severus/Lily was allang afgesloten, Lily is verder gegaan met James, ze kreeg Harry.. Ik vind dat Sneep daar niet tussen past..
Terwijl als hij Perkamentus daar was tegengekomen de scene veel langer was geweest en er veel meer te bespreken was geweest, voor mijn is Perkamentus dus logischer.

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo dec 21, 2011 15:56 

Hier heb ik nog nooit wat over gehoord, en het staat ook niet op de main fansites. Dus dit is (naar mijn mening) een fake rumour.

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 


Keer terug naar Boeken
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme