Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr mei 11, 2012 23:05 

Dumbledore: ''Soon we must all face the choice between what is right and what is easy.''


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma mei 28, 2012 21:25 

Een van mijn favoriete quotes:

"Turn to page 394..."

Ik weet niet eens meer in welke film die zit, eigenlijk. Maar het is zo geweldig, omdat het zo typisch Sneep is, hoe het wordt gezegd. Het laat ook zien wat voor een geweldige acteur Alan Rickman is, dat hij van zoiets triviaals een meesterlijke zin kan maken.


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma mei 28, 2012 22:34 

Dennis Krauwel schreef:
Een van mijn favoriete quotes:

"Turn to page 394..."

Ik weet niet eens meer in welke film die zit, eigenlijk. Maar het is zo geweldig, omdat het zo typisch Sneep is, hoe het wordt gezegd. Het laat ook zien wat voor een geweldige acteur Alan Rickman is, dat hij van zoiets triviaals een meesterlijke zin kan maken.



Lol ja. Dat is in PoA als hij invalt voor Lupin. Dit is ook echt zo'n quote die iedereen kent en ik zie hem ook overal op internet terugkomen xD

Ik heb een paar posts al wat van mijn favo's gezegd. Maar 1 quote zag ik er niet tussenstaan en dat is die van Voldemort(ophetachterhoofdvanQuirrell)
''There is no good and evil... only power and those too weak to seek it.'' <3

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jun 08, 2012 19:56 

Sirius: Briljant Sneep, je geniale brein trekt alweer eens de verkeerde conclusie, of, ga even lekker terug met je scheikundedoos gaan spelen

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: wo jul 17, 2013 13:19 

Ik vind de scène waarin Harry de herrinneringen van Sneep in de hersenpan ziet echt geweldig, moet ik altijd wel een traantje wegpinken...


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 21, 2013 21:38 

GekkeHPF schreef:
Ik vind de scène waarin Harry de herrinneringen van Sneep in de hersenpan ziet echt geweldig, moet ik altijd wel een traantje wegpinken...


Hier nog een..

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: vr mei 02, 2014 23:14 

Lily_flower schreef:
Mijn favoriete scene komt uit deel 6 de half bloed prins als Bellatrix hysterisch lachend en springend staat toe te kijken als ze Hagrids huisje in de fik steeks, daarbij heb ik echt op de grond gelegen, zo lachwekkend vond ik dat en het laat zo goed zien hoe geschift ze is :P


hahhahah dit was precies ook mijn reactie, helena Bonham Carter zet Bellatrix heel goed neer.
dit vind ik trouwens de mooiste quotes:
'Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.' -Albus Dumbledore in PoA
'Of course it's happening inside you head, Harry, but why on earth should that mean it is not real?' -Albus Dumbledore in DH

en deze quote leert me een wijze les als ik weer is depri ben dat ik niet naar Hogwarts ga XD:
'It does not well to dwell on dreams, and forget to live.' -Albus Dumbledore in PS

_________________
“Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
“It is important to fight and fight again, and keep fighting, for only then can evil be kept at bay though never quite eradicated.”


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Keer terug naar Films
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme