Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 22, 2011 17:55 

Rupert Grint
Afbeelding
IMDb profiel

Rupert Grint speelt natuurlijk redhead Ron Wemel/Ron Weasley in de Harry Potter-films.

Grint komt uit een groot gezin. Hij is de oudste van 5 kinderen. Op elfjarige leeftijd deed hij auditie voor de rol van Ron Wemel in de Harry-Potter-films. Hij was al een fan van de verhalen van J.K. Rowling over de jonge tovenaarsleerling, en hij nam van tevoren een videoband op waarop hij rapt over de boeken. Hij werd hierdoor opgemerkt door de regisseur van de eerste film (Chris Columbus) en kreeg de rol. Voordat hij auditie deed had hij eigenlijk alleen maar aan schooltoneel meegedaan op de lagere school, maar Grint bleek een natuurtalent.

Na zijn succes in de films over Harry Potter is Grint ook gecast voor andere films. Zo speelde hij in 2002 mee in de film Thunderpants, in 2006 in de film Driving Lessons, in 2009 speelde hij in Cherrybomb en in Wild Target.

Wat vinden jullie van deze acteur? Vinden jullie dat hij Ron goed neerzet? Hebben jullie meer films van hem gezien? Vertel het hier.

[Bron tekst: Wikipedia]
[Bron foto: Google]

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

4e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 20:24 


Ik vind Rupert een zeer goede en sterke acteur. Ik heb hem nog nooit in een rol gezien buiten de Harry Potter films om, maar gebasseerd op de acteerprestaties die hij neerzet in de Potter films, vind ik hem werkelijk talentvol. Dat beloofd! Hij heeft de rol van Ron al vanaf het begin goed en overtuigend neergezet en ik heb vaak moeten lachen om z'n gezichten alleen al. In de laatste film vond ik hem ook het beste van het trio. Hij is zeker gegroeid als acteur zijnde en ik heb me nooit geí«rgert aan zijn acteerprestaties, wat ik wel had bij Emma en Dan. Ja, van Rupert wil ik later nog meer zien!

_________________
    GRYFFINDOR


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 17:00 

Met Rupert heb ik nooit problemen gehad als Ron, terwijl ik dat bij Daniel en Emma soms wel had, dus in dat opzicht vind ik Rupert de beste van het trio.
Ik heb nooit een andere film van hem gezien, maar ik wil wel graag Wild Target zien, omdat daar ook Bill Nighy in speelt! En Driving Lessons en Cherrybomb wil ik ook ooit zien =P
Heeft iemand deze films al gezien en wat vond je ervan?

Daarbij vind ik hem ook altijd leuk en spontaan overkomen en niet arrogant of verwaand ofzo. Misschien zit ik er wel naast hoor, maar in interviews enzo is hij altijd vriendelijk en misschien zelfs wat verlegen. Ik vind hem schattig xD

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beiijing

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 16, 2011 14:15 

Rupert is één van mijn favoriete acteurs die in de films speelt. Zijn nonchalante en humoristische houding geeft de film een meerwaarde. Hij vertolkt zijn rol als Ron Weasley ook goed. Geen gemaakte acteurprestaties, maar hij komt héél geloofwaardig en natuurlijk over op 't scherm. Daar hebben bepaalde acteurs/actrices wel wat meer problemen mee, en daardoor irriteer ik mij soms ook mateloos aan de acteerprestaties van Emma Watson. Niet dat ik haar een slechte Hermione vind, maar ze is soms zo overdramatisch in bepaalde scene's.

Jammer genoeg heb ik hem nog niet zien spelen in andere films, misschien moet ik eens overwegen om te kijken of hij buiten Ron ook andere personage's kan spelen. Ik ben benieuwd!

_________________
'Sabertooth Tiger'

Hufflepuff: "You might belong in Hufflepuff,
Where they are just and loyal,
Those patient Hufflepuffs are true,
And unafraid of toil"


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 27, 2011 12:06 

Jessica schreef:
Met Rupert heb ik nooit problemen gehad als Ron, terwijl ik dat bij Daniel en Emma soms wel had, dus in dat opzicht vind ik Rupert de beste van het trio.


Daar sluit ik me bij aan. Het is niet dat Rupert me helemaal heeft weggeblazen ofzo, maar hij heeft het minste 'slechte momenten' gehad denk ik. Hij heeft een erg goede timing als het op humor aankomt geloof ik (al vind ik dat Daniel dat ook kan hebben), maar hij blijft gewoon het meest stabiel acteren als je het mij vraagt. Met Rupert ben ik dus zeker wel tevreden, ben benieuwd of ie me nog gaat verrassen in de allerlaatste film.

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 06, 2011 16:59 

Ik vind Ruper Grint echt super, fantastisch. Ik ben een groot fan van hem. Hij speelt Ron super goed. Ik moet er eindelijk eens werk van maken om alle films waar hij in meespeelt te bekijken. Ik vind het wel jammer dat zijn rol de kleinste is van de drie. Ik ben heel erg benieuwd naar zijn verdere carrií«re.

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

4e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The dark side of SPSS
BerichtGeplaatst: do maart 24, 2011 17:22 

all I have to say is: "follow the butterflies"

_________________
EFFYEAHPATRICIAWINT


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hogwarts
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 18:19 

Geweldig. Hij is ideaal voor de rol als Ron Wemel.

_________________
~ We are only as strong as we are united, as weak as we are divided. ÏŸ
Gryffindor, Slytherin, Ravenclaw and Hufflepuff.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 02, 2011 22:07 

Ik vind Rupert de beste acteur en het meest geloofwaardig, zoals mijn bovenposters al hebben geschreven. Ik vind hem trouwens ook erg mooi geworden. *iz oppervlakkig*


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 03, 2011 12:48 

Ik was onlangs bezig met de artiekels die mijn oma voor me had gespaard te bekijken en wat staat Rupert er goed op. Hij is niet de knapste van de acteurs maar ik moet toegeven dat hij er nu toch zeker niet slecht uit ziet.

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In Heaven

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 15, 2011 16:28 

Ik vind hem een zeer goeie acteur.
Buiten Hp, heb ik hem nergens in zien meespelen.
Ik vind hem eigenlijk heel goed (het beste zelf) in de 6e film. Het moment dat hij dan die liefdesbonbons heeft opgegeten en ze in Slakhoorn zijn kantoor zitten, vind ik echt een hilarisch moment.
Ik vind dat hij ook echt is zoals zijn karakter in de boeken wordt beschreven.

_________________
Luna: "Whenever you're ready Sir." Dobby: "Sir? I like her very much."


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 15, 2011 16:51 

Ik ben meer van de slechteriken, maar Ron heeft er wel altijd uitgesprongen voor mij. Ik vind hem als persoon ook leuk overkomen, laid-back enzo. Vanaf het moment dat ik interviews zag van Emma had ik een nog grotere hekel aan haar gekregen, dus het gaat onbewust ook meespelen als je de films kijkt. Bij Ron gaf het alleen maar een meerwaarde. Daarnaast vond ik Ron in deel 1 al goed acteren, terwijl de rest van het trio nog op gang moest komen en het nu nog steeds niet fantastisch doet in mijn ogen.

En zoals ook Jessica al zei: ik vind hem schattig. ^^
Ik vind z'n kledingstijl als Rupert ook wel tof.


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: At the Triwizard Tournament
BerichtGeplaatst: di aug 16, 2011 15:13 

Rupert is geweldig.
Ik heb het idee dat, ookal is hij Ron, hij heel dicht bij zichzelf blijft. Bij Dan en Emma vind ik het er soms een beetje dik bovenop liggen (vooral Emma).

_________________
    We're only young and naive


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di aug 16, 2011 19:05 

ik vind rupert de beste van het trio
zijn gezichten en zijn grappige opmerkingen ''konijntje keutelaar''(DH1)

_________________
''I have to go to Hogwarts, Hogwarts is my home!''


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In Heaven

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 22, 2011 15:59 

Rupert vind ik de beste van het trio.
Niet alleen van de acteurs maar ook de personages.
Hij speelt zijn karakter precies zoals Ron in het boek is en ook Rupert Grint is geevolueerd net zoal Ron is geevolueerd in de 7 delen.
Vooral de humor van Ron, kan Rupert heel goed 'nadoen' om het zo te zeggen.
Ik vond Ron al van in deel 1 een leuk personage terwijl ik dat bv niet had bij Hermelien, die ik pas leuk vond vanaf het 3e deel.

x.

_________________
Luna: "Whenever you're ready Sir." Dobby: "Sir? I like her very much."


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende


Keer terug naar Films
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme