Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 10, 2011 17:55 

Ik zat een paar dagen geleden, de relieken van de dood te kijken en toen viel het me op dat in de films ze dezelfde stem behouden als ze wisseldrank in nemen, weet iemand of dat dit in de boeken ook zo is want dat is toch helemaal niet logisch? In de verwijderde scenes van de film staat namelijk een stukje waarin Harry getransformeerd bij het ministerie Arthur waarschuwt dat hij in de gaten word gehouden, maar hij heeft zijn eigen stem nog, hetzelfde gebeurd als ze veranderen in de 7 harry's.. het punt wat ik wil maken, als ze dezelfde stem behouden verraden ze zichzelf toch eigenlijk meteen als ze praten?

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

Unspeakable

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Team Mystic

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 10, 2011 17:56 

In de boeken krijgen ze de stem van de persoon waar ze in verandert zijn. Volgens mij staat dat meerdere keren beschreven in de stukjes waar de polyjuice potion in zit. Ik neem aan dat ze dat in de films anders hebben gedaan om verwarring te voorkomen.

_________________
    Hohoho~


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 10, 2011 18:10 

Malou schreef:
In de boeken krijgen ze de stem van de persoon waar ze in verandert zijn. Volgens mij staat dat meerdere keren beschreven in de stukjes waar de polyjuice potion in zit. Ik neem aan dat ze dat in de films anders hebben gedaan om verwarring te voorkomen.


Ik wist het wel! ik begon al aan mezelf te twijfelen maar ik vond dat heel jammer het haalde voor mijn het effect van de scenes weg :(

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: wo mei 11, 2011 17:01 

Misschien is het idd een beetje jammer, maar zoals Malou zei; het is om verwarring te voorkomen. Wij, die de boeken hebben gelezen, snappen het allemaal veel beter. Maar voor de mensen die de boeken niet hebben gelezen kan het heel verwarrend zijn, vooral voor jongere kinderen.

Ik herinner me in de bios te zitten met een familie achter me waar ik helemaal gek van werd. "He, wat was dat?" en "Huh, ik snap het niet."

Zwaar irritant. Maar ja, zulke mensen zijn er ook.

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Far Far Away

Houseitem
BerichtGeplaatst: za mei 14, 2011 18:30 

Maar volgens mij hebben in de film CoS Harry en Ron zowel hun eigen stem als de stem van Crabbe en Goyle. In de wc hebben ze bijvoorbeeld nog even hun eigen stem, maar als ze in de Slytherin commonroom zijn hebben ze een andere stem.
Is dat ook om verwarring te voorkomen? Wat ik zelf niet zo logisch vind, lijkt mij juist verwarrend.

_________________
Proud to be a Hufflepuff!^^
We are the Harry Potter generation!


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 15, 2011 2:21 

Cho. schreef:
Maar volgens mij hebben in de film CoS Harry en Ron zowel hun eigen stem als de stem van Crabbe en Goyle. In de wc hebben ze bijvoorbeeld nog even hun eigen stem, maar als ze in de Slytherin commonroom zijn hebben ze een andere stem.
Is dat ook om verwarring te voorkomen? Wat ik zelf niet zo logisch vind, lijkt mij juist verwarrend.


Nee, in de leerlingenkamer zette ze een 'andere' stem op, maar daarvoor hadden ze gewoon hun eigen stemmen.

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 22, 2011 21:36 

Cho. schreef:
Maar volgens mij hebben in de film CoS Harry en Ron zowel hun eigen stem als de stem van Crabbe en Goyle. In de wc hebben ze bijvoorbeeld nog even hun eigen stem, maar als ze in de Slytherin commonroom zijn hebben ze een andere stem.
Is dat ook om verwarring te voorkomen? Wat ik zelf niet zo logisch vind, lijkt mij juist verwarrend.


Dat is omdat ze anders gesnapt worden, lijkt me!


 Profiel  

Dreuzel



Offline
BerichtGeplaatst: zo jul 24, 2011 19:26 

Toch zit er een fout in. Want in The Goblet Of Fire krijg Barty Crouch jr. Wel de stem van Mad-Eye Moody. Nu klopt het niet meer.

Foutje dus en een beetje dom...

_________________
I Solemnly Swear I'm Up To No Good...


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 


Keer terug naar Films
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme