Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 21:57 

Ik vind hem echt geweldig. Super acteur. Niet alleen in Harry Potter, maar ook in andere films. In Love Actually, hele andere film, vind ik hem ook geweldig. Vind hem eigenlijk wel een van de beste acteurs van de HP serie. Ook in Sweeney Todd speelde hij heel goed en vergeet hem vooral ook niet als het depressieve robotje uit Hitchhikers Guide to the Galaxy (stem dan) :mrgreen:

_________________
    Que sera, sera.


 Profiel  

4e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower
BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 23:09 

Het is dankzij het feit dat hij Snape ging spelen dat ik hem begon the apprecií«ren, maar het is dankzij zijn geweldige talent dat ik hem ben blijven waarderen. Ik vind nog steeds dat hij wat meer screentime had mogen krijgen als Snape, vooral in HBP.

_________________
Wit beyond measure is man's greatest treasure


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 23:12 

Ik denk niet dat ik nog veel kan toevoegen aan wat er al gezegd is voor mij. Alan Rickman is een erg getalenteerd acteur en hij speelt de rol van Snape ook nog eens geweldig. Ik kijk heel erg uit naar de flashback-scenes van Snape in DH, want ik voel gewoon dat Alan ze geweldig gaat brengen. En ik wist eigenlijk stiekem niet dat hij al 'zo oud' was.

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: " ...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!..." 
BerichtGeplaatst: wo feb 02, 2011 21:03 

Jullie zeggen het eigenlijk al van top tot teen, hoe goed hij is. Vooral zijn stem, dat maakt hem gewoon perfect. Kan er bijna niks meer over zeggen, alleen dat hij een dikke +10 verdient^^

_________________
" Schaduwen van morgen, zijn in het verleden gezaaid.
Opdrijfzand en zorgen, gehuld in mist of gebeiteld in steen... " 


" Tom Riddle" 


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Slaapzaal van Griffoendor.
BerichtGeplaatst: wo feb 09, 2011 18:26 

Hij is een Geweldige acteur!!
Hij is echt fantastisch in Sweeney Todd!!
Hij is zo goed om duistere karakters neer te zetten..
Maar sense & sensebility is ook brilliant!
<3

_________________
"Fear of a name increases fear of a thing itself."

"It's the unknown we fear when we look upon death and darkness, nothing more."


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Villa Zwarts
BerichtGeplaatst: za feb 12, 2011 19:23 

Emm schreef:
Hij is een Geweldige acteur!!
Hij is echt fantastisch in Sweeney Todd!!
Hij is zo goed om duistere karakters neer te zetten..
Maar sense & sensebility is ook brilliant!
<3


Ja, dat klopt! Ik heb vandaag PoA gekeken en hij is gewoon perfect voor de rol van Snape. Dit komt vooral door zijn stem, maar ook zijn hele acteerwerk. Je ziet ook iets menselijks als hij hen voor de weerwolf wil beschermen. Ook de intense haat naar Sirius en Remus komt goed naar voren.

_________________
"I've listened already. I've made my decision. Leave me alone!"


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Far Far Away

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 12, 2011 19:38 

Alan Rickman is gewoon in 1 woord GENIAAAAL! Hij kan zoveel dingen spelen. Hij brengt in Harry Potter echt (in de eerste paar films) een duister persoon in de films. En dan zie je hem in Love Actually en dan denk je: wow, is dat zijn echte haar? (althans, dat was wat ik het eerste dacht :P ) En dan denk je: gee, hij is cool.
Hij kan zich gewoon mega goed inleven in de rollen die hij heeft en daarom brengt hij alles zo goed over. Ook hoorde ik ergens dat hij ook wel eens van die grapjes in de film heeft gebracht. (zoals in 1 van de films bij dat huiswerkklas, dat hij ron en harry slaat)
:love: :love: :mrgreen: :wizard:

_________________
Proud to be a Hufflepuff!^^
We are the Harry Potter generation!


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In The Sofa, All By Myself ...
BerichtGeplaatst: vr maart 11, 2011 17:32 

Ik vind hem echt ge-wel-dig! Hij is echt super8 Hij lijkt echt zo evil.. Hij zet zijn rol perfect neer... Hij lijkt zelfs echt op een vleermuis XD
Ik vind dat je echt wel merkt dat hij achter de hand toch iets heeft waardoor je merkt dat hij toch zijn goede kant heeft. Verder blijf ik het geweldig vinden dat hij steeds tegen iedereen negatief kan doen en toch zo grappig lijkt... :-)

_________________
Shé's A Maniac, Maniac On The Floor And Shé's Dancing Like Shé's Never Done Before


 Profiel  

4e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The dark side of SPSS
BerichtGeplaatst: do maart 24, 2011 16:18 

Alan Rickman; wat een man :love: Ik heb een zwak voor engelse acteurs, maar hem vind ik echt helemaal geweldig! Ik zit vaak halfkwijlend met een glimlach op mijn gezicht naar hem te kijken en te luisteren :D

Ik vind hem als Snape, Sheriff of Nottingham (Robin Hood) en Hans Gruber (Die Hard) het leukst, maar ik slaakte ook een diepe zucht bij het horen van zijn stem in Alice in Wonderland (:

Ook leuk: hij is op dezelfde dag jarig als ik =D

_________________
EFFYEAHPATRICIAWINT


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: do mei 05, 2011 14:06 

Oh, ik heb hier nog niet gereageerd :O

Alan Rickman is, zoals iedereen heeft gezegd, een hele goede acteur. Waarschijnlijk één van de beste acteurs die spelen in Harry Potter, en dat zegt wat, want er spelen vele goede acteurs/actrices in Harry Potter.

Lijstje van film die ik gezien heb, waarin hij speelt:

- Harry Potter, als Severus Snape (uiteraard)
- Sweeney Todd, als Turpin
- Pefume: Story of a Murderer, als Richis
- Alice in Wonderland, als de stem van de Caterpillar
- Die Hard, als Gruber
- Robin Hood, als George

Volgens mij heb ik er wel meer gezien, maar ik kan me niet herinneren welke film... Zijn acteerwerk in Truly Madly Deeply schijnt ook heel goed te zijn, ik denk dat ik die maar een keertje ga kijken.

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: di jan 10, 2012 15:09 

Heb net een stukje gelezen over Alan Rickman, waarin verteld wordt dat hij al veel langer wist van zijn dubbelrol als Severus Sneep. En eigenlijk ook een stukje achtergrond informatie waarin aan de orde komt dat de regisseur David Yates hem wel eens aanwijzingen gaf waar Alan niet op in kon gaan.
Lijkt mij wel enorm moeilijk om dan je eigenlijke rol te spelen, wetende dat Sneep eigenlijk verliefd was op Lily en daarin vervolgens tegen de mening van de regisseur in te moeten gaan. Zonder dat je precies kunt uitleggen waarom je zijn raad niet opvolgt.

Heb het uiteindelijk interview ook nog ergens gevonden, jammer genoeg dat ik daar de link niet meer van heb. Waarin David Yates verteld wat hij in eerste instantie dacht van Alan. Het blijkt namelijk dat Alan op de set van Harry Potter zijn rol van Sneep aanhield, om een met het karakter te blijven. David was al bang dat hij werkelijk met een onaangenaam acteur te maken had. :mrgreen:

En wat David Heyman zegt over Alan, vind ik dan ook wel weer mooi. Eigenlijk precies waarom ik Alan weet te waarderen als acteur en natuurlijk bovenal als de acteur van Sneep.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Keer terug naar Films
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme