Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

Wie is jouw favoriete acteur?
Daniel Radcliffe 0%  0%  [ 0 ]
Rupert Grint 0%  0%  [ 0 ]
Alan Rickman 68%  68%  [ 13 ]
Jason Isaacs 5%  5%  [ 1 ]
Ralph Fiennes 5%  5%  [ 1 ]
Timothy Spall 0%  0%  [ 0 ]
Tom Felton 16%  16%  [ 3 ]
Anders, namelijk... 5%  5%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 19

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 22, 2011 16:30 

Niet iedereen deelt dezelfde mening. De 1 vind Daniel Radcliffe geweldig en een ander loopt weg met Alan Rickman. Maar wie is nou jouw favoriet? Vertel het ons hier!

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 20:10 

Ik trap wel af =)

Mijn favoriete acteur is Alan Rickman. Hij speelt Snape zó goed. Zijn stem en zijn lichaamsbewegingen vind ik erg mooi. Zo nu en dan zit ik er een klein beetje mee dat Alan al 65 ofzo is en Snape dus zo'n 25 jaar jonger is! Maar gelukkig acteert Rickman zo goed, dat ik het niet heel erg vind. Ik zou ook absoluut geen andere Snape willen.

Mijn tweede favo is Jason Isaacs. Ik denk dat als je naar de beschrijving in het boek kijkt, dat hij dan een van de beste casts ever is! Okay, in het boek staat niet dat hij lang haar heeft, maar er staat ook niet dat zijn haar kort is xD Maar de arrogante blik en lekkere bekakte accentje maken Jason tot een ware Lucius. En hij is ook gewoon super getalenteerd!

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 21:21 

Over het algemeen ben ik van mening dat ze een geweldige cast hebben gevonden voor de films. Toch zijn er wel meerdere favorieten.

Alan Rickman; hij weet Severus Sneep briljant neer te zetten. Werkelijk ik zou nooit naar zijn lessen durven!

Jason Isaacs: wat hij voornamelijk in de tweede film heeft gepresteerd. Hij heeft gewoon iets als Lucius Malfidus.

Helena Bonham Carter: ik hoef denk ik maar maar twee woorden over haar performance als Bellatrix van Detta te noemen: briljant gestoord!

Verder ben ik van mening dat Gary Oldman en David Thewlis ook nog wel even genoemd mogen worden. Ook zij hebben een geweldige Zwarts en Lupos op het witte doek neergezet.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 22:05 

Ik vind Helena Bonham Carter echt helemaal geweldig. Zij is echt perfect voor Bella! Daarbij vind ik haar ook een hele mooie en fascinerende vrouw. Zij ziet er altijd awesome uit. xD Jason Isaacs doet het inderdaad ook goed. Ze hadden ook geen betere kunnen casten voor hem. Daarbij vind ik ook dat Evanna Lynch helemaal Luna is. Misschien moest haar haar wel wat anders zijn, maar voor de rest ziet ze er wel uit of ze uit het boek is gekropen. Sowieso vind ik bijna acteurs echt heel goed.

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 13, 2011 16:36 

Ik vind Alan Rickman zijn stem echt super. Maar ik geef mijn voorkeur aan James en Oliver Phelps ze passen volledig in Fred en George. Ik ben echt vol van hen. Ze hebben de looks om de grappige tweeling te zijn. Ik heb al andere stukken van hen gezien en ze blijven de tweeling die van alles en nog wat uitsteekt. Super gewoon :P

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Once upon a time.
BerichtGeplaatst: zo feb 13, 2011 20:32 

Ik vind eigenlijk dat bijna iedereen perfect is gecast. De enige die ik niet goed vind is Narcissa. Maar als ik moet kiezen, dan ga ik toch voor Alan Rickman, omdat Snape mijn favoriete personage in het boek is. Hoe hij hem neerzet.. helemaal hoe ik het had voorgesteld!

_________________
"The Dark Lord does not complain that I stayed, so I do not see why you do."


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: wo aug 17, 2011 15:01 

Nou ik heb wel drie favoriete acteurs. Er is namelijk een verschil wie vind je goed en wie past goed bij zij rol, dus dat moet je eigenlijk los van elkaar zien.

Ten eerste wil ik melden dat Alan Rickman de rol van Severus Snape briljant gedaan heeft, echt geweldig beter kan gewoon niet. Hij leeft zich echt in, in de rol, en neemt het wel degelijk serieus.

Maar mijn drie favoriete acteurs zijn Daniël Radcliffe, Tom Felton en Gary Oldman


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In Heaven

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 21, 2011 18:12 

Ik heb er zo veel, maar ik heb toch voor Alan Rickman gekozen.
hij speelt niet alleen Sneep gewoon subliem, maar ook andere rollen in andere films.
En zijn stem, die is ook zo goed. Moesten ze hem de luisterboeken laten doen, zou ik nooit meer lezen in Hp maar alleen naar hem luisteren. :P

En dan Helena Bonham Carter, vind ik ook zo leuk. Ze speelt haar rol precies zoals Bellatrix in de boeken wordt beschreven. Helemaal gek.

En Jason Isaacs krijgt van mij een derde plaats. Hij is helemaal zoals je hem in het boek voorstelt en ik kan aan geen betere acteur denken die Lucius zou kunnen spelen.

Eigenlijk zijn bijna alle slechteriken supergoeie acteurs. En de goeie zijn ook allemaal superacteurs.
Eigenlijk zijn er bijna geen slechte acteurs die meedoen.

x.

_________________
Luna: "Whenever you're ready Sir." Dobby: "Sir? I like her very much."


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Godric's Hollow
BerichtGeplaatst: vr feb 17, 2012 13:38 

zoals vele heb ik Alan Rickman gekozen.
Hij speelt de rol van Sneep echt geweldig!

_________________
That is the second time you have spoken out of turn, Miss Granger, five more points from Gryffindor for being an insufferable know-it-all.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 


Keer terug naar Films
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme