Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 13, 2011 19:21 

Daan liet me niet het volgende zien. Bij Pathé gaan ze 12 juli een Harry Potter-marathon houden. Ze gaan alle 8 de films, inclusief het nieuwe deel, achter elkaar draaien! Tussendoor zit ontbijt, lunch en diner. Het begint met PS om 00:30 uur op de 12e en DH part 2 start op 13 juli om 00.05 uur. Als alles achter de rug is ben je dus bija 26 uur wakker. xD

Wat vinden jullie hiervan? Zouden jullie hier heen willen? Kan je dan nog wel geconcentreerd naar het laatste deel kijken, vraag ik me dan af. xD Of vinden jullie het overkill?


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 13, 2011 19:32 

Moest het dichter bij huis zijn zou ik totally in zijn :'D. Zoiets lijkt me gewoon heel leuk om te doen, ook al ben ik er 100% van overtuigd dat ik tegen de slaap zou moeten vechten en ik delen zou missen. Zeker in een donkere ruimte, kijkend naar een verlicht scherm. Dat werkt bij mij sowieso al vermoeiend - laat staan 26u aan één stuk.

Tuurlijk is het een overkill, maar als Harry Potter fan lijkt me zoiets ook wel geweldig leuk eigenlijk :') En wat de concentratie betreft voor het laatste deel: ja, dat is het meest heikele punt denk ik dan. Dat zou de enige reden zijn waarom ik niet zou gaan.

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

Angel of the Light

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Between dreams and reality.

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 13, 2011 19:38 

Het lijkt me wel gaaf. Aan de ene kant is het inderdaad overkill en ben je doodop als het af is, maar aan de andere kant is het super om de laatste film op zo'n manier te gaan kijken. Jemig.. Het is wel heel verleidelijk, maar ik zit dat weekend sowieso bij een vriendin, dus die zou dat dan ook moeten willen. Aarch..

_________________
Wilt u daar nog een pindakaaspan bij?


 Profiel  

Unspeakable

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Team Mystic

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 13, 2011 19:40 

Supergaaf, maar wel heel zwaar lijkt me xD Ik denk dat ik zelf zo ongeveer na 3 films het wel gehad zou hebben, doodmoe zou zijn en stekende ogen met droge lenzen zou hebben. xD

Doe mij toch maar liever alleen de laatste film. Óf eerst part 1 en dan part 2.

_________________
    Hohoho~


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 13, 2011 19:42 

Malou schreef:
Supergaaf, maar wel heel zwaar lijkt me xD Ik denk dat ik zelf zo ongeveer na 3 films het wel gehad zou hebben, doodmoe zou zijn en stekende ogen met droge lenzen zou hebben. xD

Doe mij toch maar liever alleen de laatste film. Óf eerst part 1 en dan part 2.


Ja nou, ik heb onlangs een marathon gedaan met vrienden. Of nuja, een poging gedaan, en we zijn toen inderdaad ook maar tot half PoA geraakt ofzo. Dat kwam wel omdat het ook al laat was en we best al moe op zich waren, but still. Ik gok inderdaad dat het best heel lastig is om ALLES aan elkaar te reigen en te dat te kijken. Part 1 en daarna Part 2 lijkt me idd een handige optie :').


Hmm, maar als er een Belgische cinema ook met zo'n actie afkomt ga ik toch wel twijfelen vrees ik.. (Ook al ga ik zo'n marathon totally met vrienden doen de dag voor we naar London vertrekken - eens benieuwd hoe ver we dan geraken.)

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 13, 2011 19:52 

Ik vind het wel een supercool idee van Pathé. Alleen ik denk dat ik het zelf echt niet zou trekken. xD Het is wat mij betreft echt overkill.

Ik zou het zelf veel leuker vinden als ze de wéék voor DH2 elke dag een film draaien en dat je dan een kaartje kan kopen voor alle 8 de avonden. Dat lijkt me een stuk haalbaarder. xD


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 13, 2011 20:00 

Ik wil er echt heel erg graag naartoe en ik denk dat ik samen met een vriendin ga. We zijn vorig jaar samen naar de midnight premiere van DH1 geweest en dat wilden we dit jaar weer gaan doen, en aangezien ze zelfs in Groningen deze marathonactie houden (de bios waar we naar de midnight premiere zouden gaan) komt het wel allemaal heel mooi uit!

Het zal inderdaad wel zwaar zijn XD Ik hou van filmmarathons en ik ben meestal wel degene die het het langst volhoudt (Star-Wars-marathon-survivor speaking) maar zeven HP-films na elkaar die gemiddeld allen 2 uur duren... Da's dus meer dan 14 uur aan film en da's wel veel :') Maar ik zou het echt helemaal fantastisch vinden. Gewoon veel bewegen tussendoor, veel cola/koffie drinken en elkaar vooral helemaal ophyperen. Dat moet vast wel lukken als ze allemaal HP-fans bij elkaar zetten :')

Maar goed, ik vind het dus een awesome idee en ik ga er waarschijnlijk naartoe :3

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: ma jun 13, 2011 20:39 

Ik hoorde het van de week al. Het lijkt me op zich heel gaaf, maar ik denk dat halvewege PoA het wel zat zal zijn. (Met name omdat ik PoA de minst geslaagde film vind, maar swa) 26 uur film kijken is heel erg zwaar, lijkt me. XD Dus nee, dat wordt hem waarschijnlijk niet XD

Een Marathon van DH1 en DH2 zou ik het waarschijnlijk wel doen. Dat is iets beter vol te houden XD

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: ma jun 13, 2011 21:07 

Een paar jaar geleden heb ik alle drie de films van Lord of the Rings achter elkaar gezien en ik kan zeggen dat het aardig vermoeiend is. We begonnen wel pas na 20:00 's avonds en dat na een lange dag les.
Wat dat betreft is het op zich best goed te doen. Alleen moet je er wel rekening mee houden van tevoren goed te slapen en dergelijke.
Om heel eerlijk te zijn vraag ik me wel af of je na een film of vijf het niet enorm zat begint te raken.
Dus niet alleen de lengte, maar ook het feit dat ze zoveel te zien en te verwerken hebt speelt mee om het wel of niet te doen.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

Dreuzel



Offline
BerichtGeplaatst: ma jun 13, 2011 22:21 

Verklaar me maar voor gek, maar ik heb kaartjes gekocht! :D Misschien dat ik er ontiegelijke spijt van ga krijgen... Toch leek het mij heel gaaf om zo Harry Potter af te sluiten. Nu wil ik niet sentimenteel gaan doen, maar het is wel een deel van mijn jeugd geweest. :P Ik denk trouwens niet dat ik alle delen serieus vol houd. Waarschijnlijk slaap ik wel even bij PoA. :P Het idee dat ik hier boven las klonk eigenlijk ook niet slecht. Elke avond één film...


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 15, 2011 12:14 

Ik wil stiekem ook echt heel graag hiernaartoe. Het lijkt me zo gaaf. Ik ga dan gewoon slapen rond CoS ofzo en dan ben je wel weer fit bij de laatste film denk ik. Ik ben niet van plan bij ale films wakker te blijven, als ik de laatste film maar kan zien. Vorige keer heb ik hem ook midden in de nacht gekeken en ondanks dat ik moe was, sta ik toch helemaal te hyperen. Dus daar ben ik niet bang voor.

Dus. Het lijkt me echt zo gaaf :D

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 15, 2011 17:44 

Het is inderdaad een leuk idee, maar zelf zou ik er niet heengaan omdat ik gewoon weet dat ik dat niet uithou. Ik kan misschien wel 26 uur wakker blijven, maar niet zittend in een donkere zaal, starend naar een verlicht scherm. Het zou waarschijnlijk effectiever zijn als ze een week op voorhand beginnen en elke avond één film draaien ofzo.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: wo jun 15, 2011 20:03 

Het lijkt me heel erg gaaf om zoiets mee te maken, natuurlijk niet alleen want je wilt het delen. Maar het zou heel erg moeilijk worden en denk niet dat het me gaat lukken. 7 nee 8 films is lang bovendien als ik het goed las zit er telkens 1 uur pauze tussen min of meer.
Ik kan hooguit 1 nacht wakker blijven + de dag erna, maar dan ben ik al humeurig, en zit ik helemaal vast en kan ik nauwlijks meer denken, al me kracht nodig om wakker te blijven. Bovendien is de laatste film diep in de nacht afgelopen geen idee hoe ik dan thuis kom.
Als ik zoiets ga doen met HP dan is het thuis en kijk ik ze achter elkaar zonder nauwelijks pauze (behalve eten dan). Dat gaat me vast wel lukken ik ben een filmfanaat en kan gerust hele dag films kijken.

Het zou veel beter zijn zoiezo bij zo'n lange film reeks, 1 per dag te doen in een week of per 2. 2 nachten wakker blijven doordeweekse tijd is niet gezond lijkt me!
Je gaat al dingen zien of mist dingen, nou is dat leuk bij de laatste film.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw common room
BerichtGeplaatst: do jun 16, 2011 0:49 

Ik wilde er graag heen, maar ik moet de 12e werken van 9:00 tot 17:30 dus dat gaat 'm niet worden :( Maar ik denk dat ik zelf een 'marathon' ga houden, maar dan uitgespreid over een week ; elke avond 1 film kijken, dan blijft het ook leuk :P En dan als grand finale DH p2, lijkt me wel een mooie afsluiter!

_________________
    Life isn't about how many breaths you take; it's about the moments that take your breath away.


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jun 17, 2011 18:07 

En ook de Belgen blijven niet achter deze keer :'). Te lezen op de Kinepolis-site:

Citaat:
De finale van de betoverende Harry Potter saga is nabij en met " Harry Potter & The Deathly Hallows Part 2" komt er een einde aan de strijd tussen Harry Potter & Voldemort. Wil jij de volledige reeks Harry Potter films nog een laatste keer bekijken op groot scherm ? Dat kan tijdens de unieke Harry Potter marathon in Kinepolis Brussel.

We bieden je de kans om Harry Potter opnieuw te volgen van bij zijn aankomst in Zweinstein, zijn eerste ontmoeting met Ron & Hermelien, zijn eerste match Zwerkbal tot aan zijn laatste en ultieme confrontatie met Voldemort. Meer dan 24 uur zal je ondergedompeld worden in de magische wereld van hekserij & hocus-pocus, maar vooral ook van de spannende avonturen van Harry Potter.

Uiteraard zorgt Kinepolis voor de nodige pauzes en verrassingen tijdens deze unieke marathon !

Tarief : € 45,00
€ 35,00 (met je Kinepolis Student Card)



Hmmm. Ik begin serieus te twijfelen :').

Edit:

En voor wie een Marathon net een stap te veel is, kunnen de Belgen onder ons ook gebruik maken van de Double Bill:

Citaat:
Het einde van de legendarische Harry Potter saga is nabij. De zoektocht van Harry, Ron & Hermelien naar de resterende Gruzielementen, die Voldemort onsterfelijk houden, gaat verder in dit allerlaatste deel : " Harry Potter & The Deathly Hallows Part 2".

Wil jij als allereerste ontdekken of Harry Potter erin slaagt om de duistere heer Voldemort te verslaan ? Kom dan naar de unieke " Double Bill" voorstelling en bekijk eerst om 21u00 " Harry Potter & The Deathly Hallows Part 1" en aansluitend in première en in 3D het langverwachte " Harry Potter & The Deathly Hallows Part 2" om 23u59.

Tarief : €17,00
€15,00 ( Kinepolis Student Card)



[/reclame all the way]

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende


Keer terug naar Films
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme