Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo dec 21, 2011 9:32 

Harry, Ron & Hermione schreef:
Want ik ben toch wel van plan ze later (als het er ooit van komt) aan mijn kinderen te geven. Beetje hetzelfde als toen mijn moeder haar pocketvarianten van Lord of the Rings aan mij gaf :')

Dat zou ik ook super graag doen. Met HP en ook met LotR. Mijn kinderen moeten sowieso HP gelezen hebben. Als ze dat niet doen... xP

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: wo dec 21, 2011 12:37 

Mijn HP boeken zijn nog in prima staat na enkele keren gelezen te hebben, doe altijd voorzichtig met boeken. Al gebeurt er een keer iets als je niet oplet, en dat zie je later pas.
Het enige wat je ziet is bij de rechter onderkant de blazijdes een beetje omhoog staan door dat ze daar omgeslagen zijn. Maar dat heb ik bij al m'n boeken meestal.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Far Far Away

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 05, 2012 19:14 

Ik ben bijna altijd netjes op mijn boeken, maar mijn Harry Potter boeken zien er niet meer uit. Dit komt waarschijnlijk ook doordat ze door 5 mensen intensief gelezen zijn. (Door mij allemaal zeker 10 keer, de eerste boeken wel vaker, door mijn zusje allemaal een keer, mijn zus heeft ze ook een aantal keer gelezen, mijn broer en mijn moeder ook 1x)
Vooral deel 1 bij ons is erg, er valt letterlijk 1/3 van het boek uit als je hem verkeerd vast hebt. Bij de andere boeken hangen er ook stukken/bladzijdes los en de kaften zijn ook allemaal verpest. Het zijn ook allemaal paperbacks, dus die gaan ook makkelijker kapot. Helaas zitten er ook veel vouwtjes in, dan vind ik vooral jammer..

_________________
Proud to be a Hufflepuff!^^
We are the Harry Potter generation!


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 05, 2012 20:31 

Lily_flower schreef:
nou over de echte vraag:
Deel 1 en 2 zijn nog als nieuw, die heb ik een tijdje geleden pas gekocht via marktplaats, scheelt de helft van de prijs en ze zagen er nog super goed uit, deel 3 en 4 zijn redelijk maar deel 5 en 6 zien er niet meer zo geweldig uit, nou moet ik zeggen dat alle bladzijde er nog netjes en stevig inzitten en haast geen ezelsoren (alleen bij de stukken die ik mooi vind en die ik om de tijd weer doe lezen - dan hoef ik niet te zoeken XD) wel zijn die laatste twee kaften een beetje naar de klote, ik heb ook zitten pulken aan de paperbacks en nou is dat plastic laagje op sommige stukken een beetje weg, best wel jammer! Maar als ik dat hier soms zo lees zien de mijne er toch nog goed uit! .. deel 7 is een hardcover en die ziet er wel nog heel goed uit, maar ja die is natuurlijk ook wel wat nieuwer dan bijvoorbeeld deel 3 die gelijk is gekocht toen hij uitkwam.

maar zoals ik al zei, als ik ze ooit nog een keer goedkoop tegen kom dan ga ik deel 3/4/5 en 6 opnieuw kopen.


Ik ben mijn belofte aan mezelf nagekomen en heb alle boeken nu in hardcover :D de paperbacks heb ik doorverkocht.. Dus al mijn HP boeken zien er weer als nieuw uit, heeeeeeeeeerlijk :P

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

1e jaars



Offline
BerichtGeplaatst: zo aug 26, 2012 13:55 

Ik heb alle Nederlandse boeken paperback. Behalve dan de bijna niet zichtbare knikken in de rug van de boeken zien ze erg netjes uit.

Verder vandaag de Engelse Children versie van alle 7 boeken besteld (hardcover). Nieuwwwwwwwwww! :cool:


 Profiel  

Dreuzel



Offline

Woonplaats: Stein(Limburg)
BerichtGeplaatst: zo sep 09, 2012 20:35 

Ik heb alle boeken compleet gehad en toen helaas moeten achterlaten bij mijn ex.. Die waren in goede staat ondanks dat 1 t/m 6 paperback en 7 hardcover.

Inmiddels heb de serie opnieuw compleet en deel 1 & 2 zowel Nederlands als Engels. De Nederlandse paperbacks zijn nog in nieuwstaat, heb ze dan ook nog niet gelezen. Mijn Engelse eerste deel ziet er nog redelijk uit, daar ben ik nu in aan het lezen. Ik heb overigens de adult versie in het engels in een zeer mooie box gekocht.

_________________
~Renesmee~


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: wo sep 26, 2012 12:41 

Mijn exemplaren zijn duidelijk gelezen en dat vind ik fijn. Ik hou d'r niet van als een boekenkast met een steriel lab is. Mijn boeken zijn lichtelijk verkleurt door de zon, en zitten wat vouwtjes, kreukjes, scheurtjes en vlekjes op, maar ze zijn allemaal nog prima te lezen.

Op Ă©Ă©n na. De paperback van PoA. Behalve het feit dat hij al duidelijk het meest gelezen boek uit de serie was, is hij tijdens de premiere van DH2 ook nog eens in een regenbui terecht gekomen en zo goed als vergaan. Eigenlijk is hij niet meer leesbaar, maar hij staat nog wel steeds in mijn boekenkast als een soort trofee. Inmiddels heb ik een hardcover van PoA gekocht, maar die stoort me een beetje. PS, CoS en GoF zijn alledrie paperback, OotP, HBP en DH zijn alledrie hardcover. Het ziet d'r gewoon stom uit, paperback, paperback, hardcover, paperback, hardcover, hardcover, hardcover. Helaas is de paperback die ik zoek niet meer te verkrijgen :(

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Grimboudplein 12

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jan 22, 2013 13:24 

De boeken hier zijn allemaal gebruikt en dat kun je zien, maar ze verkeren in hele goede staat omdat we er zo voorzichtig mee zijn.

_________________
Met een glimlach op zijn gezicht viel hij achterover.


 Profiel  

5e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Zweinstein

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 30, 2013 15:30 

Ze zien er misschien als gelezen uit mijn Nederlandse boeken, maar ik zou ze kunnen doorverkopen met als conditie goed. Mijn Engelse delen zien er nog als nieuw uit. Verder leen ik hoogstens mijn boeken aan een paar mensen uit, mijn moeder en een vriendin van me. Ik hou er persoonlijk niet echt van als mijn boeken vol zitten met ezelsoren of kreuken in de kaften van paperbacks. Vandaar dat ik beide heb aangeschaft in hardover.

_________________
Afdeling: Zwadderich!


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 03, 2013 21:59 

Ik heb deel 1, 2, 4, en 5 gebonden, en de rest in paperback. Die paperbackjes zijn een beetje vaak gelezen, dus helemaal versleten... De gebonden editie's zitten op de kaftjes nog een paar krassen die niet te zien zijn, maar voor de rest zijn ze nog helemaal toppie. Dus de status gemiddeld is gemiddeld!

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Keer terug naar Boeken
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme