Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 08, 2011 16:07 

Er is ondertussen een filmpje opgedoken met wat behind-the-scens beelden van een bepaalde scene uit de film. Het lijkt me nu allemaal nogal op een middelmatig dramaatje uit te draaien, maargoed, uit die beelden haal je natuurlijk heel weinig.

Wat ik nu wel ontdek is dat Rowling zelf blijkbaar helemaal niet betrokken is en het 'loosely based' is op haar persoonlijk leven. Hmm. Nu krijg ik m'n twijfels.

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 08, 2011 16:25 

Wetende dat J.K. Rowling er niet bij betrokken is en dat het losely based is, kijk ik er al anders tegenaan. Ik wil de film nog steeds wel zien, maar dan gewoon als de zoveelste drama-biopic. De zoveelste VijfTV-film eigenlijk.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 08, 2011 18:30 

Nu ik dat weet wil ik de film nog altijd zien, maar ga ik mij toch vragen stellen over de echtheid van film.

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

4e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The dark side of SPSS
BerichtGeplaatst: do maart 24, 2011 16:37 

Hmm..ik ben niet zo van de verfilmde levensverhalen. Vaak maken ze het allemaal veel romantischer dan het in werkelijkheid was. Dat snap ik ook wel, maar ik ga me dan lopen ergeren aan elk stuk cliché tekst enzo...

Dus als het ooit in de verre toekomst op tv komt kijk ik het misschien tussen het zappen door :lol:

_________________
EFFYEAHPATRICIAWINT


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo nov 13, 2011 13:14 

Deze film wordt uitgezonden op vrijdag 18 november om 20.45 op VijfTV.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma nov 14, 2011 17:19 

Kan ik dat als Nederlander ook ergens bekijken? Via internet ofzo?

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma nov 14, 2011 17:42 

Arianna schreef:
Kan ik dat als Nederlander ook ergens bekijken? Via internet ofzo?


Ik heb het even opgezocht. Ik denk dat je het op deze manier wel kan.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Spinner's End
BerichtGeplaatst: wo nov 16, 2011 0:18 

Ik heb de film gezien en ik zal het even onder spoiler tags zetten wat ik er van vond
Spoiler:
Het is een redelijke verfilming, met zeker geen slecht acteer werk. Maar het is meer een soort documantaire en er komt niet veel nieuws in voor wat we nog niet wisten. Hij heeft mij wel 1,5 uur geboeid, maar om het een 'film' te noemen vind ik het teveel een documantaire vergeleken met andere biografie-verfilmingen.

_________________
Don't cry because it's over, smile because it happened


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Keer terug naar Films
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme