Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bon Temps
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 13:14 

Hiya allen!

In dit topic kan gepraat worden over de premieres van de films. Ben je wel eens naar een officií«le rode loper premiere geweest? Wat waren je ervaringen? Ben je van plan om in de zomer naar de laatste te gaan? Wat heb je met de andere premieres gedaan?

Maar hier kan ook gesproken worden over de gewone premieres. Ga je 's nachts naar de premiere in de bios in je stad? Doe je bijzondere dingen met een premiere?

Het zou leuk zijn als we hier verhalen konden uitwisselen over voorbije premieres en gezamenlijk misschien ideeí«n konden verzinnen voor de laatste premiere. Sommigen van ons hebben misschien tips of ideeí«n voor de mensen die in de zomer willen gaan.

Ik ben in November naar de premiere van Deathly Hallows part 1 in London geweest. Ik post hier nog wel even een verslag en foto's. :D

_________________
    GRYFFINDOR!


    "Giving Jason Stackhouse vampire blood is like giving Ho-Hos to a diabetic."


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 16:02 

Hoe kun je naar een officiele premiere in Londen? Daar zijn geen kaartjes voor te koop, lijkt me? :P Of wel. Ik ben echt een leek, exsqueeze me.

Ik ben met DH1 naar de middernachtpremiere geweest in de Pathé hier. Ik kan me nog herinneren dat ik doodmoe in die stoel ben geploft, toen plotseling vol energie de film kon kijken en daarna weer ben ingezakt. De volgende dag school was ook niet super. Maar oh, wat was het toch leuk om de film te zien op een van de eerste momenten dat hij werd gespeeld!

_________________
"Boo... Guess who?"


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 16:17 

@Michelle Nee je kan daar gewoon naar toe. Je moet dan wel vroeg er staan wil je een goede plek hebben, maar je hoeft er voor de rest niks voor te doen. Behalve lang wachten. xD

Ik wil echt al jaren naar de premiere in London. Ik was dus van plan om naar de volgende premiere te gaan, maar nu ga ik dus in april al naar Zuid Afrika dus ik weet niet of ik wel genoeg geld heb om in juli naar London te gaan. Het lijkt mij namelijk een hele ervaring die je als fan toch wel meegemaakt moet hebben. Daarbij kan je er ook nog maar een keer heen, want dan is alles voorbij. Ik wil dus wel heel graag er naar toe, maar ik weet niet of het financieel mogelijk is.

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 16:22 

Oh, cool. Dus het enige wat je hoeft te doen, is een ticket kopen richting Londen en dan heeeel lang wachten? Dat is eigenlijk wel super vet.

*Begint met het regelen van een reisje Londen*

@Eva: Zo duur is een ticket naar Londen toch niet? Als het goed is kun je met Ryanair ook al naar Londen, dus dat valt dan qua prijs best mee (al kan ik me wel voorstellen dat een vakantie naar Zuid-Afrika best geld kost :P).

_________________
"Boo... Guess who?"


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 15:32 

Ik heb nog nooit iets speciaals gedaan met de premií¨re van een film. Komt gewoon omdat ik er nooit echt tijd voor heb gehad en ook omdat ik nooit 's avonds laat weg had gemogen van mijn ouders xD
Naar London gaan voor de premií¨re lijkt me wel héél erg gaaf, maar ik weet niet eens of ik dan wel thuis ben, dus ja.
Ik heb trouwens wel een stuk van de premiere van Deathly Hallows part 1 op youtube gevolgd, maar ja, persoonlijk vond ik dat niet super boeiend xD Er zaten wel leuke stukjes bij, maar voor de rest... ja, achter je schermpje zitten is dat toch niet zo boeiend enzo en het duurde lang. En toen moest ik toch weg, dus ik heb het niet afgezien. Maar ik denk dat als je daar stond, het wel fantastisch moet zijn geweest.
Ik kijk dan ook uit naar je foto's en verslag @BeeGee

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

4e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower
BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 23:56 

Ik vind het leuk om met andere fans mee te gaan naar de locale premií¨re te gaan, en dat is ook afgelopen keer gebeurd.

Echt superleuk, met MJB en Malou en nog een hele groep, waarvan een aantal van ons ook nog verkleed als HP personages.

_________________
Wit beyond measure is man's greatest treasure


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 03, 2011 11:48 

Ik ben nog nooit naar de premiere in Londen geweest en dat gaat waarschijnlijk ook nooit gebeuren : ( but well - als je daar eenmaal bent is de kans toch groot dat je bijna niks ziet, dus misschien is dat ook niet zo heel erg.
Ik kan me nog wel herinneren dat de premieres live worden uitgezonden en die van (3?) 4 en 5 heb ik van het begin tot het eind aan mijn computer gekluisterd helemaal gevolgd.

Dit jaar ben ik wel van plan om naar de midnight premiere te gaan, maakt niet uit wat ik de dag daarna moet doen, het is tenslotte de allerallerlaatste HP en dat moet in stijl worden afgesloten (:

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

Unspeakable

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Team Mystic

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 04, 2011 11:33 

Luna schreef:
Ik vind het leuk om met andere fans mee te gaan naar de locale premií¨re te gaan, en dat is ook afgelopen keer gebeurd.

Echt superleuk, met MJB en Malou en nog een hele groep, waarvan een aantal van ons ook nog verkleed als HP personages.


This!
Ik vind het echt geweldig om 's nachts naar de bios te gaan met allemaal fans :D Zeker de laatste keer was heel erg gezellig.

Ik zou ook wel naar de laatste premií¨re in Londen willen gaan, maar ik weet niet of dat mogelijk is qua school (ik heb nog geen data gecheckt xD) en qua geld.

_________________
    Hohoho~


 Profiel  

4e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower
BerichtGeplaatst: vr feb 04, 2011 16:17 

Malou schreef:
Ik zou ook wel naar de laatste premií¨re in Londen willen gaan, maar ik weet niet of dat mogelijk is qua school (ik heb nog geen data gecheckt xD) en qua geld.


Same here XD

Eigenlijk zou het wat traditie betreft leuker zijn als we weer zo'n beetje met dezelfde groep zouden gaan, en ook weer verkleed, natuurlijk :D

_________________
Wit beyond measure is man's greatest treasure


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 08, 2011 16:01 

Citaat:
Warner Bros. has announced that the London premiere of Harry Potter and the Deathly Hallows - Part 2 will take place on Thursday, July 7 in both Trafalgar Square and Leicester Square.

"This will be the first red carpet film premiere event in Trafalgar Square, the instantly recognisable landmark providing the iconic backdrop for one of the biggest film premieres to ever take place in the capital."

The cast and crew will first appear at Trafalgar Square and then make their way to Leicester Square where they'll see the film. According to London mayor Boris Johnson:

"For the last decade we've been gripped by the on-screen battle between Harry Potter and his arch enemy Lord Voldemort and this is one of the most eagerly awaited films in history. As befits a great British triumph, I can think of no better venue than the iconic surroundings of Trafalgar Square in which to stage the most spectacular of send offs for this dramatic finale."

Deathly Hallows - Part 2 is set to hit theaters July 15. It's surprising they announced the premiere this early!


Aldus, Mugglenet. Bij deze zijn dus zowel de DATUM als de PLAATS (die voor het eerst anders is dan andere jaren!) van de premiere bekend. Omcirkel de datum in jullie agenda's, mensen xD. Ik heb in ieder geval het plan om met een aantal vrienden aan de hekken te gaan staan en te gaan schreeuwen. Dit is de laatste keer dat het kan, dus ik ga er helemaal voor.

Whoei, ik ben blij dat de datum enzo bekend is. En dan moet ik maar eens even gaan bedenken wáár ik ga staan. Trafalgar Square denk ik, aangezien ze daar dus arriveren en daarna pas naar Leicester Square gaan. OMG. EXCITED ofzo XD.

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bon Temps
BerichtGeplaatst: ma apr 04, 2011 10:29 

Als er meer mensen overwegen om in Juli naar de premiere te gaan is het misschien een idee om een soort van HPF meet trip ervan te maken. Met z'n allen dus naar de premiere. Ik ben in ieder geval van plan om weer te gaan. Het was een hele ervaring de vorige keer.

Ik heb zonet treintickets gechecked en London is op het moment niet al te duur (goedkoper zelfs dan Ryanair).

Ga er trouwens vanuit dat het grootste gedeelte van de premiere op Trafalgar Square is aangezien Leicester Square op het moment wordt opgeknapt voor de Olympische Spelen van 2012.
Ik denk dat Leicester Square in de officií«le persaankondiging genoemd is omdat de bioscoop zich op Leicester Square bevindt. De bioscopen worden echter als allerlaatste afgezet en geeft je weinig kans op handtekeningen, dus ik zou voor Trafalgar gaan. :)

_________________
    GRYFFINDOR!


    "Giving Jason Stackhouse vampire blood is like giving Ho-Hos to a diabetic."


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do apr 07, 2011 23:15 

BeeGee Kenobi schreef:
Als er meer mensen overwegen om in Juli naar de premiere te gaan is het misschien een idee om een soort van HPF meet trip ervan te maken. Met z'n allen dus naar de premiere. Ik ben in ieder geval van plan om weer te gaan. Het was een hele ervaring de vorige keer.


DIT! Dan kom ik wel eens heel snel 'hallo' zeggen xD.

Want, tja, ik had het hier nog niet gepost: maar ik ga dit jaar wel naar de London Premiere. Sowieso. Samen met drie vrienden. We hebben reeds een hostelletje geboekt en ook de treintickets zijn reeds in orde. Dus eryupio"'!pí§gehriopeí§ (lees: excitement). WHIIII. Ik ben zoo excited :'). Ik hoop echt dat ik een beetje geluk heb en toch een goed plaatsje kan bemachtigen.

Ah, sowieso vind ik het al hip om te gaan, omdat het gewoon een heel hip event is natuurlijk. En omdat het de laatste is. Zo met de grootste HP freaks op één plek, heerlijk xD. Ik ga denk ik ook wel wat dingen aan doen enzo en een bord/banner maken (ja, ik wil Helena EN Rowling lokken :')).

Maar verder heb ik niet zo veel toevoegends te melden. Alleen dat ik heel erg excited ben en hoop dat het helemaal leuk wordt en dat ik goede plaatsjes heb enzo. :')

En nu ben ik benieuwd wie er nog meer gaat, naast BeeGee? ^^

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bon Temps
BerichtGeplaatst: vr apr 08, 2011 10:50 

@Charlie: Als we van elkaar weten hoe laat we er zijn en waar we ongeveer zijn is er geen reden waarom we niet naast of bijelkaar kunnen staan ;) Je staat toch tussen grote groepen mensen ;) En hoe meer Friendly Faces hoe groter de kans dat je de handtekening of foto krijgt die je wil.

Over Helena en Rowling, die heb ik beide niet kunnen scoren de vorige keer. Rowling liep ons voorbij en ging ergens anders signeren, en Helena heeft volgens mij helemaal niet gesigneerd. (of alleen heel beperkt)
De leukste acteurs vond ik die jongen die Dean Thomas speelt (hij was zoooo aardig en enthousiast), Mark Williams (Arthur Weasley), en Evanna Lynch. De 'kleinere' namen zijn vaak veel enthousiaster en nemen veel meer de tijd dan de grotere acteurs die dit veel vaker meemaken.

_________________
    GRYFFINDOR!


    "Giving Jason Stackhouse vampire blood is like giving Ho-Hos to a diabetic."


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 08, 2011 12:01 

BeeGee Kenobi schreef:
@Charlie: Als we van elkaar weten hoe laat we er zijn en waar we ongeveer zijn is er geen reden waarom we niet naast of bijelkaar kunnen staan ;) Je staat toch tussen grote groepen mensen ;) En hoe meer Friendly Faces hoe groter de kans dat je de handtekening of foto krijgt die je wil.


Haha, feit! Wij blijven normaal gezien de nacht van de 6e op de 7e 'overnachten' op Trafalgar Square, dus wij zijn er lekker vroeg. Ook al heb ik nu ontdekt dat dat niet altijd garantie biedt op een goede plek, zoals je me wist te vertellen xD. Maar idd, als we ons kunnen omgeven door Friendly (HPF) Faces, then I'm all in.

En ik merk inderdaad dat Helena niet degene is die het vaakst handtekeningen zet. Ik heb filmpjes gezien, en bij de HBP premiere deed ze dat zo goed als niet. DH!part1 echter wel een paar. En Rowling wil ik zooooooooooo graag voor m'n neus hebben staan en gewoon een onschuldige 'dankjewel' zeggen. Ik hoop echt dat het geluk me mee zit.

Maar hey, met de 'kleinere namen' ben ik stiekem ook al erg tevreden. :'D

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Irritating Umbridge, with Draco at Hogwarts <3.
BerichtGeplaatst: vr apr 08, 2011 18:55 

Ik ga misschien, heeeel misschien samen met mijn moeder naar de premií¨re in Londen! Mijn moeder en ik willen al heel lang samen een keer naar Londen en aangezien we allebei enorme Harry Potter fans zijn, dacht ik dat we wel met zijn tweeí«n konden gaan. XD Dus daar is ze nu nog even over aan het nadenken, want lijkt me echt vet!
Ik ga wel ieder jaar naar de premií¨re 's nachts, op vorig jaar na. Vorig jaar was dat net met mijn tentamenweken, dus daarom kon dat niet. Maar het is dit jaar op 15 juli toch? Dat is mijn verjaardag. XD Dus dat lijkt me echt een ontzettend vet cadeau om bijvoorbeeld naar de premií¨re in Amsterdam ofzo te gaan. (:

_________________
Dragon <3


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende


Keer terug naar Films
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme