Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: do apr 28, 2011 15:05 

Ik kon het niet laten om op mijn weg naar huis even af te slaan naar het winkelcentrum. Kortom, een week of drie later heb ik nu ook eindelijk de dvd in huis. Maar ik wacht nog even met kijken, want ik geloof dat mijn ouders ook wel nieuwsgierig zullen zijn.
Jammer genoeg was er niet echt een winkel te vinden waar hij goedkoop was. Dus ook ik heb er een jammerlijke prijs van 20 euro voor betaald.
Ik ben wel enorm benieuwd naar de extra scí¨nes, maar volgens mij heb ik er al een heleboel online gezien.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 29, 2011 18:48 

Wohow, ik heb hem ook. *super trots, omdat het de tweed de film van HP is die ik op dvd heb, al de andere zijn opgenomen van tv*
Ik had nog een bon van 5 euro die ik voor mijn verjaardag kreeg en dacht dat dit een goede aankoop zou zijn om mijn bon aan te geven :D

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 10, 2011 17:57 

Ik heb hem vrijdag gehaald in Arnhem, hij kostte maar 14 euro!! Ik kwam hem toevallig tegen en ben gelijk naar de kassa toegerent :D

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: vr jun 17, 2011 20:33 

Het gaat hier toch niet alleen over de laatste dvd hé? maar goed.
Ik heb ze telkens gekocht tot deel 5, aangezien er een box van komt met extra's en meer ga ik daar opwachten en dan kopen. Dan verkoop ik de losse delen weer.
Doe ik tegenwoordig wel meer ook al moet je lang wachten, anders geef je meer geld uit dan de bedoeling is. En dan heb je gelijk ook het geheel bij elkaar.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma aug 22, 2011 21:02 

Pumpkinsoup schreef:
Ik had hem vannacht om 12 uur al. (: Ik ben naar de exclusieve DVD-launch van Warner Bros in Amsterdam geweest. Ik had hem als eerste van de hele wereld, samen met nog een aantal prijswinnaars. ^^


VET!!! :shock: :P :wizard:

_________________
''I have to go to Hogwarts, Hogwarts is my home!''


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 22, 2011 21:37 

Het was de bedoeling om te wachten op part 1 en 2 samen, maar ik weet eigenlijk niet of ze dat in een boxset gaan uitgeven. Dus ik heb 'm nog steeds niet, nee.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3


Keer terug naar Films
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme