Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

3e jaars



Offline

Woonplaats: Ergens in Nederland
BerichtGeplaatst: vr dec 09, 2011 16:49 

Vertel hier wat je favo ruimte in Zweinstein is!


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: zo dec 11, 2011 19:19 

Een mens kan wel zeggen de leerlingenkamer of de keuken of weet ik veel. Misschien is dat ook wel het interessantst. Om heel eerlijk te zijn heb ik geen flauw benul wat mijn favoriete ruimte van Zweinstein zou zijn.
Zo lang het maar sfeer ademt of er iets te beleven valt. Dat kan zijn van de "Room of Requirements" tot de kerkers van professor Sneep.
Hoewel ik het stukje zuilengalerij ook altijd wel erg mooi heb gevonden dat in de films meermaals terugkwam. Een soort van sereniteit of zo.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma dec 12, 2011 12:53 

Ik denk dat mijn favoriete plek zou zijn, ergens waar een mooi uitzicht over de Grounds is. En dan kom ik denk ik uit bij de uilenvleugel. De astronomietoren is me namelijk iets te zweverig. Okey, uilen poepen en maken herrie, dus dat is een beetje jammer. Maar stel ik zou zelf een uil hebben, dan lijkt het me heerlijk om elke keer als ik een brief verstuur, even in de uilenvleugel te blijven hangen en van het uitzicht te genieten.


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma dec 12, 2011 15:56 

Dennis Krauwel schreef:
Ik denk dat mijn favoriete plek zou zijn, ergens waar een mooi uitzicht over de Grounds is. En dan kom ik denk ik uit bij de uilenvleugel. De astronomietoren is me namelijk iets te zweverig. Okey, uilen poepen en maken herrie, dus dat is een beetje jammer. Maar stel ik zou zelf een uil hebben, dan lijkt het me heerlijk om elke keer als ik een brief verstuur, even in de uilenvleugel te blijven hangen en van het uitzicht te genieten.

Dan ben jij blij dat je een Ravenclaw bent, want de Ravenclaw common room heeft het beste uitzicht van heel Hogwarts <3

Ik twijfel tussen de Ravenclaw common room of de library. De common room omdat het mij een hele mooie ruimte lijkt. Sowieso al voor het uitzicht, maar ook om de sfeer die er hangt. Daarbij lijkt het mij wel een fijn idee dat je een ruimte hebt waar je je even terug kunt trekken. Aangezien er alleen maar Ravenclaws naar binnen kunnen komen en ik bij de common room meer een "huiskamer" idee krijg waar je gewoon lekker in je pyjama op een lekkere stoel/bank kunt gaan zitten. Ik zou de library kiezen aangezien het mij gewoon interessant lijkt om sommige boeken te lezen. Ik kijk er natuurlijk nu tegenaan vanuit een "muggle perspectief" aangezien we nu minder over de wizarding world/magic weten en ik zou graag meer hierover willen weten. Sowieso is het fijn omdat het, net zoals de common room, een rustige plek is waar je je terug kunt trekken.

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Weegbree 11 te Zweinsveld
BerichtGeplaatst: vr jan 06, 2012 23:21 

Ik denk de "plek waar alles verborgen is" alleen ik denk niet na de laatste film, want dan is er niet meer zoveel van over:):)


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: thuis

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 02, 2012 15:48 

Ik zou graag in de kamer van hoge nood of de geheime kamer willen zijn.
Maar het allerliefst in de vier afdeling kamers.

_________________
Gryffindor
Rocks!!!


and nobody else


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jun 19, 2012 18:03 

Oftewel het zwerkbalveld, oftewel het meer.

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: za sep 08, 2012 13:53 

Welke ruimte best lastig kiezen maar dat zou denk ik wel: De uilentoren, de kamer van hoge nood, de bieb zijn. Veel kennis en magie is er aanwezig, al zijn er nog veel meer plekken. Die hun eigen sfeer en plekjes hebben dus die zou ik eerst moeten zien.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Dreuzel



Offline

Woonplaats: Boven-Botelberg

Houseitem
BerichtGeplaatst: za maart 23, 2013 20:58 

Mijn favo ruimte is the Headmaster's kantoor. ik hoop dat ik later schoolhoofd word
:wizard: :wizard: verder natuurlijkkkkkkkk ravenklauw toren en het zwerkbal veld!!!!!!

_________________
I open at the end...
...and I trust Severus Snape.


 Profiel  

5e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Zweinstein

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 31, 2013 19:57 

Oei dan vraag je me wat...

Ik denk dat ik dan kies voor de leerlingenkamer van Zwadderich, omdat dat een van mijn favoriete afdelingen is ^^ Gezien mijn voorliefde voor koken, zou ik ook veel vertoeven in de keuken en daar mijn eigen maaltje kokkerellen in plaats van dit door de huiselfen te laten doen. Daarnaast denk ik dat het lokaal Toverdranken ook een favoriet plekje is, gezien mijn laboratoriumachtergrond.

_________________
Afdeling: Zwadderich!


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr mei 31, 2013 19:55 

Ik denk dat ik dan wel kies voor de bibliotheek of de Leerlingenkamer van Griffoendor. De bieb omdat ik lezen sowieso al leuk vind, en magie ook dus dat is de perfecte combinatie! En de Leerlingenkamer omdat het mij zo knus lijkt daar, en dat je daar gewoon gezellig kan bijkletsen met je vrienden, ontspannen, en het huiswerk afkijken bij Hermelien... Dat lijkt me echt wel chill! Ja, dat zijn mijn 2, O WACHT 3 favoriete plekken. Plek 3 is de Grote Zaal. Vooral met kerst!!! Verder weet ik niet waarom...

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 


Keer terug naar Boeken
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme