Over de 1e 4 delen kan ik weinig meer zeggen of moet t overnieuw kijken, zat destijds ook nog niet echt op een forum.
Het is erg jammer dat er zoveel uitgelaten is want je mist toch heel veel.
Dit zijn die stukjes en weliswaar misschien meer:
Deel 5
1:de uitbarsting van harry tegen perkamentus op het eind.
2:de dooddoener die zo,n bol op z,n hoofd krijgt en een baby hoofd krijgt.
3:de spullen van de wemels die ze maakten was heel weinig.
4:Het haardvuur dat anders is.
5:de brief die voor petunia gericht was van perkamentus.
6:Hermelien die s.h.i.t opricht.
7:de opruiming van het sirius huis.
8:de klassen oudste die gekozen werden.
9:de verschillende kamers van departement mystificatie
10:sirius de hond die anders is.
11:sneeps herinneringen die te kort waren
12:het zwerkbal dat er niet was.
Denk dat er meer is maar weet ik even niet.
----
Deel 6:
Het begin met de minister zat er niet in op zich jammer maar vond het niet zo erg, al had ik de nieuwe minister van toverkunst wel willen zien.
Dst stukje dat toegevoegd was met harry in het cafe, is echt leuk

overbodig maar jammer.
De hand van perkamentus werd even genoemd, maar in de hele film verder niet over gerept.
Ik had me draco's moeder anders voorgesteld maar zo erg is het niet.
Het stuk met oorlof de winkel is totaal anders gedaan. Ik miste tonks in het begin en hagrid ook wel beide zaten er nogal weinig in.
Het stuk met het nest is toegevoegd eigenlijk overbodig die brand waarom? in deel 7 komen ze er weer.. Denk om te laten zien dat je nergens veilig bent.
Fenrir de weerwolf had ik me totaal anders verwacht, Ik dacht meer wolverineachtig en dan nog erger.
In de hele film heb ik de onzichtbaarheidskleed gemist.

Ik miste ook stukken van de hersenpan (die er overigens ook anders uit zag) had ik echt willen zien, en waren belangrijk. En niks over de familie van voldemort of de gruzelementen. >:(
Slakhoorn was heel anders dan ik verwacht had, waar was z'n walrus snor z'n dikke buik en meer echt jammer.

Niettemin ron's vriendin had ik ook totaal anders verwacht, in het boek was ze toch vaker besproken maar in films niet te zien. Al is ze wel erg leuk om te zien leuk

Het stuk met de spin was wat anders bovendien die spin was veel groter, het was triest maar het was ook wat komisch.
De badkamer met harry en draco was totaal anders, denk ook meer voor de kleine kids was dat gedaan. Maar harry had z’n boek bij zich en sneep deed niets raar?
Daarna met de kamer van noodgeval is ook anders, nu is ginny erbij maar op zich vond ik het helemaal niet erg. Vond het zelfs heel gepast en erg leuk beetje romantisch zelfs, ginny samen met harry en dan die geheime kus.

De grot was ook een beetje anders gedaan, maar was heel spannend dat hebben ze uitstekend gedaan van komisch naar spanning. Het zag er heel knap uit en erg goed daar klaag ik niet echt om.
Maar de toren het was totaal anders dat was erg jammer, ene kant had het wel iets maar het boek was beter. Perkamentus zag er niet zo ernstig uit dan wat je in het boek leest.

en de gevechten erna veel zat er niet in of was anders.
Sneep die harry ziet wtf? En dan een snelle dood alhoewel de val langzaam ging.
Het einde was erg anders maar dat met de toverstokken en de lichtjes was mooi gedaan, maar geen lied van de feniks heel jammer.
Super jammer dat de begravenis er niet in zit hopelijk in de volgende film, anders doe ik iemand wat!!
Ook al ging het wat snel, al om al was het toch een ontroerend einde zeker een traan waard.
-----
Deel 7 part 1
Wat ik mis en is weggelaten!
-Het stuk met de duffelingen mis ik had er in moeten zitten, omdat het wel mooi was zo het afscheid met dirk!
-Het Wemel krot stuk is veel te kort, goed ze hoefden niet alles te doen maar toch er mist veel.
-Het ministerie gedeelte ging ook snel mist ook wel belangrijke dingen.
-Met pippeling is het ook anders gegaan wel raar!
-Godric end, ging me toch wat te snel en was best kort, zodoende wel dingen weggelaten.
-Perkamentus z’n graf, niet gezien in de vorige film, echt een tegenvaller om het uiteindelijk alleen zo’n blok cement te zien! Ik had het veel mooier en grootser verwacht!