Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 02, 2014 19:49 

Zoals jullie allemaal weten, was Harry een soort Horcrux, omdat een stuk ziel van Voldemort in hem zat. Nu vroeg ik me het volgende af. Stel, de confrontatie in het bos, waar Harry 'doodgaat' en het stuk ziel van Voldemort wordt vernietigd, nooit was gebeurd. En wat als Harry wel alle Horcruxes had vernietigd, voordat hij met Voldemort zou vechten. En wat als hij Voldemort dan zou verslaan. Dan zou Voldemort nog een stuk ziel overhebben, namelijk die in Harry. Wat zou er dan gebeuren? Zou Harry doodgaan? In wat voor vorm zou Voldemort doorleven?


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 02, 2014 19:59 

Ik denk dat dan hetzelfde zou zijn gebeurd als toen Voldemort, Harry als baby heeft proberen te vermoorden, aangezien er dan nog steeds een deel van hem op aarde zou zijn.

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

Dreuzel



Offline
BerichtGeplaatst: di aug 04, 2015 15:07 

Harry's lichaam, levend of dood, zou gebruikt moeten worden om Voldemort weer te laten herrijzen. Zoals je zag in de Vuurbeker, Voldemort's ziel was nodig, een Gruzielement "Horcrux" was nodig, en een stuk van een volgeling. In de Vuurbeker, het bloed van Harry werd gebruikt als Gruzielement en de hand van Peter Pippeling als stuk van de volgeling. Dit zou dus nog maals moeten gebeuren.
(Men moet wel Voldemort's feutus hebben, of wat het ook is. Dat rare rimpelige ding :lol: )


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 


Keer terug naar Boeken
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme