Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo nov 23, 2011 16:06 

Ik was een beetje aan het rondsurfen en toen vond ik het nieuwste project waar Daniel mee bezig is. Namelijk The Woman in Black. En toen ik de teaser trailer zag, was ik eigenlijk wel heel benieuwd geworden.


Ik vind het er echt vet uitzien. Echt een film voor mij en mijn vrienden haha xD Op een regenachtige dag met veel popcorn, chips en drankjes. Ik heb er al helemaal zin in.

En ik moet zeggen dat Daniel er een stuk beter uitziet zonder zijn Potterhaar en met dat baardje. Al vind ik hem nog steeds niet moeders mooiste :') Ik ben heel benieuwd naar deze film.

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Mijn gezellige huissie!

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 08, 2012 15:50 

Misschien ken je Rudyard Kipling? Deze film gaat over zijn zoon Jack Kipling, die word gespeelt door Dan. Hij ziet er heel anders uit dan in Harry Potter dit is een plaatje.http://images2.fanpop.com/image/photos/ ... 0-1703.jpg

_________________
Who's there!!!


Laatst bijgewerkt door flipenflip op di jan 10, 2012 19:26, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 08, 2012 16:07 

Haha, hij heeft nog steeds een rond brilletje op zijn neus :P

Ik ken de film niet en eerlijk gezegd wil ik die film ook niet zien. Ik vond Daniel Radcliffe al geen geweldige acteur in Harry Potter (hij doet het leuk, dat wel, maar het is absoluut geen artiest) dus ik ga niet een film kijken omdat hij er in zit. Als ik goede verhalen hoor over de film download ik 'm misschien een keer, maar tot nu toe heb ik daar geen behoefte aan.

_________________


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Mijn gezellige huissie!

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jan 10, 2012 19:31 

Je hebt gelijk maar het is wel een masterpiece classic!

_________________
Who's there!!!


 Profiel  

Headhunter

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Kruideniersstraat 71

Houseitem
BerichtGeplaatst: za maart 10, 2012 12:58 

Ik was eigenlijk nooit echt geïnteresseerd in Daniel Radcliffe, in ieder geval niet omwille van Harry Potter. Zoals meerdere mensen zeiden, hij doet het wel leuk, maar niet outstanding. Maar ik heb laatst de Woman in Black gezien omdat ik het boek heb gelezen, en mijn god, wat ben ik dol op die film. Ik vind dat Daniel het heel erg goed doet. Het is uiterlijkgewijs toegegeven een beetje moeilijk om door zijn Harry Potter imago heen te prikken (nogal wiedes), maar hij gedraagt zich tijdens het acteren niet Harry Potter-achtig vond ik, wat voor mij bewees dat hij wel degelijk kan acteren en niet Harry Potter ís.

Daarbij heb ik de laatste tijd wat (fragmenten van) interviews met hem gezien, en ik moet zeggen dat hij op sommige momenten echt hilarisch is. Een paar grappige dingetjes zorgen ervoor dat ik hem gewoon meer ben gaan waarderen; hij dacht dat Justin Bieber een meisje was toen hij 'Baby' voor het eerst op de radio hoorde (maarja, wie niet), en Miley Cyrus claimde dat Daniel een crush op haar had, en toen een reporter aan hem vroeg hoe dat zat had hij nog nooit van haar gehoord :') Dit was overigens ook een erg leuk fragment:

http://player.canalplus.fr/#/605685

Er zitten ook andere (Franse) personen in, maar Daniel's deel is gewoon engels

_________________
now my life is sweet like cinnamon


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: zo maart 18, 2012 22:35 

Het is niet omdat hij Harry Potter speelt, of dat hij er überhaupt in speelt maar hij past in mijn lijstje van favo acteurs.
Ik vind het heel bealngrijkd at een acteur de emotie weet over te brengen, zijn karakter wil en kan begrijpen. en dat egwoon goed kan overbrengen. Hij is gewoon echt Harry. Er zal nooit een andere acteur zijn dei de rol van harry Better kan doen, na mijn mening.
Hij heeft de emotie van het karakter destijds en nog steeds goed op mij overgebracht. En dan nog niet over zijn screentest gesproken..waar hij het over zijn moeder heeft..(lily)


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Keer terug naar Films
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme