Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 22, 2011 18:12 

Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2!

Afbeelding


Hallo allemaal!

In juli dit jaar is het zover! Dan komt de laatste film uit. Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2! Met nog maar een paar maanden te gaan, zullen er steeds meer foto's en beelden uitkomen. Dit mag je in dit topic posten en bespreken. Houd er wel rekening mee dat dit
alleen in dit topic mag!!!

Als je nieuws/foto's post, zeg dan duidelijk waar het over gaat en zet de rest van je post onder spoilertags. Zo kunnen alle leden zelf beslissen wat ze willen lezen en wat niet.


Kijk hier nog eens de trailer!


_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 18:14 

Nog geen posts? Nou laat ik dan maar beginnen.

Dit gaat over DE DOOD VAN SNAPE
Spoiler:
'Harry Potter' Art Director reveals new death scene for Snape in 'Deathly Hallows - Part 2'

Andrew Ackland-Snow, the art director for the Harry Potter franchise, has revealed that Severus Snape will have a death scene in Harry Potter and the Deathly Hallows - Part 2 which is different from what's found in the book.


"We wanted to change a bit where Snape dies. In the book, he dies on the Shrieking Shack, and we wanted to get him out from, not a conventional interior, but from that kind of box, to do it in a more dramatic atmosphere. We asked J.K. if she agreed for that to happen in there, because we hadn't really seen it before. We made a crystal house, and you can see what happens in the boat house from there - Are you listening Harry? -, but also the school is in flames...and she loved it. Besides, it's a very romantic place to die. Snape dies in a extremely good way, I gotta say."

You may remember set designer Stuart Craig commented on Snape's death scene last February, commenting: "The last time I cried was a few days ago when we filmed the death of Alan Rickman's character, Snape. It's quite difficult to cry in rushes -- where we watch the previous day's work -- but he is an extraordinary actor and he dies an extremely good death."


Mijn reactie:
Spoiler:
Ik moet het allemaal eerst nog eens zien, maar een dramatische plaats zou wel mooi zijn en het blijkt dus dat ik op een mooie plaats dood gaat enzo, en daar ben ik heel blij mee. Ik hoop echt dat ze genoeg aandacht besteden aan zijn dood, want Snape is mijn favo character dus ik wil een waardige dood van hem zien @@ Maar goed ik ben dus heel benieuwd. Ik hoop alleen niet dat ze teveel aan gaan passen.


Bron: MuggleNet.com

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The Hall of Prophecy
BerichtGeplaatst: wo feb 09, 2011 1:25 

Mijn reactie:
Spoiler:
Tja, ik houd er gewoon niet van als de makers uberhaupt al iets gaan afwijken van de boeken. Vooral het feit dat ze Snape dramatischer willen laten sterven stuit me een beetje tegen de borst. Snape is in mijn ogen het meest briljant geí¯llustreerde karakter. Daar moet je niks aan veranderen. Zijn personage is al krachtig genoeg.

Die spoiler heb ik trouwens nog niet gezien. Sommige dingen vind ik iets de heroí¯sch en te hollywoodachtig terwijl het boek zo Brits is. Beetje zonde maar als J.K. het allemaal best vind, wie ben ik dan om daar een punt over te maken. Het hoofdstuk ' the forest again' vind ik wel goed gefilmd en ook het stuk waar Harry, Ron & Hermoine in the Room of Requirement zijn terwijl ze zoeken naar het diadeem van Ravenklauw vind ik wel vet. Ik hoop dat ze dat een beetje goed verfilmen want dat vond ik zelf een van de beste stukken uit het boek.

_________________
"Draco Dormiens Nunquam Titillandus"
Never Tickle a Sleeping Dragon


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Once upon a time.
BerichtGeplaatst: wo feb 09, 2011 17:03 

Roonil Wazlib schreef:
Mijn reactie:
Spoiler:
Tja, ik houd er gewoon niet van als de makers uberhaupt al iets gaan afwijken van de boeken. Vooral het feit dat ze Snape dramatischer willen laten sterven stuit me een beetje tegen de borst. Snape is in mijn ogen het meest briljant geí¯llustreerde karakter. Daar moet je niks aan veranderen. Zijn personage is al krachtig genoeg.

Spoiler:
Ik ben het helemaal met je eens. Ik snap niet zo goed waarom je een scene zou willen veranderen, die in het boek ook al meer dan goed is.. Snapes dood is in mijn ogen al dramatisch genoeg, daar hoeft een extra dramatische omgeving niet bij. Ik hou eerlijk gezegd helemaal niet van zulke veranderingen. Hoe meer ze het boek volgen, hoe beter. Maar ik ga sowieso wel een traantje wegpinken bij zijn dood, want hij is by far mijn favoriete personage.

_________________
"The Dark Lord does not complain that I stayed, so I do not see why you do."


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Slaapzaal van Griffoendor.
BerichtGeplaatst: wo feb 09, 2011 18:34 

Spoiler:
Ik hoop ook dat ze de scenes goed verfilmen.. Er zitten zoveel details in dat het maar goed is dat het twee delen zijn.. Ik hoop stiekem dat J.K.Rowling nog een boek 8 eraan vast maakt.. Of een vervolg met de kinderen van Harry :D Dat zou leuk zijn.. <3

_________________
"Fear of a name increases fear of a thing itself."

"It's the unknown we fear when we look upon death and darkness, nothing more."


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: za feb 12, 2011 16:52 

Ik kan hem niet zien :( :( Ik ben dan aan het werk in Frankrijk (4 maande)... en ik ga hem niet in het Frans kijken!! (ik kan niet eens Frans :oops: )

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 12, 2011 16:55 

Deianira~ schreef:
Ik kan hem niet zien :( :( Ik ben dan aan het werk in Frankrijk (4 maande)... en ik ga hem niet in het Frans kijken!! (ik kan niet eens Frans :oops: )

Maar je kan toch wel Engels? Want dan kun je de film toch gewoon volgen zonder naar de Franse ondertiteling te kijken? Of is je Engels daar niet goed genoeg voor.

Ik heb trouwens echt zin in foto's en beelden enzo van de films =O Can't wait!

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

Unspeakable

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Team Mystic

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 12, 2011 17:07 

@Jessica: in Frankrijk worden alle films Frans gedubbed xD Dus dat is idd een probleem.

En ik wil een trailer van part 2 @@ @@ @@

_________________
    Hohoho~


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 12, 2011 17:13 

Malou schreef:
@Jessica: in Frankrijk worden alle films Frans gedubbed xD Dus dat is idd een probleem.

En ik wil een trailer van part 2 @@ @@ @@


Owja? :O Ik heb Angels & Demons gezien in Frankrijk en die was gewoon Engels. Komt dat dan omdat dat op de Champs-í‰lysées was in Parijs? Wereldstad en alles? Anyways, ik dacht dat alleen de Duisters zo dom waren :')

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: za feb 12, 2011 17:24 

Jessica schreef:
Malou schreef:
@Jessica: in Frankrijk worden alle films Frans gedubbed xD Dus dat is idd een probleem.

En ik wil een trailer van part 2 @@ @@ @@


Owja? :O Ik heb Angels & Demons gezien in Frankrijk en die was gewoon Engels. Komt dat dan omdat dat op de Champs-í‰lysées was in Parijs? Wereldstad en alles? Anyways, ik dacht dat alleen de Duisters zo dom waren :')


Ik zit waarschijnlijk in the middle of nowhere.., als het Engels is, prima, ik ben tweetalig opgevoed. Maare.., waarschijnlijk is alles Frans gesproken :O

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Hufflepuf spamtopic

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 01, 2011 17:00 

Spoiler:
Ik vind het niet echt heel leuk dat ze het veranderen. Sneeps dood in het krijsende kot hoort zo. Ik vind het niet echt een goede plek om dood te gaan, maar het heeft wel een betekenis. Hij is daar bijna vermoord door remus als weerwolf, en dan gaat hij daar uiteindelijk toch dood. En ik begin me toch af te vragen wat een kristallen huis in GODSNAAM bij zweinstein doet. Dat huis komt niet in de boeken voor en nu komt het ineens uit de lucht vallen?

_________________
BAM! HUFFLEPUFF MODE!


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 23:11 

MENSEN!

Afbeelding

Als dit klopt: MORGEN EEN TRAILER. *freaks out*

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 21:26 

Ik heb er inmiddels op meerdere sites al wat over gelezen, maar nog nergens een vervolg op gevonden.

Ha, ondertussen heb ik al meer informatie gevonden. Morgen zal het op de ABC aan de oostkust van de Verenigde Staten gelanceerd worden. Dus dan zal de rest ook wel snel aan de beurt zijn. Wat inhoud dat het dan ook gauw op internet te vinden zal zijn.
Dus met een kleine oponthoud van een week verwacht ik dat het komend weekeinde zal worden voor wij hem te zijn krijgen. Met een beetje geluk natuurlijk nog wat eerder.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 18, 2011 7:59 

De eerste beelden zijn er! Het gaat allemaal heel erg snel en tussendoor zijn Daniel, Rupert, Emma en crew aan het woord, dus het is nog geen echte trailer, maar damn, wat vond ik het gaaf! : D

Klik!
(Hoop dat ik hem zo goed heb gelinkt, haha.)

En er is ook een nieuwe foto gereleased:
Spoiler:
Afbeelding

Ik kan echt NIET wachten! En aan de andere kant voelt het zo dubbel, nu heb ik voor de laatste keer de eerste beelden van een HP gezien D:

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 13, 2011 21:53 

De eerste officií«le trailer is uit!
Kijk 'm hieronder. Uiteraard ben je hierbij gewaarschuwd voor SPOILERS.



_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 62 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende


Keer terug naar Films
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme