Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

1e jaars



Offline

Woonplaats: Hoogeveen
BerichtGeplaatst: vr apr 08, 2011 11:59 

Ik hoop dat ik hier het topic goed plaats..

Maar, zoals de titel aan aangeeft, heb je hem al?:D:D

Ik krijg hem net binnen, ik ga hem straks gelijk kijken:D


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Irritating Umbridge, with Draco at Hogwarts <3.
BerichtGeplaatst: vr apr 08, 2011 18:56 

Ik had hem vannacht om 12 uur al. (: Ik ben naar de exclusieve DVD-launch van Warner Bros in Amsterdam geweest. Ik had hem als eerste van de hele wereld, samen met nog een aantal prijswinnaars. ^^

_________________
Dragon <3


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The Burrow
BerichtGeplaatst: vr apr 08, 2011 21:12 

Eeeh .. .wat heb ik al?
De DVD van Potter?
Nee, nog niet. Ik ga ´m denk ik morgen halen bij de blokker ofzo. Daar issie iets van 15,99 geloof ik.
Is alleen morgen (en was vandaag) in de aanbieding

_________________
G R Y F F I N D O R

    Gryffindor Rule # 1: Be a hero


 Profiel  

1e jaars



Offline

Woonplaats: Hoogeveen
BerichtGeplaatst: vr apr 08, 2011 22:08 

Pumpkinsoup schreef:
Ik had hem vannacht om 12 uur al. (: Ik ben naar de exclusieve DVD-launch van Warner Bros in Amsterdam geweest. Ik had hem als eerste van de hele wereld, samen met nog een aantal prijswinnaars. ^^



Kijk, dat is best gaaf! Ik kreeg hem gewoon van Bol;)

En ja, ik bedoelde harry potter, dacht dat dat duidelijk was :oops:


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: za apr 09, 2011 14:55 

Yep, kheb hem net gehaald... kheb hem gratis @@ dankzij airmiles en een vvv-bon (a)

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  

Unspeakable

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Team Mystic

Houseitem
BerichtGeplaatst: za apr 09, 2011 14:58 

Ik ga m kopen zodra ie in box-set met part 2 verkrijgbaar is. En is afgeprijsd @@

_________________
    Hohoho~


 Profiel  

Dreuzel



Offline
BerichtGeplaatst: za apr 09, 2011 15:04 

Pumpkinsoup schreef:
Ik had hem vannacht om 12 uur al. (: Ik ben naar de exclusieve DVD-launch van Warner Bros in Amsterdam geweest. Ik had hem als eerste van de hele wereld, samen met nog een aantal prijswinnaars. ^^

Ik ook!! :love:
Ik had hem denk ik als tweede in de hele wereld, want tijdens de film ging er al iemand weg en ik ging meteen na 12 uur weg met de goodiebag :lol:


 Profiel  

The Pink Operator

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw, my house.

Houseitem
BerichtGeplaatst: za apr 09, 2011 15:26 

Eigenlijk wilde ik hem volgende week pas kopen als ik toch naar de stad ging voor wat andere dingen, maar toevallig was ik vandaag bij de Blokker om de keukenweegschaal die in de aanbieding was voor 14,95 te gaan kopen, en daar zag ik dat de HP DVD alleen vandaag en morgen 5 euro goedkoper was. xD
Dus toen heb ik hem toch maar gekocht, ik wilde hem toch wel hebben, en je bent Nederlander of niet hé. :p Korting for the win! [a]

_________________
    There's like a million kinds of cazy, and I kinda like mine.

    Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: za apr 09, 2011 16:08 

Ik heb hem nog niet. Wat natuurlijk jammer is. Maar het kost zoveel. Misschien dat ik hem later koop.

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: za apr 09, 2011 16:13 

Wij hebben hem ook nog niet. We zijn van plan hem te kopen als het tweede deel ook verkocht wordt, omdat ze dan vast wel in een duopakket worden uitgebracht. Ik heb hem nu twee keer gezien in de cinema en als ik hem nog eens wil zien, kan ik hem altijd wel huren of via andere kanalen bekijken tot ik hem heb.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: za apr 09, 2011 16:23 

Genner schreef:
Wij hebben hem ook nog niet. We zijn van plan hem te kopen als het tweede deel ook verkocht wordt, omdat ze dan vast wel in een duopakket worden uitgebracht. Ik heb hem nu twee keer gezien in de cinema en als ik hem nog eens wil zien, kan ik hem altijd wel huren of via andere kanalen bekijken tot ik hem heb.


Van mij het zelfde ik huur hem wel ofzo.

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Over the rainbow

Houseitem
BerichtGeplaatst: za apr 09, 2011 16:24 

Ik kon het echt niet laten toen ik hem in de freerecord shop zag staan, dus heb ik hem maar mooi meegenomen :)

_________________
"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: za apr 09, 2011 16:25 

Hoeveel heb je betaald?

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za apr 09, 2011 18:18 

Ik heb hem ook al : D

IK had heb eerst gereserveerd bij Bol.com, maar daar was hij 19.95 + verzendkosten en toen kreeg ik het krantje van de Mediamarkt binnen, waar hij maar 13,95 was. Dus toen heb ik de bestelling bij Bol.com geannuleerd en eigenlijk was ik dus van plan om hem bij de Mediamarkt te gaan halen, maar dar had ik geen tijd voor dus uiteindelijk heb ik hem bij de Blokker gehaald voor 15,95. Zoals Shirley al zei, korting for the win :')

En natuurlijk kan ik langer wachten, maar ik wou hem zo graag. Mijn moeder wou hem ook heel graag zien want die had destijds geen tijd om mee te gaan naar de bioscoop.

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: za apr 09, 2011 18:20 

Ik zag hem vanmiddag bij de V&D voor 9,99 euro (+ 1000 Airmiles). Mijn vader was nieuwsgierig of ik hem al had. Nee dus, en nee ik heb hem ook niet gekocht.
Komt maandag wel. Heb ik meteen een excuus om even het huis te ontvluchten. Maar ik heb deze week toch niet echt tijd om te kijken.
Maakt mij dat nu een slechte fan?

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende


Keer terug naar Films
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme